abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 januari 2011 @ 03:38:53 #51
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91399210
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik snap het heel goed. Jullie snappen het niet, miss nog nooit gevoelens voor iemand gehad? Nog nooit iemand moeten vergeten, maar dat is echt moeilijk, en vooral als iemand constant in je hoofd zit. En je een perfect beeld van dat persoon hebt.
Lees hierboven, heb ook een eigen ervaring gedeeld in het topic.

Waarbij ik aangeef dat ik wel het besef had dat ik het meisje met rust moest laten. En niet egoistisch ging denken dat haar redenen om mij niet te willen "afgezaagd" of "onlogisch" zouden zijn. Als een meisje nee zegt, is dat gewoon nee.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91399219
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik snap het heel goed. Jullie snappen het niet
please :/
  zondag 16 januari 2011 @ 03:41:48 #53
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91399247
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:39 schreef Spartacus911 het volgende:

[..]

please :/
Daar moet je overheen lezen...dat is gewoon het autistische aan hem dat dwangmatig zo moet reageren elke keer :P

Ik snap hem nu een beetje beter denk ik...vooral toen hij aangaf dat hij niet eens iets durfde te zeggen toen iemand hem irl iets vroeg :D We hebben echt met een totaal anti-sociaal persoon te maken.
pi_91399275
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:38 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Lees hierboven, heb ook een eigen ervaring gedeeld in het topic.

Waarbij ik aangeef dat ik wel het besef had dat ik het meisje met rust moest laten. En niet egoistisch ging denken dat haar redenen om mij niet te willen "afgezaagd" of "onlogisch" zouden zijn. Als een meisje nee zegt, is dat gewoon nee.
Oke, ga ik zo even lezen maar dat klopt, heb je gelijk in, maar dit kan iedereen overkomen hoor. Als je echt gek op iemand bent, veranderd dat niet zo, en liefde doet rare dingen met mensen..
pi_91399355
Oke. Zijn jullie wel sociaal in real life dan?
pi_91399425
wat wil je weten?
pi_91399486
waarom heb je dat gedaan, al die privegegevens doorgegeven?
  zondag 16 januari 2011 @ 04:06:37 #58
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91399520
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee wij stalken er op los en klappen ook dicht als iemand ons iets vraagt. Tevens doen wij niets met goedbedoelde adviezen op een forum en moeten we niks hebben van enige zelfkritiek. Het ligt altijd aan anderen immers.
pi_91399611
Ik las de OP en dacht: "Dit komt gewoon door het vrouwen tekort in Nederland". TS je hebt zelf al door hoe vreemd het is, probeer je ergens anders op te richten.
rice rice baby tututututedudududum
  zondag 16 januari 2011 @ 11:00:59 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91402312
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben best sociaal, ja. Ik heb veel vrienden, ik date, er zijn meisjes die mij leuk vinden en er is nu een meisje waar ik gevoelens voor heb. Ik onderneem regelmatig iets en ik zou zeggen dat veel mensen mij mogen. Waarom?

Oh en trouwens, jij bent niet zo erg als mylifeisgrey, maar je bent wel bijna net zo erg.

Het verschil tussen jou en mylifeisgrey, is dat mylifeisgrey gewoon schijt heeft aan alles hier. Hij weet donders goed dat hij afwijkt maar het kan hem geen shit schelen (tenminste, zo komt hij over). Ook heb ik het idee dat mylifeisgrey dit meisje speciaal heeft gekozen omdat ze onbereikbaar is. Als het gewoon zijn buurmeisje was of een andere normale iemand had mylifeisgrey dit niet gedaan. Nu kan hij lekker verliefd zijn en zichzelf uiten zonder dat hij bang hoef te zijn. Jij probeert je gedrag nog goed te praten.

Maar in principe vind ik dat je bijna net zo eng gedraagd als mylifeisgrey. Bij jou denk ik aan een nerdy jongen die gewoon niet veel algemene sociale kennis heeft, waardoor je denkt dat je stalkerachtige gedrag normaal is.

Bij mylifeisgrey denk ik eerder aan een borderliner die zichzelf en het meisje dood wil maken omdat dat zijn idee is van ware liefde.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_91403550
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:58 schreef Spartacus911 het volgende:
wat wil je weten?
dat heb ik al gezegd, jij bent zo hardleers dat je zodoende wat harder aangepakt moet worden
pi_91410155
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ben best sociaal, ja. Ik heb veel vrienden, ik date, er zijn meisjes die mij leuk vinden en er is nu een meisje waar ik gevoelens voor heb. Ik onderneem regelmatig iets en ik zou zeggen dat veel mensen mij mogen. Waarom?

Oh en trouwens, jij bent niet zo erg als mylifeisgrey, maar je bent wel bijna net zo erg.

Het verschil tussen jou en mylifeisgrey, is dat mylifeisgrey gewoon schijt heeft aan alles hier. Hij weet donders goed dat hij afwijkt maar het kan hem geen shit schelen (tenminste, zo komt hij over). Ook heb ik het idee dat mylifeisgrey dit meisje speciaal heeft gekozen omdat ze onbereikbaar is. Als het gewoon zijn buurmeisje was of een andere normale iemand had mylifeisgrey dit niet gedaan. Nu kan hij lekker verliefd zijn en zichzelf uiten zonder dat hij bang hoef te zijn. Jij probeert je gedrag nog goed te praten.

Maar in principe vind ik dat je bijna net zo eng gedraagd als mylifeisgrey. Bij jou denk ik aan een nerdy jongen die gewoon niet veel algemene sociale kennis heeft, waardoor je denkt dat je stalkerachtige gedrag normaal is.

Bij mylifeisgrey denk ik eerder aan een borderliner die zichzelf en het meisje dood wil maken omdat dat zijn idee is van ware liefde.
Oke, was gewoon een vraag.

Ik vind mezelf wel degelijk anders dan mylifeisgrey. En ik ben geen nerdy jongen, ik heb best veel vrienden die dagelijks over de vloer komen en dan tot een uur of 3 blijven. En dat zijn geen nerds. En we gamen ook niet, aangezien heel FOK dat altijd denkt. Als er meisjes in de buurt zijn, dan klap ik vaak dicht. Ook bij vriendinnen van mijn zusje. Bij sommige familieleden kan ik ook dichtklappen. Wat de oorzaak is weet ik niet.

Nou, dat geloof ik helemaal niet. Als mylifeisgrey zegt dat hij dat meisje wilt doodmaken kan ik dat niet geloven. Als iemand dat echt wilt doen, zet diegene dat niet op het internet neer.
Ik vind mezelf trouwens heel anders. Hij is veel veel en veel extremer en ziet zijn eigen fout niet in.
  zondag 16 januari 2011 @ 14:39:03 #63
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91410615
ik reageer nog wel (ben van plan uitgebreid) op alles hierboven. maar me hoofd staat er nu niet naar.
dat wilde ik even laten weten O-)
  zondag 16 januari 2011 @ 14:57:04 #64
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91411572
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef iwannabehigh het volgende:

Nou, dat geloof ik helemaal niet. Als mylifeisgrey zegt dat hij dat meisje wilt doodmaken kan ik dat niet geloven. Als iemand dat echt wilt doen, zet diegene dat niet op het internet neer.
Ik vind mezelf trouwens heel anders. Hij is veel veel en veel extremer en ziet zijn eigen fout niet in.
Jullie zijn beiden fucked in up in jullie hoofd. Alleen is mylifeisgrey zich daar iets meer zelfbewust van dan iwannabehigh.
pi_91411996
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:57 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Jullie zijn beiden fucked in up in jullie hoofd. Alleen is mylifeisgrey zich daar iets meer zelfbewust van dan iwannabehigh.
Onzin. Je weet niet hoe ik me voel dus daar moet je echt niet over oordelen.
  zondag 16 januari 2011 @ 15:10:51 #66
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91412243
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Onzin. Je weet niet hoe ik me voel dus daar moet je echt niet over oordelen.
Rustig aan, autist. Als je ooit wilt genezen, moet je toch wat minder defensief reageren. ;)
pi_91412260
Wat ik eigenlijk niet snap , is dit je weet dat je een probleem hebt, volgens mij weet je ook dat een forum niet de juiste plek voor hulp is.
En toch kies je liever voor dit dan echt proberen hulp te zoeken, zou je over 10 jaar nog met dit zelfde probleem willen lopen.
Ik zou in zo'n geval juist kiezen voor een psycholoog en juist aan werken dat ik toch weer verder met mijn leven kan. Het is namelijk zonde om je leven stil te zetten voor een persoon die geen contact wilt.
pi_91412677
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap , is dit je weet dat je een probleem hebt, volgens mij weet je ook dat een forum niet de juiste plek voor hulp is.
En toch kies je liever voor dit dan echt proberen hulp te zoeken, zou je over 10 jaar nog met dit zelfde probleem willen lopen.
Ik zou in zo'n geval juist kiezen voor een psycholoog en juist aan werken dat ik toch weer verder met mijn leven kan. Het is namelijk zonde om je leven stil te zetten voor een persoon die geen contact wilt.
Ik zoek echt professioneel hulp. Ik heb het email adres gekregen van een psycholoog van een vriendin van mijn zusje (1 van haar beste vriendinnen) en die heb ik gemaild met mijn verhaal. En daar krijg ik dan een antwoord op..
pi_91412784
Dan hoop ik voor je dat je er wat aan hebt want op deze manier doormodderen is niets.
pi_91412831
Voor mij wel, dan schrijf ik het van me af, en er zijn mensen die er serieus op in gaan, dus het is wel iets.
  zondag 16 januari 2011 @ 16:09:55 #71
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91415246
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Voor mij wel, dan schrijf ik het van me af, en er zijn mensen die er serieus op in gaan, dus het is wel iets.
Over je gevoelens praten kan geen kwaad, ook niet online. Zorg wel dat je anoniem blijft. Dus geen namen en geen woonplaatsen zoeken.

Professionele hulp is zoiezo het beste wat je kan zoeken. Over een jaar kan je dan gewoon een relatie aangaan met een persoon.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_91415724
Ik heb mijn ex heel kort op Facebook gestalkt. Toen het net uit was was ik erg kwaad op hem om de dingen die hij geflikt had en checkte ik zijn Facebook een paar keer per week hopende dat het slecht met hem ging. Na een tijdje had hij me geblokkeerd en maar goed ook, anders was ik nooit van die woede af gekomen. Dat kan dus ook, niet dat je iemand wil maar dat je wanhopig wraak wil nemen.
  zondag 16 januari 2011 @ 16:24:27 #73
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91415956
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:19 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik heb mijn ex heel kort op Facebook gestalkt. Toen het net uit was was ik erg kwaad op hem om de dingen die hij geflikt had en checkte ik zijn Facebook een paar keer per week hopende dat het slecht met hem ging. Na een tijdje had hij me geblokkeerd en maar goed ook, anders was ik nooit van die woede af gekomen. Dat kan dus ook, niet dat je iemand wil maar dat je wanhopig wraak wil nemen.
Je hebt gelijk, Mango Red Chili was de beste.
pi_91416882
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 10:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Echt grappig, dit.
Haha ja ik moest ook hardop lachen. Gebeurt niet vaak op fora :P
Que Sera ~
pi_91416897
Ja hé. Ik zie die chips alleen nooit meer in de winkel:(

Maargoed, zoals de TS en die ander stalken ben ik natuurlijk nooit gegaan, dan heb je echt geen eigenwaarde.

Zoals Twain zei: Never allow somebody to be your priority while allowing yourself to be their option.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')