De kritiek is vaak wel gefundeerd hoor. Maar inderdaad, het is wat eenzijdig en daarom niet echt een discussietopic meer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
Ja het is hier een tijdje goed pozen geweest omdat iedereen gezamenlijk ongegeneerd op Laura zat te dumpen, maar nu er een ander geluid de kop opsteekt is het opeens tijd voor verontwaardiging en beledigingen.
Maar ik vond het al die tijd al niet meer leuk om te lezen. Kritiek oké, maar volwassen mannen en vrouwen die alles uit de kast halen om een kind zwart te maken, dat ziet er wat onaangenaam uit.
Ik ben het er helemaal mee eens dat Laura niet zo'n leuk meisje is en dat die recordpoging nergens op slaat. Maar dan vind ik het leuker echte nieuwtjes of ontdekkingen te lezen dan de moddergooierij die hier nu plaatsvindt naar elkaar en dat kind.
Alles voor aandacht he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:21 schreef Pino112 het volgende:
Ik hoorde het op 3FM, maar ik moest toch wel even lachen![]()
Wat een bazenactie
Oprotten met dat wijfquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Alles voor aandacht he?
Wat lul je nou man, ik heb alleen maar beweerd dat haar droom om als jongste ooit de wereld rond te zeilen zo rond haar twaalfde is ontstaan, en dat wordt bevestigd in zowel de uitspraak van de rechter alsook op haar site ..quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:46 schreef Scorpie het volgende:
En moussie laat zich weer eens ontzettend kennen. Ongelooflijk, kan je niet gewoon uit dit topic blijven als je het niet meer kan winnen? Je gedraai lijkt wel op je grote voorbeeld Wouter Bos, die was daar ook zo goed in.
Niks 'klein' meisje van 15, gewoon een meisje van 15 .. tegenover mensen die wel 2 of 3 keer zo oud zijn als zij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:32 schreef Gia het volgende:
Tja, als ze zielig is, is het een klein meisje van 15.
Maar als je commentaar hebt dat ze te jong is voor zo'n reis, dan is het ineens een heel volwassen vrouw.
Maar je mag er niks over zeggen, hoor!
Sorry Moussie, maar volgens mij moest vader van de Lunenberg weg toen Laura 10 was, dus nu ongeveer 5 jaar geleden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:10 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, ik heb alleen maar beweerd dat haar droom om als jongste ooit de wereld rond te zeilen zo rond haar twaalfde is ontstaan, en dat wordt bevestigd in zowel de uitspraak van de rechter alsook op haar site ..
so what als het kind jaren eerder al droomde om ooit eens een keer een wereldreis te maken? Als die reis het geld zou moeten opbrengen voor de bouw van pa z'n boot, zoals Kuitenbrouwer suggereert, dan had pa dus in 2005/2007 al moeten weten dat hij in 2009 onenigheid zou krijgen met De Lunenburg waardoor hij moest verkassen en cq de bouw aan zijn schip stagneert .. of is die naast een smeerlap die zijn kind aanstuurt en misbruikt om zijn eigen droom te realiseren ook nog eens helderziend of zo?
Je liegt gewoon, mensquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:10 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, ik heb alleen maar beweerd dat haar droom om als jongste ooit de wereld rond te zeilen zo rond haar twaalfde is ontstaan, en dat wordt bevestigd in zowel de uitspraak van de rechter alsook op haar site ..
so what als het kind jaren eerder al droomde om ooit eens een keer een wereldreis te maken? Als die reis het geld zou moeten opbrengen voor de bouw van pa z'n boot, zoals Kuitenbrouwer suggereert, dan had pa dus in 2005/2007 al moeten weten dat hij in 2009 onenigheid zou krijgen met De Lunenburg waardoor hij moest verkassen en cq de bouw aan zijn schip stagneert .. of is die naast een smeerlap die zijn kind aanstuurt en misbruikt om zijn eigen droom te realiseren ook nog eens helderziend of zo?
Visie? Die is geniaal!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef dean82 het volgende:
Weetje... het is wel een bikkel die meid. Weet niet of het goed is, of dat ze veel te jong is, maar doorzettingsvermogen en visie heeft ze wel... en lef....
Zolang er maar wel iemand een oogje in het zeil houdt....
Is het echt belangrijk om te weten wanneer ze haar "droom" voor het eerst kreeg? Denk dat het belangrijkste is of je die droom kunt laten uitkomen. En dat kan niet meer. Al was het alleen al vanwege het feit dat ze een aantal dagen op de motor heeft gevaren. Officieel kon ze al geen record meer vestigen, onofficieel daardoor ook niet meer. Ze heeft het gewoon zelf verprutst!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je liegt gewoon, mensDat staat helemaal niet op haar site.
Je bent al eerder onderuit gegaan omdat het gewoon bullshit is wat je riep. Je doet het gewoon weer. Ben je een troll of heb je een plaat voor je kop ?
Maar ga vooral door. Ik vind je steeds komischer worden.:D
in feite niet.. maar het kwam ter sprake. Uit verschillende bronnen blijkt dat ze zelf zei dat ze die droom al vijf jaar koestert. Moussie beweerde opeens dat het anders was en ook op haar website stond. Twee dingen die expliciet niet juist zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is het echt belangrijk om te weten wanneer ze haar "droom" voor het eerst kreeg? Denk dat het belangrijkste is of je die droom kunt laten uitkomen. En dat kan niet meer. Al was het alleen al vanwege het feit dat ze een aantal dagen op de motor heeft gevaren. Officieel kon ze al geen record meer vestigen, onofficieel daardoor ook niet meer. Ze heeft het gewoon zelf verprutst!
Stuxnet pakt naast centrifuges blijkbaar ook pc's van onschuldige zeilmeisjes aan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:47 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en wat al eerder is gezegd; de eerste hacker die een pc dermate kan beschadigen op afstand dat je een nieuwe moet kopen moet zich nog meldenTegenwoordig kan dat allemaal niet meer.
Dat laatste dus.quote:in feite niet.. maar het kwam ter sprake. Uit verschillende bronnen blijkt dat ze zelf zei dat ze die droom al vijf jaar koestert. Moussie beweerde opeens dat het anders was en ook op haar website stond. Twee dingen die expliciet niet juist zijn.
Maar je hebt gelijk. Het is de discussie niet waard
Al was het alleen maar omdat ze het record zelf totaal niet belangrijk lijkt te vinden. (Dus had ze rustig eerst haar school kunnen afmaken, ook. )
Lees haar gastenboek, er zijn nog steeds hordes mensen die echt geloven dat ze met een recordpoging bezig is. Er is er zelfs eentje die denkt dat er hele volksstammen op de kade zullen staan wanneer LD terug komt in Nederland. Compleet met oranje petjes en sjaals etc.quote:
oh nee? Er staat niet dat ze na haar tweede vakantie op de Friese Meren na haar vader toe stapte en dat die het te ver vond gaan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je liegt gewoon, mensDat staat helemaal niet op haar site.
Wat nu? Je dacht dat ik 'onderuit ben gegaan' omdat ik op gegeven moment geen antwoord meer gaf? Het feit dat ik geen tijd had om antwoord te geven zie jij als bevestiging van jouw gelijk of zo?quote:Je bent al eerder onderuit gegaan omdat het gewoon bullshit is wat je riep. Je doet het gewoon weer. Ben je een troll of heb je een plaat voor je kop ?
Maar ga vooral door. Ik vind je steeds komischer worden.:D
ach wat, ze hebben gewoon een of ander virus te pakken denk ik, zo eentje die je tijdens het opstarten in een loop gooit oid .. en omdat die mensen dus iets anders doen dan dag en nacht achter hun PC hangen hebben ze geen idee wat hun overkomt. Je wil niet weten hoe vaak ik mensen heb moeten vertellen dat ze niet gehackt zijn maar een virus te pakken hebben, en dat je AV je alleen kan beschermen tegen een bekende virus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef trustychords het volgende:
[..]
Stuxnet pakt naast centrifuges blijkbaar ook pc's van onschuldige zeilmeisjes aan.
Waar staat dat ze op haar 12e pas dat idee kreeg? En hoe is dat anders af te leiden uit te tekst?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:45 schreef moussie het volgende:
[..]
oh nee? Er staat niet dat ze na haar tweede vakantie op de Friese Meren na haar vader toe stapte en dat die het te ver vond gaan?
Nee, het feit dat blijkt dat je feitelijke onjuistheden hier neerkwakt noem ik onderuit gaan.quote:Wat nu? Je dacht dat ik 'onderuit ben gegaan' omdat ik op gegeven moment geen antwoord meer gaf? Het feit dat ik geen tijd had om antwoord te geven zie jij als bevestiging van jouw gelijk of zo?
Maar ja, van dit soort absurde logica stikt het hier in dit topic, dus het verbaasd me niets.
euhm, nee. 5 jaar geleden werd die er juist te water gelaten, daar gaat dat artikel in Truckstar waar Kuitenbrouwer aan refereert overquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:28 schreef spuitje het volgende:
Sorry Moussie, maar volgens mij moest vader van de Lunenberg weg toen Laura 10 was, dus nu ongeveer 5 jaar geleden?
Nou lijkt het me sterk dat je iets dat jaren geleden is gebeurt 'onlangs' noemt als journalist zijnde, dus het is aan te nemen dat die boot er nog geen jaar weg was op dat moment, september 2009.quote:Over vijf jaar moet hij klaar zijn, vertelt Dekker (dat was in 2005 dus, dat die dat zei). Op dat moment was hij part-time werkzaam op de werf van watersportcentrum De Lunenburg maar, zoals NRC Handelsblad vorige week berichtte, onlangs kreeg hij onenigheid met de eigenaar, en sindsdien ligt zijn schip in de jachthaven van Maurik, aan de overkant van de Lek. Op Google Earth ligt het nog bij De Lunenburg, iets ten oosten van de laatste steiger, aan de wal.
Chronologische volgorde? Op haar tiende wordt het meertje te klein en vertrekt ze richting Friesland, en na 2 zomervakanties daar geeft zij aan haar vader te kennen dat zij nu al de wereld rond wil, en dat vindt die te ver gaan. Zelfde verhaal vindt je terug in het oordeel, pa wist wel dat ze wereld rond wou, ooit, maar niet op die jonge leeftijd. Op welk moment zij precies bedacht heeft dat ze niet over 10 jaar of ooit maar nu de wereld rondwil, ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waar staat dat ze op haar 12e pas dat idee kreeg? En hoe is dat anders af te leiden uit te tekst?
Niet omdat ze na haar vakantie naar paps ging, die het te ver vond gaan.
Zoals?quote:Nee, het feit dat blijkt dat je feitelijke onjuistheden hier neerkwakt noem ik onderuit gaan.
Wat lul je dan? Er staat alleen dat ze is teruggefloten door haar vader. En waar staat dat ie niet wist dat ze dat al op die leeftijd wou?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef moussie het volgende:
Chronologische volgorde? Op haar tiende wordt het meertje te klein en vertrekt ze richting Friesland, en na 2 zomervakanties daar geeft zij aan haar vader te kennen dat zij nu al de wereld rond wil, en dat vindt die te ver gaan. Zelfde verhaal vindt je terug in het oordeel, pa wist wel dat ze wereld rond wou, ooit, maar niet op die jonge leeftijd. Op welk moment zij precies bedacht heeft dat ze niet over 10 jaar of ooit maar nu de wereld rondwil, ik zou het niet weten.
Je bewering dat ze op haar tiende nog helemaal geen aspiraties had om de wereld rond te zeilen.quote:Zoals?
Hoe nadrukkelijk de uitspraken van haar vader to. de rechter ook waren, Laura heeft zelf verklaard niet zeker te zijn van haar technische zeilkwaliteiten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:27 schreef moussie het volgende:
[..]
Niks 'klein' meisje van 15, gewoon een meisje van 15 .. tegenover mensen die wel 2 of 3 keer zo oud zijn als zij.
Toevallig een meisje van 15 met aardig wat zeilervaring, eentje die die reis wel aankan .. of weet jij het beter dan de rechter, Jeugdzorg etc etc? Zit jij dat meisje van 15 maar een schop na te geven omdat de rechter anders geoordeeld heeft, alsnog je gelijk halen, zo van 'zie je wel' dat het maar een dom kind is dat thuis had moeten blijven?
Fyi, dat er geoordeeld wordt dat zij ondanks haar jeugdige leeftijd die reis aankan betekent niet automatisch dat het een volwassen vrouw is .. ze is nog steeds 15.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |