Klinkt precies als TS idd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:48 schreef Keep_Walking het volgende:
http://www.sasam.be/indeling_stalkers.html
[..]
TS, ik hoop dat jij deze bent:
http://www.sexualharassmentsupport.org/TypesofStalkers.html
Incompetent Suitor
The Incompetent Suitor desires a romantic or intimate relationship with the victim but is impaired in their
social and courting skills. This stalker may be very narcissistic, and cut off from victim's feelings (lack of
empathy). The incompetent believes that anyone should be attracted to them. Typically, this stalker will
repeatedly ask for dates, or call on the phone, even after being rejected. They may attempt physical
contact by trying hold the victim's hand or kiss the victim, however, the will not become physically violent
or threatening. The incompetent suitor is less persistent than others, and is likely to have stalked
numerous others in the past, and will probably do so in the future. They will quickly stop stalking if
threatened with legal action or after receiving counseling.
Hoe rijm je dit met:quote:(ik pm je wel even een schokkende link, wat nog meer indruk van haar geeft), het gaat over haar en alcohol, partys, en drugsgebruik. en je wist al van de inrichting enzo toch?
en ookal zou ik er een rechtzaak van maken, of iets anders maar wel officielers dan 'vragen erom':
ik heb +- 8000 euro, waar 810 in natura van is betaald, en rest een gift was (heeft ze op haar mobiel staan, omdat ik verliefd op haar ben)
Dus ze gaat naar een inrichting omdat er niets mis met haar is?quote:dat klinkt alsof er iets mis met haar is
hoe durf je dat te zeggen! zij is geweldig,en ik weet dat!
Denk eerder dat het stuntelige rare seks was geweestquote:
Het is zo. Voor mij is ze de juiste. Ik voel me beter door haar, ik ben anders geworden door haar en ik heb het gevoel dat ik mezelf heb gevonden door haar. Misschien geef ik inderdaad niet om haar, dat kan eigenlijk niet aangezien ik haar niet echt ken. Ik denk dat ik geobsedeerd door haar ben geraakt door haar uiterlijk en haar houding/gedrag. Er zijn veel mooie meiden maar ik vind haar anders, ze straalt iets liefs uit. Ze is sexy maar niet ordinair. En terwijl ze zo mooi is, veel aandacht krijgt van mannen, is ze helemaal niet arrogant, en gedraagt ze zich niet sletterig/overdreven. Ze is lief, behulpzaam, rustig en serieus. Hoe ze bijv. omging met mijn broertje was liefdevol. Ik had bij haar altijd het gevoel dat ze me accepteerde om wie ik was, dat ze me niet raar vond. Haar figuur is perfect, haar hele uiterlijk is perfect, het klinkt heel raar, maar zelfs haar handen zijn perfect. Ik geef je gelijk, met ''stalken'' krijg je niemand, en helaas heb ik het vanaf het begin verkeerd aangepakt, ik wist dat het fout was, maar toch kon en kan ik niet stoppen, ook al gaat het nu beter..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:13 schreef Haushofer het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat je zo verschrikkelijk hoteldebotel geobsedeerd bent door iemand anders; het laat me bijna geloven dat je zelfbeeld dan wel behoorlijk scheef moet zijn, wil je in die ander zoveel perfectie zien.
Het blijft puur egoïsme om iemand lastig te blijven vallen als zij/hij je heeft duidelijk gemaakt geen contact te willen. Het zijn pure wanhoopsdaden, en je kunt zelf ook wel bedenken dat je zo'n persoon met stalken nooit zult "krijgen". Net zoals een drugsverslaafde ook wel begrijpt dat die zoveelste spuit alleen maar op korte termijn bevrediging geeft.
De uitspraak "als je om zo'n persoon geeft, dan laat je deze persoon met rust" lijkt me hier dan ook volledig overbodig. Stalken heeft niks te maken met 'geven om', maar met 'geobsedeerd zijn door'.
Je hebt al genoeg gedaan dus ik zou het erg waarderen als je niet eens meer reageert.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:20 schreef Spartacus911 het volgende:
in een topic als deze kan ik je niet bashen iwannabehigh
ik deed dit omdat je als een complete mongool gedraagde die niet voor rede vatbaar wasquote:Op zondag 16 januari 2011 02:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je hebt al genoeg gedaan dus ik zou het erg waarderen als je niet eens meer reageert.
\quote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat weet ik niet meer precies, maar hij heeft al wat ervaring met hoeren dus misschien was het wel helemaal top. Of zo.
In ieder geval zo top dat hij nogsteeds geobserdeerd met haar is.
verdorie ik had een heel verhaal geschreven hoe seks ging hieronder in reply vak. en alles eromheeen. het moment dat ik veriefd op haar werd, door de oxytine, en omdat ze me lief aankeek. maar toen drukte ik op verkeerd toetsje, ineens was alles geselecteerd, en toen was alles weg.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Denk eerder dat het stuntelige rare seks was geweest
maar heeft ze je gezegd dat ze je niet wilt?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
\
als ik terugdenk!, dan keek ze me zo lief aan. ik ik voelde me heel erg '1' met haar, qua alles.
en verliefd wordend.
[..]
verdorie ik had een heel verhaal geschreven hoe seks ging hieronder in reply vak. en alles eromheeen. het moment dat ik veriefd op haar werd, door de oxytine, en omdat ze me lief aankeek. maar toen drukte ik op verkeerd toetsje, ineens was alles geselecteerd, en toen was alles weg.
ctrl + z werkt niet.
seks was inderdaad, ik deed een boel 'fout' maar het was the best sex i ever had.
alles was awesom
en ze keek me lief aan! zoals verliefde stelletjes in elkaars ogen kijken.
nu ik het later besef, en eraan terugdenk hoe erger ik er naar terughunker. ik heb een obsessie ben verliefd
ik wil dat ze gelukkig wordt.. , en ik mis haar zo. hoe we elkaar aankeken, en alles eromheen.
ik voel zoveel bij haar
ze heeft me gewoon verliefd gemaakt, misschien schrijf ik het wel nog een keer, en bij interesse zal ik beter me best om het goed op te schrijven(in correct nederlands)
iemand interesse?
neehoor.. wat wil je weten..quote:Op zondag 16 januari 2011 02:44 schreef Spartacus911 het volgende:
je reageert wel heel selectief he, iwannabehigh
straks open je in april nog dezelfde topics ondanks dat je zelf niets ondernomen heb
waarom je dit niet doequote:Op zondag 16 januari 2011 02:22 schreef Spartacus911 het volgende:
en een psycholoog mailen is half werk
bel je huisarts en laat je doorverwijzen naar een psycholoog met een tastbaar verwijsbriefje... bel dat instituut en maak een echte afspraak
ik heb ook wel eens dingen aan jou gevraagd waar ik geen normaal antwoord op krijg, zoals met foto's gooien van mensen op fok, en facebook aan iedereen sturen van onbekende meid die NIKS met fok te maken heeeftn..quote:
Nee, want jij hebt het geluk dat jouw slachtoffer normaal is en er alles heeft gedaan een relatie met jou te voorkomen.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:54 schreef iwannabehigh het volgende:
ps kom ik oook zo over als mylifeisgrey
Idd...ook deze quote zegt veelquote:Op zondag 16 januari 2011 03:03 schreef Spartacus911 het volgende:
ik bedoel meer dat je er wat moeite voor moet doen... een mailtje sturen naar een psycholoog haalt niet veel uit, ik kan net zo goed een mail sturen naar het uwv dat ze me een uitkering moeten geven.
Bel de huisarts en laat je doorverwijzen... dan vertel die psycholoog alles wat je in die mail wilde vertellen.
Wat ik dus vooral wil zeggen... je komt niet over als iemand die serieus aan zijn probleem wil werken
Hij snapt het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kon me niet inleven in haar, omdat ik zo raar vond dat ze me niet wilt, want puntje bij paaltje heeft ze allemaal afgezaagde redenen gegeven. Ze heeft alleen gezegd: ik wil je niet leren kennen, geen behoefte aan, maar hoezo wilt ze me niet leren kennen? Je kan iemand toch wel een kans geven.
Ik wil er dus wel aan werken, ik weet dat ik fout ben, en weetje wat.. dan had ik ook niet gemaild, maar dat weet ik zelf wel het beste. Geef jij eens antwoord op die vragen van mij dan.. normale.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:03 schreef Spartacus911 het volgende:
ik bedoel meer dat je er wat moeite voor moet doen... een mailtje sturen naar een psycholoog haalt niet veel uit, ik kan net zo goed een mail sturen naar het uwv dat ze me een uitkering moeten geven.
Bel de huisarts en laat je doorverwijzen... dan vertel die psycholoog alles wat je in die mail wilde vertellen.
Wat ik dus vooral wil zeggen... je komt niet over als iemand die serieus aan zijn probleem wil werken
Ik snap het heel goed. Jullie snappen het niet, miss nog nooit gevoelens voor iemand gehad? Nog nooit iemand moeten vergeten, maar dat is echt moeilijk, en vooral als iemand constant in je hoofd zit. En je een perfect beeld van dat persoon hebt.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:05 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Idd...ook deze quote zegt veel
[..]
Hij snapt het nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |