Same herequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Dat. Lekker samen in bed of op de bank, luisteren naar de regen tegen het raam terwijl jij lekker warm in de armen van jeligt.
Dat mis ik wel ja
Trustequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:05 schreef Yuki het volgende:
Dan ga ik mijn bed maar weer even knuffelen
And after all, you're my wonderwallquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:08 schreef STING het volgende:
Causeee maybeeeee you're gonna be the one that saves meeeee
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
And after all, you're my wonderwall
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
The radio is playin all the usual
And what's a wonderwall anyway? - ŠTravis.
Niet bijster goed. Qua pijn is het weer even goed mis.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedemorgen deze zaterdagmorgen L-E, hoe heeft u geslapen vannacht?
Aaai madam, dat was niet de afspraak, we hadden afgesproken dat het steeds beter zou gaan met je. Ik moet nog eens een hartig woordje met je rug spreken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet bijster goed. Qua pijn is het weer even goed mis.
Hoe is t met Snuit? En Frank?
Broodjes uit de oven heb ik ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aaai madam, dat was niet de afspraak, we hadden afgesproken dat het steeds beter zou gaan met je. Ik moet nog eens een hartig woordje met je rug spreken.
Hier gaat ie flex, net even hardgelopen, gedouched, broodjes uit de oven, kopje koffie, geen verse jus deze keer (vergeten sinaasappelen te kopen) en zometeen ga ik naar de stad toe om kleren te shoppen.
en die frank.. ja... ook daar moet ik een hartig woordje mee spreken. Hij moet jou potverdrie ook eens uitnodigen.
Naar de schaatsbaan met mini-puber?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Hi moppies! Iedereen nog leuke weekend plannen?
Of suggesties, ben toe aan wat ongecompliceerd vermaak
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:26 schreef STING het volgende:
[..]
Nou kun je liedjes van K3 ook dromen, maar ik geloof je
Ja inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |