quote:
Ik pasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een gesloten speakersysteem heeft een afval van 12 dB/octaaf, oke, logisch enzo. Volgt ook uit het elektrisch equivalent, tweede orde etc vanwege twee massa-veersystemen.
Maar een basreflexsysteem is gelijk 4e orde (24 dB/oct) in plaats van de door mij verwachte 18 dB/oct omdat er maar één componentdeel bijkomt. Ik zou zeggen dat het een derdeordesysteem is maar het is blijkbaar een vierdeordersysteem en ik begrijp dat nog even niet.
quote:
Heineken will doquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik heb alleen nog Heineken, Passoa, Jilzz, witte wijn en rosé
Geen drank voor kerels dus
quote:
Een droge witte zou nog kunnen bij sommige maaltijden....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]ik heb alleen nog Heineken, Passoa, Jilzz, witte wijn en rosé
Geen drank voor kerels dus
Nu ben je weer depriquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kut, koffie bijna op. nog 3 slokjes.
moguhquote:
En zonder maaltijdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een droge witte zou nog kunnen bij sommige maaltijden....
taatuutaatuu. hahaha. Vanavond lekker bowlen!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik dus niet, stomme (trauma)helicopters en sirenes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |