Ja, alleen de party snacks zijn takke duur daar en je krijgt altijd hongerquote:
Slimme strategie dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, alleen de party snacks zijn takke duur daar en je krijgt altijd honger
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, naast de stairway heb je dat ook, moet je aan een rad draaien en krijg je waarop je draaitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ik dacht het ook lieverdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Inmiddels vind ik dat niet meer. Maar dat ben ik.
Daar heb ik t ook over, maar dat rad heb ik nooit gezien?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmm, naast de stairway heb je dat ook, moet je aan een rad draaien en krijg je waarop je draaitsoms dus ook snacks.
Nou wat jij zei. Stiekem ben ik het helemaal met je eens, oh wijze vrouwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat dacht je precies, TostiMeisje van me?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb ik t ook over, maar dat rad heb ik nooit gezien?
Ik weet zo veel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou wat jij zei. Stiekem ben ik het helemaal met je eens, oh wijze vrouw
wat is mijn pincode?quote:
Het kán ook makkelijk, heb ik gemerkt het afgelopen half jaar. We maken het moeilijk, dat is het zelden vanzelf.quote:
Ja echt hequote:
I know babequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Het kán ook makkelijk, heb ik gemerkt het afgelopen half jaar. We maken het moeilijk, dat is het zelden vanzelf.
zoals de wijze filosoof dove p ooit zei:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]
IK heb jouw pincode niet nodig. Ik laat gewoon mijn tieten zien en krijg wat ik wil.
je bent een zeldzame man.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoals de wijze filosoof dove p ooit zei:
mij maak je niet gek met een paar tieten lieve schat.
Homo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoals de wijze filosoof dove p ooit zei:
mij maak je niet gek met een paar tieten lieve schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |