ja vriendin van een vriend van me werkt op een KDV en daar krijgen ze eens in de zoveel tijd een shitload aan pampersquote:
Ik heb daar zo'n hekel aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tief op van de weg! Het is nog geen zondag!!
Godsirritant idd!
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gast, lees je ff in ofzo. Vraag Re ff z'n PM te lezen, vraag Tally hoe de vork in de steel zit en kom dan terug. Ga niet 1 post lezen en dan de stoere mod uithangen. Dat komt een beetje dom over.
Ach soquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja vriendin van een vriend van me werkt op een KDV en daar krijgen ze eens in de zoveel tijd een shitload aan pampers
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:40 schreef Myraela het volgende:
Ja, laten we alleen maar kusjekroelen.
Veel mensen denken dat ze mogen invoegen zodra ze de strook ook maar in beeld krijgen. Invoegen = minstens 100 km rijden of zoiets. En ruimte!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aanDan moet iedereen achter mij ook in de ankers omdat een idioot het gaspedaal niet kan vinden.
ik laat ze nooit invoegenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aanDan moet iedereen achter mij ook in de ankers omdat een idioot het gaspedaal niet kan vinden.
Vast een moderator in het verkeerde draadje. Zelfs dreigen en iemand dood wensen mag toch hier? Anders had Kreator wel vaker een ban gehad voor de keren dat ie iemand aids toewenste!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Sinds wanneer mag je hier niet meer de dingen roepen die je wilt? Dat is in het verleden nooit een probleem geweest behalve als je met dreigementen kwam.
Daaromquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat ze mogen invoegen zodra ze de strook ook maar in beeld krijgen. Invoegen = minstens 100 km rijden of zoiets. En ruimte!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:41 schreef Kreator het volgende:
Gisteravond ook nog onderweg, Samzz. Ik reed om 12 uur naar huis, heb 400 auto's ingehaald die 70 reden waar je 80 mag, op een verder vrij lege weg. Mega-frustrerend.
Nou, als iemand zijn auto er opeens voor gooit ga ik echt wel remmen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik laat ze nooit invoegenoefen nog maar een keer op de vluchtstrook
USB Dongle for wifiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Even een vraag aan nerds van deze digibeetik ga dus verhuizen waar het internet gedeeld wordt, dus ik ga meeliften op een draadloos netwerk van een ganggenoot, er zijn toch dingen die je in je vaste pc kan proppen zodat je daarmee op draadloos internet kan? hoe heet zoiets?
Aids is niet meer dodelijk hè. Dat scheelt. Maar ik wens je ook gewoon open tbc en cholera toe hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Anders had Kreator wel vaker een ban gehad voor de keren dat ie iemand aids toewenste!
Je bent iig niet selectief, dat siert jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Aids is niet meer dodelijk hè. Dat scheelt. Maar ik wens je ook gewoon open tbc en cholera toe hoor..
Meerijden met het verkeer voor je invoegt. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ok, maar het uitgangspunt is dat dreigen etc. iig niet de bedoeling is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vast een moderator in het verkeerde draadje. Zelfs dreigen en iemand dood wensen mag toch hier? Anders had Kreator wel vaker een ban gehad voor de keren dat ie iemand aids toewenste!
Ik ben hier actief aan het meelezen omdat ik een topic report heb ontvangen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:44 schreef vencodark het volgende:
Ja ok, maar het uitgangspunt is dat dreigen etc. iig niet de bedoeling is.
En dat het modje in een verkeerd draadje zit, is wel duidelijk.
Wat ik ervan begrepen heb, is dat met Re geregeld las ik hier.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ben hier actief aan het meelezen omdat ik een topic report heb ontvangen.
En ik bepaal zelf wel welk draadje ik het juiste vind.
welke uitbarsting? samenvatting?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
Waar ik benieuwd naar ben, zijn er al reacties op de uitbarsting hier? Of moet ik terug lezen?
Kennelijk niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik ben hier actief aan het meelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |