Geld blijven geven, heb ik pas een keer of 32 gezegd.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar hoe kan ik haar dan 'krijgen'?
je zei "labiele hoer(letterlijk)" dat kinkt alsof ik haar makkelijk kan krijgen
ja maar ik heb haar maar 1 X gezien.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Geld blijven geven, heb ik pas een keer of 32 gezegd.
Serieus?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik heb haar maar 1 X gezien.
en elke keer geef ik haar geld per bankoverschrijving. en het enige wat ik terugkrijg is : "dankjewel", en dan "je bent een goed persoon" of " beter dan je zelf denkt" of iets anders.
hoe kan ik terugkomen in comfortzone?
Waarom heb je eigenlijk topics lopen op Fok? Waarom post je hier weer? Ik dacht dat je het allemaal zo goed weet. Als je ervan overtuigd bent dat je het goede doet en dat dit je gelukkig maakt, ga dan gewoon lekker zo door. Als je weet dat je uiteindelijk zwaar ongelukkig gaat worden door dit psychopathische gedoe, zoek dan hulp. Mensen op Fok dit soort dingen vertellen helpt je echt niet verder.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik heb haar maar 1 X gezien.
en elke keer geef ik haar geld per bankoverschrijving. en het enige wat ik terugkrijg is : "dankjewel", en dan "je bent een goed persoon" of " beter dan je zelf denkt" of iets anders.
hoe kan ik terugkomen in comfortzone?
ze wil nieteens telefoneren omdat " dat te confronterend voor haar is"
weet ik veel.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:20 schreef Chilled het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk topics lopen op Fok? Waarom post je hier weer? Ik dacht dat je het allemaal zo goed weet. Als je ervan overtuigd bent dat je het goede doet en dat dit je gelukkig maakt, ga dan gewoon lekker zo door.[
het kan allemaal goedkomen hoor!quote:b]Als je weet dat je uiteindelijk zwaar ongelukkig gaat worden door dit psychopathische gedoe, zoek dan hulp. Mensen op Fok dit soort dingen vertellen helpt je echt niet verder.[/b]
Hoe onnozel ben jij dan dat je een fatsoenlijk meisje met vriend niet met rust kan laten?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef iwannabehigh het volgende:
En hoe onnozel ben je om niet te begrijpen dat ze alleen maar geld wilt![]()
Hoe goed komen? Dat je leningen gaat afsluiten om je persoonlijke prostituee te betalen? Of denk je serieus ooit een liefdevolle relatie met haar te gaan beginnen? Wat moet er jou verteld worden voordat je gaat begrijpen dat dit niet in 100 jaar gaat gebeuren?quote:
nou ze smste bijvoorbeeld: "je bent een beter persoon dan je zelf denkt, en dat zeg ik niet om de financiele hulp die je mij hebt geboden"quote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef iwannabehigh het volgende:
En hoe onnozel ben je om niet te begrijpen dat ze alleen maar geld wilt![]()
ze heeft geen vriendquote:Op zondag 16 januari 2011 20:25 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Hoe onnozel ben jij dan dat je een fatsoenlijk meisje met vriend niet met rust kan laten?
Ik heb het niet tegen jou. Beter lezen.quote:
Zo fatsoenlijk is ze niet, ik stuur je een privebericht met iets erin wat ik heb gevonden van haar.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:25 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Hoe onnozel ben jij dan dat je een fatsoenlijk meisje met vriend niet met rust kan laten?
oh sorry, ja je hebt gelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 20:28 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ik heb het niet tegen jou. Beter lezen.
Ja maar ze hebben alweer met elkaar hé.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh sorry, ja je hebt gelijk
dacht even dat het een vraag erbij was bij iwannabehigh ze vraag aan mij
ik vind trouwens van dat met iwannabehigh ze situatie:
hij had het over 'de geweldadige iranese vriend (ofzoiets). en hij heeft gewoon gelijk gekregen. want dat is uit geraakt.
wat mij betreft bevestigt het wel een beetje me gedachte dat iwannabehigh het inderdaad heel goed inziet(misschien wel beter dan haar zelf) wat goed voor haar is.
Nee eerlijk. Doe niet zo dom man met je ondankbaar. Ze hoeft helemaal niks van jou te accepteren en dat ze dat ook niet doet is het meest eerlijke wat zij kan doen. Ze laat namelijk daarmee weten dat ze niks met je te maken wil hebben. Zoek hulp en hou op om constant over haar te praten.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar nee ze zou geen geld van me aannemen, ik had haar een keer een ring aangeboden (speciaal voor haar gekocht in een domme bui en was geen goedkope, dom dus) en die heeft ze ook niet aangenomen. Die heb ik hier nu nog liggen.. Bos bloemen heeft ze ook niet aangenomen. Dus op dat gebied wel fatsoenlijk. Of ondankbaar.
ik ook. ik heb cadeautjes voor haar thuis liggen...:(quote:Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar nee ze zou geen geld van me aannemen, ik had haar een keer een ring aangeboden (speciaal voor haar gekocht in een domme bui en was geen goedkope, dom dus) en die heeft ze ook niet aangenomen. Die heb ik hier nu nog liggen.. Bos bloemen heeft ze ook niet aangenomen. Dus op dat gebied wel fatsoenlijk. Of ondankbaar.
Ja maar ik denk dat ze je cadeautjes wel accepteert, ze accepteert je geld dus ook cadeautjes.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ook. ik heb cadeautjes voor haar thuis liggen...:(
maar ze komt ze nieteens ophalen.
zolang jij blijft overschrijven eheft ze geen reden om langs te komen he...quote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je alleen zo?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nou, ik heb iets gekocht voor haar verjaardagquote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef Chilled het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je alleen zo?
Weten jouw ouders ook dat je dit allemaal doet?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nou, ik heb iets gekocht voor haar verjaardag
voor het geval ik haar weer zie, kan ik dat alsnog nog geven weetjewel.
en andere dingetjes ook, die ze misschien leuk vind. maar ze weet er niet echt van.
was niet echt hier serieus bedoelt ofzo, dat ik haar iets stuur van " kom je je cadeautje ophalen"
maar heb gewoon wat gekocht en gemaakt voor wanneer het goed komt weetjewel
ja maar ik weet haar bankrekening nummer enzo al, en ik heb al tientallen bankoverschrijvingen gedaan. dan kan ik nu toch niet ineens gaan zeggen dat ik het contant heb?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
zolang jij blijft overschrijven eheft ze geen reden om langs te komen he...
zeg voortaan dat ze haar geld moe ophalen...dan komt ze langs en kun je praten
nee een beetje, maar ik lieg tegen zequote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Chilled het volgende:
[..]
Weten jouw ouders ook dat je dit allemaal doet?
Rekening houdend met het feit dat jij waarschijnlijk niet zit te trollen...kan ik hieruit concluderen dat jij echt een ongelooflijke mongool moet zijn. Letterlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik weet haar bankrekening nummer enzo al, en ik heb al tientallen bankoverschrijvingen gedaan. dan kan ik nu toch niet ineens gaan zeggen dat ik het contant heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |