Lees hierboven, heb ook een eigen ervaring gedeeld in het topic.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed. Jullie snappen het niet, miss nog nooit gevoelens voor iemand gehad? Nog nooit iemand moeten vergeten, maar dat is echt moeilijk, en vooral als iemand constant in je hoofd zit. En je een perfect beeld van dat persoon hebt.
please :/quote:Op zondag 16 januari 2011 03:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed. Jullie snappen het niet
Daar moet je overheen lezen...dat is gewoon het autistische aan hem dat dwangmatig zo moet reageren elke keerquote:
Oke, ga ik zo even lezen maar dat klopt, heb je gelijk in, maar dit kan iedereen overkomen hoor. Als je echt gek op iemand bent, veranderd dat niet zo, en liefde doet rare dingen met mensen..quote:Op zondag 16 januari 2011 03:38 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Lees hierboven, heb ook een eigen ervaring gedeeld in het topic.
Waarbij ik aangeef dat ik wel het besef had dat ik het meisje met rust moest laten. En niet egoistisch ging denken dat haar redenen om mij niet te willen "afgezaagd" of "onlogisch" zouden zijn. Als een meisje nee zegt, is dat gewoon nee.
Nee wij stalken er op los en klappen ook dicht als iemand ons iets vraagt. Tevens doen wij niets met goedbedoelde adviezen op een forum en moeten we niks hebben van enige zelfkritiek. Het ligt altijd aan anderen immers.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke. Zijn jullie wel sociaal in real life dan?
Ik ben best sociaal, ja. Ik heb veel vrienden, ik date, er zijn meisjes die mij leuk vinden en er is nu een meisje waar ik gevoelens voor heb. Ik onderneem regelmatig iets en ik zou zeggen dat veel mensen mij mogen. Waarom?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke. Zijn jullie wel sociaal in real life dan?
Oke, was gewoon een vraag.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben best sociaal, ja. Ik heb veel vrienden, ik date, er zijn meisjes die mij leuk vinden en er is nu een meisje waar ik gevoelens voor heb. Ik onderneem regelmatig iets en ik zou zeggen dat veel mensen mij mogen. Waarom?
Oh en trouwens, jij bent niet zo erg als mylifeisgrey, maar je bent wel bijna net zo erg.
Het verschil tussen jou en mylifeisgrey, is dat mylifeisgrey gewoon schijt heeft aan alles hier. Hij weet donders goed dat hij afwijkt maar het kan hem geen shit schelen (tenminste, zo komt hij over). Ook heb ik het idee dat mylifeisgrey dit meisje speciaal heeft gekozen omdat ze onbereikbaar is. Als het gewoon zijn buurmeisje was of een andere normale iemand had mylifeisgrey dit niet gedaan. Nu kan hij lekker verliefd zijn en zichzelf uiten zonder dat hij bang hoef te zijn. Jij probeert je gedrag nog goed te praten.
Maar in principe vind ik dat je bijna net zo eng gedraagd als mylifeisgrey. Bij jou denk ik aan een nerdy jongen die gewoon niet veel algemene sociale kennis heeft, waardoor je denkt dat je stalkerachtige gedrag normaal is.
Bij mylifeisgrey denk ik eerder aan een borderliner die zichzelf en het meisje dood wil maken omdat dat zijn idee is van ware liefde.
Jullie zijn beiden fucked in up in jullie hoofd. Alleen is mylifeisgrey zich daar iets meer zelfbewust van dan iwannabehigh.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef iwannabehigh het volgende:
Nou, dat geloof ik helemaal niet. Als mylifeisgrey zegt dat hij dat meisje wilt doodmaken kan ik dat niet geloven. Als iemand dat echt wilt doen, zet diegene dat niet op het internet neer.
Ik vind mezelf trouwens heel anders. Hij is veel veel en veel extremer en ziet zijn eigen fout niet in.
Onzin. Je weet niet hoe ik me voel dus daar moet je echt niet over oordelen.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:57 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Jullie zijn beiden fucked in up in jullie hoofd. Alleen is mylifeisgrey zich daar iets meer zelfbewust van dan iwannabehigh.
Rustig aan, autist. Als je ooit wilt genezen, moet je toch wat minder defensief reageren.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Onzin. Je weet niet hoe ik me voel dus daar moet je echt niet over oordelen.
Ik zoek echt professioneel hulp. Ik heb het email adres gekregen van een psycholoog van een vriendin van mijn zusje (1 van haar beste vriendinnen) en die heb ik gemaild met mijn verhaal. En daar krijg ik dan een antwoord op..quote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap , is dit je weet dat je een probleem hebt, volgens mij weet je ook dat een forum niet de juiste plek voor hulp is.
En toch kies je liever voor dit dan echt proberen hulp te zoeken, zou je over 10 jaar nog met dit zelfde probleem willen lopen.
Ik zou in zo'n geval juist kiezen voor een psycholoog en juist aan werken dat ik toch weer verder met mijn leven kan. Het is namelijk zonde om je leven stil te zetten voor een persoon die geen contact wilt.
Over je gevoelens praten kan geen kwaad, ook niet online. Zorg wel dat je anoniem blijft. Dus geen namen en geen woonplaatsen zoeken.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Voor mij wel, dan schrijf ik het van me af, en er zijn mensen die er serieus op in gaan, dus het is wel iets.
Je hebt gelijk, Mango Red Chili was de beste.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:19 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik heb mijn ex heel kort op Facebook gestalkt. Toen het net uit was was ik erg kwaad op hem om de dingen die hij geflikt had en checkte ik zijn Facebook een paar keer per week hopende dat het slecht met hem ging. Na een tijdje had hij me geblokkeerd en maar goed ook, anders was ik nooit van die woede af gekomen. Dat kan dus ook, niet dat je iemand wil maar dat je wanhopig wraak wil nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |