quote:
quote:
Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:dat weet ik niet meer precies, maar hij heeft al wat ervaring met hoeren dus misschien was het wel helemaal top. Of zo.
In ieder geval zo top dat hij nogsteeds geobserdeerd met haar is.

nouw; het ging dus zoiets
ik weet niet meer hoe het allemaal precies ging, maar het was een minuut of 20 voordat ze zei dat we dan echt moesten opsplitsen, en toen gingen we 'seks hebben'
en ze zei dat ze wat seks betreft, als ze soms echt zin daar in had, gewoon 'de jongen' dan mee sleurde naar boven om het te doen. dat ze best makkelijk daarin is
maar ik maakte ook amper avances, dus ik vroeg waarom ze dat niet deed.(obvious want we kenden elkaar net!) maar ze zei dat ze dat bij mij dat niet durfde? te doen omdat ze bang was dat ik het niet wilde. (Geef ik zon soort indruk?) ik ben echt te verlegen.
en eerder op de avond kwam het afentoe al uit dat we naast elkaar op de bank zaten, en dat onze benen elkaar raakte. en normaal(vroeger?) was ik altijd dat ik dat niet zo goed durfde en het maar eng vond bij meisjes, maar bij haar niet, dat realiseerde ik me.
en daar zij ik iets over, en toen deed ik me hand op haar been, maar daar reageerde ze niet echt heel erg op(had ik het idee, ze bleef gewoon een beetje hetzelfde kijken), en dan trok ik meteen terug; en ging ik heel stuk van haar af zitten
maar toen gingen we dus naar haar slaapkamer,
en toen zei ik nog dingen over de frescos en haar antieke en suite schuifdeuren
en iets over haar alarmwekker, en het verschil van invloed van rood en groen licht op de hypothalamus.
en in hoeken van de kamer lagen hopen kleren, en rotzooi wat je verwacht in een meisjes kamer(gewoon een praktisch leeftijdsgenootje! het was vet!). en haar schooltas ook
en toen stonden we allebei aan een andere kant van het bed, en toen ging het erover dat we allebei nerveus waren. 'wat dacht je van mij dan, ik ook' zei ze
en toen gingen we op bed liggen naast elkaar. en volgensmij had ze een beetje in haar hoofd dat ze me ging leren ofzo; en toen gingen we elkaar strelen(voorspel?) en ze zei zo dat mannenlichamen erotisch gevoelige gebieden hebben, en dan vrouwenlichamen dat naast de bekende plekken(doh maakte ze ervan) dat eigenlijk overal hebben.
en toen steeds meer kleren uitdoen enzo
en dan afentoe ging ze ineens weg om haar make-up bij te werken
en bleek dat ze heel erg onzeker en alles was volgensmij
toen na een tijdje gingen we in elkaars ogen staren, op 10 cm afstand van elkaar
het was echt! wat verliefde stelletjes doen. ik voelde me zo op me gemak, en iemand gevonden te hebben waar dat bij kan is 1 in een miljoen. en ze keek me precies hetzelfde terug!
en zij gedroeg zich hartstikke onzeker en verlegen wat alles betreft(over haar uiterlijk). normaal ben ik degeen die dat altijd is, maar op de 1 of andere manier 'was ze me voor' wat dat betreft, en nam ze mijn gevoel/gedrag van dat ik me schaamde om lelijkheid weg.
en toen ging ze gefascineerd zijn van me haar, en zat daar aan en het 'obsessief' te bestuderen en aan te raken.
en haar haar had ik verwacht dat als ik het beter zou bekijken het een beetje droog en dood zou zijn, maar het was gewoon heel mooi
en toen weer na een tijdje ging ze op me zitten, en weer gezicht naar elkaar toe, naar elkaar kijken. en haar haar viel naar beneden, naar mijn gezicht toe. en afentoe nam ze een slok bier(stond op het nachtkastje)
en ze rook naar bier, dat was best grappig (droom van elke man? dacht ik nog. een meid die 'makkelijk' doet over seks. bier drinkt. etc .etc)
en toen zag ik haar gezicht van iets verder weg, op die manier. en haar haar viel naar beneden. en toen zei ze iets van dat als ik heel hard blaasde dat haar haar dan ook uit de weg zou blijven. en het viel me elke keer op hoe mooi ze was(toen weer)!
maar ik durfde niet zomaar in haar gezicht te blazen. zo onzeker ben ik wel nog
en toen begon ze met in me nek kussen, en van daaruit iets verder.
en ze zei dat ik helemaal haar type was
en toen werpte ik (weer) een blik op haar wekker. en toen zei ik:
kunnen we even vooruitspoelen naar neuken.
en toen zei ze, ja natuurlijk, en toen ging ze dat gewoon doen.
toen ging ze op me zitten, en toen vroeg ze:hoe voelt het?
en toen zei ik : beetje droog
en toen zei ze terwijl ze weer helemaal omhoog ging(om 'hem' eruit te halen), en weer naar beneden ging, en weer helemaal erin :"maar dat kunnen we oplossen".
en toen was het nog veel beter
en het voelde: ze had me helemaal heet gekregen met dat voorspel ofzo. elke beweging maakte niet uit hoe, voelde geweldig. en toen pakte ze me handen en deed die recht op haar borsten.
maar ik was helemaal overladen met dit alles, en haalde ze er weer vanaf.
en ik deed weer een blik op de wekker, en zag dat we helemaal geen tijd meer hadden en dat zei ik. en toen zei ze iets over volgende keer, dat we dan veel langer de tijd zouden hebben.
en toen zei ik:" wat. maar ik wil geen vriendin ofzo hoor ." omdat ik wist dat ik dat echt niet aankan, en mezelf erg ongelukkig voelde. en zei had ook eerder verteld dat geen relatie meer hebben met haar ex het beste was wat haar was overkomen.
en toen zei ze: "maar ik ook dan niet"
en alles hoe ze bewoog, of ik bewoog het voelde geweldig.
en ik wist niet wat me overkwam want door dat alles( zij had voorspel gedaan(hoeren doen dat niet), had ze me helemaal heet gekregen. en dat we in elkaars ogen elkaar aan hadden gekeken. en mijn gevoel over LATER, en ik in haar ogen had weggesmolten, en dat ZIJ geweldig is. en dat ze zei dat ik helemaal haar type was, en dat ze het had over 'volgende keer')
en toen deed ze nog me handen op haar heupen, en toen zei ze:"dan kan je tempo aangeven".
volgensmij als het bewegen regelmatig(maakt neit uit hoe), maar de hele tijd achter elkaar doorging. dat was non-stop lekker dan. beter dan dat kan toch niet.
maar ik was helemaal overspoeld en haalde me handen weer van haar af.
en ik weet niet waarom ik nog niet meteen was gekomen (voortijdige zaadlozing na 1 keer bewegen ofzo), of ik nou thuis nog gefapt had, of dat het gewoon 'te goed' voelde. ik weet niet.
toen dus handen vanaf haar heupen, me eigen gezicht aanraken want het voelde vreemd.
me gezicht ging toen tintelen, en het voelde een klein beetje gevoelloos.
en toen zei ik zo van:"me gezicht tintelt" terwijl ik me gezicht voelde. en toen zij zei " mijn ook"
(vreemd)
en toen wilden we of ik of zij of weet ik veel. ander standje doen, en zij vroeg nogal opgewonden :"wil je doggy?" en toen zei ik " nee", en zei toen :"waarom niet", en ik zo:"nare ervaringen mee"
misschien dat zij daar wel zin in had ofzo, maar ik ben....nogal. ik doe alles(veel) fout
en toen ging zij onder, en ik boven.
en op het moment dat we in elkaar zaten, voelde alles weer wat het ook was, zogauw het daar maar beweegde heerlijk. en toen zij ze : "niet stoppen, blijf doorgaan"
en toen stopte ik, en vroeg zo van wat nou precies goed dan was, en probeerde 2 'dingetjes'. maar voor mezelf maakte het amper uit(ik was zo opgewonden), en zij zei ook. maakt niet uit
en toen even later zei ze : ik wil dat je in me komt
en toen zei ik : "lig dan stil!", want het was net of ze de hele tijd bewoog
ik heb nu bedaccht dat het misschien een natuurlijke resonantie was van haar lichaamsgewicht op het matras(zoals bij een veeruitrekking en traagheid van massa, je kent het wel). en dat probeerde ze te doen(ik ben echt heel faal)
en toen spande ze wat samen daar onder, en toen zei ze 'sorry' maar dat vond ik opzich niet helemaal zo erg.
en toen kwam ik 'in haar', en ging toen even later van haar af.
en toen 'gluurde' ik eigenlijk voor het eerst naar heel haar naakte lichaam. maar ze betrapte me ofzo. maar er is niets op aan te merken!
en ik zo van :" moet ik nu snel kleren aantrekken voor het geval je vader.. jeweetwel ineens binnenkomt?"
en zei zo :"ja dat zou ik maar wel doen"
en toen deed ik dat. en zij trok een niet trainingspak oid aan. niet zo heel sexy, en ze had het erover dat ze sexy kleren de volgende keer zou aandoen
en toen had ik het over dat zij zo leuk is, en leuke kamer, en persoonlijke dingen. en dat ik zo eenzaam en saai ben, en geen leuke dingen in me leven(ook aan materiaal dingen die iets echt betekenen).
en toen gaf ze me een aandenken (iets kleins ) van haar.
ik dat dat niet hoefde, maar ze vond het echt goed. en zoveel was het nou ook niet waard ofzo, dus ik accepteerde het
en toen beetje me spullen bij elkaar zoeken, en toen ging ik geld neerleggen op de tafel, maar dat hoefde niet. en ik deed het toch, en gaf ze me mijn zin. en zei ze van : "oh nou oke dan! maar dan kijk ik pas veel later pas ofzo hoor het hoeft echt niet"
ik denk dat ze er wel een naar gevoel bij had(over dat geld, maar toch deed ik het. faal)
gewoon 700 euro neergelegd, en toen maar random wat meer briefjes erbij gegooid
en toen gingen we naar beneden, en hadden het nog over richtingsgevoel en andere dingen.
en ik had in me hoofd zitten van : "hand schudden dankjewel zeggen en gedag zeggen"
en toen in de deuropening ging ze beetje kijken of haar vader kwam, en toen weer tegenover elkaar staan. en ik wachtte een beetje op een opening daarvoor. en toen kustte ze me spontaan!
en toen onderweg naar huis voelde ik me helemaal gelukkig. want dat een chick op mij valt is WTF.
hopelijk kunnen jullie begrijpen dat ik toen
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=225942 aangemaakt heb .
want ik deed dus echt alles fout zoals echte liefde-seks hoort. en misschien wel nog VEEL meer, maar dat vind ik moeilijk te zeggen wat, omdat ik er snel overheen kijk en het echt niet weet.
daarom maakte ik dat topic aan
dus daar heb i khet over , als ik zeg dat ze me LIEF aankeek!
en andere dingen.
daarvoor hadden we uren gepraat, en hadden we beide van elkaar door(mag ik dat voor haar zeggen, en over mezelf), dat we geen slechte gemenen personen zijn. maar de goedheid zelve ,beide
quote:
later, heeft ze me dingen gesmst.
dingen als : "laat me!"
en "laat me met rust"
maar dan later kwam ze altijd weer terug. omdat ze wanhopig voor geld was.
en ook een keer "misschien zie je mij wel nooit meer." en toen flipte ik(in me hoofd)
en verder nog heeft ze me in smsjes en mailtjes eens gestuurd dat ze " niets meer hoeft van ALLE mannen"klinkt meer in ze algemeen.
en dat ze " niet meer verliefd op me is", waar ze later op is teruggekomen dat ze "nooit verliefd op me is geweest omdat ze niet meer zo werkt door nare gebeurtenissen. dat het niet zo makkelijk allemaal kan"
en ik heb niet echt aardig tegen haar gedaan. echt alles fout.
dat ik op de 1 of andere manier wel 'toevallig' dingen goed had gedaan de eerste tijd dat ik haar zag(of in ieder geval nog net goed genoeg). daarna heb ik teveel fout gedaan.
ik denk dat ik haar uit haar comfort zone heb gehaald (een pua boek, weet preciese bron even niet)
quote:
hoe kom ik over dan?
quote:
Op zondag 16 januari 2011 11:00 schreef Keep_Walking het volgende:[..]
Ik ben best sociaal, ja. Ik heb veel vrienden, ik date, er zijn meisjes die mij leuk vinden en er is nu een meisje waar ik gevoelens voor heb. Ik onderneem regelmatig iets en ik zou zeggen dat veel mensen mij mogen. Waarom?
Oh en trouwens, jij bent niet zo erg als mylifeisgrey, maar je bent wel bijna net zo erg.
Het verschil tussen jou en mylifeisgrey, is dat mylifeisgrey gewoon schijt heeft aan alles hier. Hij weet donders goed dat hij afwijkt maar het kan hem geen shit schelen (tenminste, zo komt hij over). Ook heb ik het idee dat mylifeisgrey dit meisje speciaal heeft gekozen omdat ze onbereikbaar is. Als het gewoon zijn buurmeisje was of een andere normale iemand had mylifeisgrey dit niet gedaan. Nu kan hij lekker verliefd zijn en zichzelf uiten zonder dat hij bang hoef te zijn. Jij probeert je gedrag nog goed te praten.
Maar in principe vind ik dat je bijna net zo eng gedraagd als mylifeisgrey. Bij jou denk ik aan een nerdy jongen die gewoon niet veel algemene sociale kennis heeft, waardoor je denkt dat je stalkerachtige gedrag normaal is.
Bij mylifeisgrey denk ik eerder aan een borderliner die zichzelf en het meisje dood wil maken omdat dat zijn idee is van ware liefde.
ik wil haar helemaal niet vermoorden.
het enigste wat nog beetje in de buurt komt is dat ik vind dat romeo en julia van shakespear het meest romantische wat kan gebeuren. maar dat vind iedereen toch? het is toch niet voor niets HET LIEFDESVERHAAL van shakespeare.
en om even bij shakespeare te blijven, dan moet ik haar wel eerst nog kunnen 'schaken'(de marktkoopman heet dat toneelstuk volgensmij)
en hoe ik dat ooit kan doen, weet ik niet. msischien met wat behulp van zwarte magie, zoals wat die heks had, in dat verhaal van die koning en met het bos.
quote:
Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef Eclaire84 het volgende:[..]
Nee, want jij hebt het geluk dat jouw slachtoffer normaal is en er alles heeft gedaan een relatie met jou te voorkomen.
Mylifeisgrey heeft zich ingelaten met een labiele hoer (letterlijk) en betaalt daar nu de prijs voor.
wat kan i kdoen dan? om haar 'te krijgen?'
quote:
ik vind jou. een beetje traag gaan met het doorhebben dat ze je niet wilt, en dat accepteren.
en beetje traag gaan met dingen van 'over haar heen komen'.
maar voor de rest wel goed hoor
[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 16-01-2011 19:50:32 ]