Dat is geen uitslapenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
No idea, was meerdere keren wakker geworden vannacht.
En ik was om half 8 al wakker
Als je hoofd vol zit en je je niet lekker voelt blijf je toch lekker thuis
Succes vandaag!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:24 schreef PeuRac het volgende:
ik ga me eens douchen en aankleden, ontbijten en dan schoonmaken, mn ouders komen vanmiddag
Laat elkaar gewoon in je waarde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze post al een week elke fucking detail over elke tissue die ze gebruikt als ze haar tere neusje moet snuiten omdat ze een lichte verkoudheid heeft. Dat gaat vervelen. Ga Twitteren, msn'en of fuck gewoon op.
12 keer per dag een ' [ afbeelding ] ' post, niets vertellen en wel de hele dag zielig doen.
Het ergste is misschien nog wel dat hier een paar knulletjes rondlopen die op elke scheet reageren in de hoop dat ze er dan een keer bovenop mogen kruipen.
Dank jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is geen uitslapen
En dat is ws wel het verstandigst, maar ik wil LL ook graag weer zien.
[..]
Succes vandaag!
Begrijp ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is geen uitslapen
En dat is ws wel het verstandigst, maar ik wil LL ook graag weer zien.
[..]
Succes vandaag!
je hebt het tegen krea.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Laat elkaar gewoon in je waarde.
Mja, dan kun je inderdaad beter áltijd lief doen, overal perfect op reageren en jezelf helemaal inlikken bij een kliekje. Misschien word je dan wel een keer uitgenodigd bij 1 der labielen.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
Mensen die met 70 km/h willen invoegen op de snelwegEn dat dus ook gewoon doen terwijl jij met 120 aanregeden komt
Aaaargh!
Verder alles cool
Want een middenweg bestaat nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, dan kun je inderdaad beter áltijd lief doen, overal perfect op reageren en jezelf helemaal inlikken bij een kliekje. Misschien word je dan wel een keer uitgenodigd bij 1 der labielen.
Blijven we wel een beetje aardig voor elkaar, ander moet ik weer gaan noten en verwijderen enzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze post al een week elke fucking detail over elke tissue die ze gebruikt als ze haar tere neusje moet snuiten omdat ze een lichte verkoudheid heeft. Dat gaat vervelen. Ga Twitteren, msn'en of fuck gewoon op.
12 keer per dag een ' [ afbeelding ] ' post, niets vertellen en wel de hele dag zielig doen.
Het ergste is misschien nog wel dat hier een paar knulletjes rondlopen die op elke scheet reageren in de hoop dat ze er dan een keer bovenop mogen kruipen.
Jij moet helemaal niksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijven we wel een beetje aardig voor elkaar, ander moet ik weer gaan noten en verwijderen enzo.
Daar denken de labielen en hun volgelingen anders over, VD. Onnodig kwetsend.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:36 schreef vencodark het volgende:
Weetje Krea, jij weet de dingen soms zo heerlijk goed te verwoorden.![]()
Sinds wanneer gebeurt dat hier??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Blijven we wel een beetje aardig voor elkaar, ander moet ik weer gaan noten en verwijderen enzo.
Pamperdozen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen
aan t wachten op verhuisdozen, pamperdozen nota beneik schaam me nu al voor t moment om ermee te verhuizen
als het nodig is....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sinds wanneer gebeurt dat hier??
Tief op van de weg! Het is nog geen zondag!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
Mensen die met 70 km/h willen invoegen op de snelwegEn dat dus ook gewoon doen terwijl jij met 120 aanregeden komt
Aaaargh!
Verder alles cool
Gast, lees je ff in ofzo. Vraag Re ff z'n PM te lezen, vraag Tally hoe de vork in de steel zit en kom dan terug. Ga niet 1 post lezen en dan de stoere mod uithangen. Dat komt een beetje dom over.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Verhuis 's nachts! Dan ziet niemand het!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen
aan t wachten op verhuisdozen, pamperdozen nota beneik schaam me nu al voor t moment om ermee te verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |