quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
taatuutaatuu. hahaha. Vanavond lekker bowlen!!!!!!!!!!!!
Dat is dan weer niet genoeg om dronken te wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mazzelaar.... daar heb ik er nog drie van
ga eens gauw weg met dat getatuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
taatuutaatuu. hahaha. Vanavond lekker bowlen!!!!!!!!!!!!
Ik denk het rechterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Krea... met welk been ben jij uit bed gestapt?
Nog steeds, de laatste trauma heli vloog om 10:56uquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik dus niet, stomme (trauma)helicopters en sirenes..
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet genoeg om dronken te worden
wie wil er nou zo vroeg dronken wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet genoeg om dronken te worden
Je klinkt alsof je met je neus in de speed bent gevallenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:28 schreef Kreator het volgende:
Er zit hier een fruitvliegje. Doet me denken aan fruit. Doet me denken aan fruitshakes. Doet me denken aan shaken. Doet me denken aan rukken. Doet me denken aan mijn ex. Die kon er niks van. Wat een kutdag.
Was Samzz niet je ex?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:28 schreef Kreator het volgende:
Er zit hier een fruitvliegje. Doet me denken aan fruit. Doet me denken aan fruitshakes. Doet me denken aan shaken. Doet me denken aan rukken. Doet me denken aan mijn ex. Die kon er niks van. Wat een kutdag.
tijdens het ontbijt hoorde we er eentje vliegenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog steeds, de laatste trauma heli vloog om 10:56uen 1min geleden eentje. Beide regio R'dam trouwens. Dus die 2e oproep zal vertraging oplopen gok ik.
Rukken moet je dan ook zelf doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:28 schreef Kreator het volgende:
Een meter is dan ook wel wat overdreven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
weten we gelijk dat die voor geen ene meter kan rukken
T hoeft ook maar een centimeter of 15~20quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
weten we gelijk dat die voor geen ene meter kan rukken
Voor de gemiddelde FOK!ker toch nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een meter is dan ook wel wat overdreven.
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T hoeft ook maar een centimeter of 15~20
Hoezo vroeg? Het is 11 uur geweest.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
wie wil er nou zo vroeg dronken worden
Ja als voorspel ofzo...... of als 't stiekem moet...... of weet ik veel.....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t kan heel lekker zijn om te laten doen
kak, krijg er nu wel zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |