Dat je niet stabiel bent, kan ieder levend wezen op deze aardkloot wel bevestigen. Het feit dat je tegen je ouders hierover liegt, moet voor jou al wel bevestigen dat er dingen zijn die je verkeerd denkt en doet.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een fokaccount ga afsluiten. morgen ofzo
maar ik voel me verward worden(ben niet zo stabiel de laatste tijd). ik ga naar bed
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef Chilled het volgende:
[..]
Dat je niet stabiel bent, kan ieder levend wezen op deze aardkloot wel bevestigen. Het feit dat je tegen je ouders hierover liegt, moet voor jou al wel bevestigen dat er dingen zijn die je verkeerd denkt en doet.
Uit jouw labiliteit gebeuren er zoveel dingen dat je maar eens onze eindeloze adviezen moet gaan opvolgen. Ga naar een huisarts en vertel jouw probleem. Want een probleem is het en dat weet je dondersgoed.
Een mens die geestelijk gezond is, fixeert zich niet 100% constant op 1 iemand en gaat zulke psychopathische dingen uithalen. Wees gewoon eens eerlijk tegen jezelf man en zoek hulp.
Ik heb al hulp gezocht hé. En het kan ook ondankbaar zijn, het is maar hoe je het bekijkt. Ik denk nl dat veel meisjes dat wel zouden accepteren, zo'n mooie ring.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef Chilled het volgende:
[..]
Nee eerlijk. Doe niet zo dom man met je ondankbaar. Ze hoeft helemaal niks van jou te accepteren en dat ze dat ook niet doet is het meest eerlijke wat zij kan doen. Ze laat namelijk daarmee weten dat ze niks met je te maken wil hebben. Zoek hulp en hou op om constant over haar te praten.
Zoals ik zei, jij bent meer iemand die sociaal heel onbekwaam is en daardoor heb je je andere problemen. Ik wil geen autisme zeggen, je kan gewoon een hele sterke sociale fobie hebben of iets anders waardoor je zo bent. Mylifeisgrey gaat meer richting iemand waarmee echt iets mis mee is, zijn gedachtes zijn meer richting gestoord.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Ok. Ik vind mezelf en mylifeisgrey totaaaaal verschillend en ik schaam me serieus als ik hetzelfde ben als hem.
Ja, daarom ga ik ook niet zeggen dat je autist bent. Het feit dat je moeder denkt dat je misschien asperger hebt is natuurlijk in je nadeel, maar je moeder zelf is geen psycholoog.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Doe ik. Nee vind nogmaals niet dat mensen kunnen oordelen over wat iemand zou kunnen hebben aangezien je me nog nooit hebt meegemaakt in real life, dus niet zeggen dat ik een autist ben enzovoort.
Ik geloof je wel. Zoiezo, meeste mensen in de wereld die verliefd zijn geweest of een relatie hebben gehad, hebben ooit iets doms of wanhopigs gedaan. Ik ken in principe geen enkele jongen of meisje die geen domme wanhopige dingen hebben gedaan bij iemand.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef MangoRedChilli het volgende:
tegenwoordig denken alle moeders die hun kind slecht opvoeden dat het niet aan hun ligt maar aan de ziekte van het kind. Een goede moeder had je als kind veel met andere kinderen laten spelen als ze het idee had dat je asperger had, zodat je leerde hoe met anderen om te gaan.
Ja, wat ik deed was ook niet gezond, maar ik zat toen al heel dicht tegen een dpressie aan. Ik keur het ook niet goed, alleen ik zou het nooit zo ver hebben laten komen als TS en die ander.
abbonement bedoel ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een fokaccount ga afsluiten. morgen ofzo
maar ik voel me verward worden(ben niet zo stabiel de laatste tijd). ik ga naar bed
me ouders gaan erover doorvragen, omdat ze het oneens met me zijn, en als ik dan geen antwoord geef blijven ze het oneens met me. als ik wel antwoord geef vinden ze 'de situatie en haar leven kansloos' en hebben ze weer een nieuwe vraag.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef Chilled het volgende:
[..]
Dat je niet stabiel bent, kan ieder levend wezen op deze aardkloot wel bevestigen. Het feit dat je tegen je ouders hierover liegt, moet voor jou al wel bevestigen dat er dingen zijn die je verkeerd denkt en doet.
ja me leven is zwaar kut nu. ik lig 16 uur per dag of misschien wel meer in bed.quote:Uit jouw labiliteit gebeuren er zoveel dingen dat je maar eens onze eindeloze adviezen moet gaan opvolgen. Ga naar een huisarts en vertel jouw probleem. Want een probleem is het en dat weet je dondersgoed.
Een mens die geestelijk gezond is, fixeert zich niet 100% constant op 1 iemand en gaat zulke psychopathische dingen uithalen. Wees gewoon eens eerlijk tegen jezelf man en zoek hulp.
waarom dat?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Rekening houdend met het feit dat jij waarschijnlijk niet zit te trollen...kan ik hieruit concluderen dat jij echt een ongelooflijke mongool moet zijn. Letterlijk.
dit maakt me momenteel helemaal niet gelukkig.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:20 schreef Chilled het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk topics lopen op Fok? Waarom post je hier weer? Ik dacht dat je het allemaal zo goed weet. Als je ervan overtuigd bent dat je het goede doet en dat dit je gelukkig maakt, ga dan gewoon lekker zo door. *knip*
STOP DAN MET ZELFMEDELIJDEN HEBBEN!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
dit maakt me momenteel helemaal niet gelukkig.
en ik doe helemaal niet alles goed
Wow gast.. Even wat dingen ophelderen:quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
abbonement bedoel ik.
ik ben nu pimp
[..]
me ouders gaan erover doorvragen, omdat ze het oneens met me zijn, en als ik dan geen antwoord geef blijven ze het oneens met me. als ik wel antwoord geef vinden ze 'de situatie en haar leven kansloos' en hebben ze weer een nieuwe vraag.
ik praatte al niet graag met me ouders, en nu lieg ik dus er inderdaad over tegen me ouders, als ze vragen of ik haar nog geld heb gegeven zeg ik :"nee hoor".
[..]
ja me leven is zwaar kut nu. ik lig 16 uur per dag of misschien wel meer in bed.
en als ik wakker ben betrap ik mezelf op ijsberen, en zorgen en stress
school enzo kan ik wel over zeggen dat ik nooit heenga(al jaren), en collegeld loopt door.
[..]
waarom dat?
het is heus niet alsof je alles weet.
dat ik hier wel vaker een mongool, en een klapjosti wordt genoemt gaat dwars door me heen. omdat ik weet dat ik dingen fout doe tegen haar. daarom is het logisch dat ze zo tegen me doet.
nadat we elkaar hadden ontmoet (een gedeelte daarvan hierboven nogmaals beschreven, en in deze post ook een beetje : 400 euro uitgeleend )
we hadden veel gepraat toen. en ik vind haar helemaal leuk. hoe ze met mensen omgaat, hoe ze met haar probemen omgaat, etc etc.
ik heb de eerste maanden haar afentoe gemailt, dat ik heel graag haar weer wou zien en alles.
en toen ook teksten als "je had gezegd dat je me gratis wilde zien, heb je daar spijt van? ik bied XXX als je me weer ziet.", en ook dingen als " ik wil niet alleen seks", en dat ik ALLES eigenlijk goed was, wat ze maar wilde doen dan
en dat terwijl zij allemaal moeilijkheden in het leven had, en ik dus erg opdringerig was.
ook weleens een mailtje van "sorry voor de vorige X mails, soms voel ik me een beetje eenzaam, en dan ga ik domme dingen zeggen"
ik had alles echt zwaar verkloot. en 'negeerde' het toen gewoon met doorgaan naar hoeren gaan.
(nooit meer hetzelfde, en altijd was het KLOTE. maar dat is een ander verhaal)
ook geprobeert aan sociale vaardigheden te werken(ik denk heel laag over mezelf), door hoer te betalen om een gesprek te hebben.
en bij moniek op spuistraat 14(14 dacht ik, vaak zit ik 1 huisnummer verkeerd) ook alleen maar zitten piepen over me leven, en na elk kwartier zei ze dan " tijd is op" en dan kostte het me weer 50 euro.
enigste wat me bijstaat wat zij gezegd heeft wat indruk maakte is:
zij:"je wordt opgelicht door haar"
maar ik weet dat het anders ligt.
en:
ik:" ik ontmoet nooit vrouwen!
zij:"that's because you never even tried!"
toen augustus ofzo smsde ze me dat ze wanhopig was voor geld, en al die tijd veel was uitgegaan . en volgens haar twitter zag ze toen al haar vrienden enzo wel en mij niet!
dat ze dus 'lol' had gedaan, maar niet met mij was me eigen schuld omdat ik domme dingen tegen haar had gemailt enzo.
na die 6000 euro overmaking, en 1 zo'n 'foute' mail, was bellen 'te confronterend' voor haar geworden.
toen smsde ze me :"ik zit zo diep in de financiele problemen, dat ik me als het 'zakelijk' is er wel 1 keer nog overheen kan zetten"
daar ben ik niet op in gegaan (voor zon afspraak), maar heb toen wel weer geld overgemaakt om haar te helpen.
toen ik smsde dat ik wajong was afgekeurd wegens grotendeels 'psychologische redenen' stuurde ze een mms die ik nooit heb kunnen openen. ik denk dat ze boos/jaloers op me was dat ik wel een uitkering kreeg, en zij niet.
toen daarna heb ik met uitkeringsgeld haar nogeens 400 euro uitgeleend, wat niet is teruggekomen. en heb (van grotendeels die uitkering) nu bijna 3000 staan op me lopende rekening.
ik probeer gewoon niets te doen, en haar meer met rust te laten. maar dan voel ik em soms zo eenzaam, en dan sms ik dat ik me zo eenzaam voel en dingen met: "ik wil je zo graag zien, wat kan ik doen om het gevoel wederzijds te maken" en " kan ik je ergens mee helpen" .
maar ze reageert nooit
wat dat betreft komt 'incompetent suiter' wel naar voren
dus het is niet alsof ze me oplicht, en ik een mongool ben die er in trapt!
het is allemaal me eigen schuld. en ik heb het nog nieteens over haar problemen gehad!
[..]
dit maakt me momenteel helemaal niet gelukkig.
en ik doe helemaal niet alles goed
dat lukt me niet goed. soms probeer ik weleens te accepteren dat ik eenzaam ben, en geen vrienden heb.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:20 schreef Chilled het volgende:
[..]
STOP DAN MET ZELFMEDELIJDEN HEBBEN!
het probleem ligt dat ze me niet wil zienquote:ACCEPTEER DAT JE EEN ZWAAR GROOT PROBLEEM HEBT!
ik ben half eerlijk naar me ouders geweest (op hoeren en seks na)quote:WEES EERLIJK NAAR JE OUDERS!
echt! dat soort dingen kan ik toch niet doen? nu ineens haar contracten gaan voorleggen :Squote:We hebben je een artikel gestuurd over een oplichtingszaak. Het staat nog niet vast of wat jou is overkomen ook oplichting is. Jij bent fout omdat je geld zomaar gegeven hebt, maar *censored* is ook fout. Ze had haar bankrekeningnummer niet moeten geven. En ze had het geld ook terug kunnen sturen als ze het niet wilde hebben. Dat heeft ze niet gedaan, ze heeft het geld aangenomen en waarschijnlijk helemaal opgemaakt. Als zij vindt dat ze geen oplichtster is kan ze haar goede wil tonen door nu geld terug te storten. Het hele bedrag zal wel niet gaan maar een deel ervan is een goed begin. Probeer alles via de bank te laten storten zodat er bewijs is om welke bedragen het gaat. Verder raden we je aan om alsnog een leenovereenkomst, zoals hiervoor is opgestuurd, te laten ondertekenen voor het bedrag dat je al aan haar hebt gegeven. Het is NIET normaal dat mensen zoveel geld weggeven, en al helemaal niet als het om "kennissen" gaat. Mensen moeten voor zo'n bedrag maanden werken. Je lijkt de waarde ervan niet te begrijpen. Komt dat omdat je het "gewoon gekregen" hebt?
Als je het moeilijk vindt om het met *censored* hierover te hebben kunnen wij eventueel contact met haar opnemen. Laat dan even haar telefoonnummer of (e-mail)adres aan ons weten.
Probeer zoveel mogelijk te communiceren via MSN, e-mail enz zodat je beltegoed niet weer opraakt en je niet te bereiken bent. En bewaar je bestanden van alle communicatie met haar.
We vinden het vreselijk dat je tegen ons gelogen hebt. Als je hier eerder over had verteld was het niet zover gekomen. We hopen dat je beter/vaker met ons gaat communiceren. Het is triest dat je ons ontloopt. Wij hebben echt het beste met je voor. We respecteren jouw mening echt wel. Maar we willen niet dat je daardoor in de problemen komt.
ouders&seks. dat is niet leukdat snapt iedereen toch?quote:Toen je na de zomervakantie vertrok had ik gezegd dat je bepaalde spullen mee mocht nemen.
Dat waren voedingsstoffen die ik speciaal voor jou had gekocht, die wij niet gebruiken, en die niet lang houdbaar waren. Ik vind het niet goed dat je proletarisch uit mijn voorraadkasten spullen hebt meegenomen. Als je er om had gevraagd is het wat anders. Nu word ik elke keer geconfronteerd met een lege plek.
Hoe sta je er nu financieel voor? Ik hoop dat je wel geleerd hebt van alle gebeurtenissen. Ik vind het jammer dat je ons nooit wat verteld. Door al dat "stiekeme" gedoe gaan wij ons juist zorgen maken. Ik hoop dat je nu gaat budgetteren. Als je saldo het toelaat raad ik je aan maandelijks iets op je spaarrekening te storten. Als je grote uitgaven krijgt (andere laptop, reparatie auto o.i.d.) heb je een buffer nodig op je spaarrekening.
*knip*
Kijk a.j.b. goed uit. Mocht je met haar naar bed gaan neem dan zelf ook voorzorgsmaatregelen zoals condooms. Ook al zegt een vrouw de anticonceptiepil te gebruiken, dan nog kan ze zwanger raken als ze die niet heel rgelmatig inneemt. Een zwangerschap is op dit moment niet iets voor jou. Jammer dat we over zoiets nooit kunnen praten. Je loopt er altijd voor weg.
Verder wens ik je wel veel plezier, en hoop dat je je studie weer goed oppak
daar heb ik geen goede ervaringen meequote:GA NAAR EEN PSYCHOLOOG!
ja ik zou inderdaad ook niets kunnen posten hier.quote:HOU OP DISCUSSIE TE VOEREN OP FOK, DAAR WORD JE NIET GELUKKIGER OP!
NOGMAALS, ZOEK HULP!!!!
(duidelijker kan ik het niet maken en ik weet zeker dat iedereen behalve jij het ermee eens bent, zegt dat genoeg????)
daar kom ik wel weer uit hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wow gast.. Even wat dingen ophelderen:
1. Liefde kun je niet kopen, zeker niet van een uitkering.
ze smst me toch van wel! het helpt haar zodat haar problemen sneller zijn opgelost. en dan kan ze mij dus sneller zien (Denk ik, zij belooft me niets)quote:2. Denk je dat, dat mens nog om zou gaan met je als jij haar geen geld zou toezenden? Ik denk 't namelijk niet.
ze keek me echt lief aan!quote:3. Jij bent inderdaad geen mongool die opgelicht wordt en erin trapt. Je weet zelf ook best dat het tussen jou en dat meisje nooit zo zal zijn als tussen echte stelletjes dus poog jij haar aan je te binden door geldbedragen over te maken, immers x duizend euro later kan ze t toch zeker niet maken het contact nog te verbreken/niet lief te doen. MAw: jij bent de mongool die haar probeert te gebruiken, te kopen - zoals je kennelijk ook met hoeren gedaan hebt.
Amen. Met z'n "ze keek me echt lief aan".. Als nu niemand nog begrijpt dat ie een troll is en kickt op onze reacties, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef Eclaire84 het volgende:
Mensen het is vergeefse moeite...je gaat alleen maar dezelfde vastgeroeste grammofoonplaat horen als je inhoudelijk probeert te reageren.
ik zei dat, omdat ik inderdaad niet zon goed weerwoord daarop had.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef Chilled het volgende:
[..]
Amen. Met z'n "ze keek me echt lief aan".. Als nu niemand nog begrijpt dat ie een troll is en kickt op onze reacties, dan weet ik het ook niet meer.
So be it. Sluit jezelf 7 jaar op. Val niemand ermee lastig en hou op met deze onzin.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
7 jaar liefdesverdriet ga hebben
ja maar dat is wel 7 jaar lang kuttijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:25 schreef Chilled het volgende:
[..]
So be it. Sluit jezelf 7 jaar op. Val niemand ermee lastig en hou op met deze onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |