Meest geniale lapo van 2011. Nu alquote:
Hell no, ws ben ik dan nog vrijgezel en dus op mannenjachtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat wordt nog spannend dus![]()
MissB heeft het idee dat ik binnen nu en een paar jaar ga trouwen en ze wil bruidsmeisje zijn maar ik mag dr niet in een lilijke jurk hijsen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef AirwiN het volgende:
Garnalen in bruidsjurken? Is MissB een garnaal?
Moet je als de eitjes wit zijn/worden, na een paar dagen met koud water verversen. Heb je meer kans op jonkies.quote:
Ah, je bent alleen op zoek naar een garnaal voor in je zure sloot.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
Hell no, ws ben ik dan nog vrijgezel en dus op mannenjacht
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meest geniale lapo van 2011. Nu al
Lolquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell no, ws ben ik dan nog vrijgezel en dus op mannenjacht
nerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Kreator het volgende:
Moet je als de eitjes wit zijn/worden, na een paar dagen met koud water verversen. Heb je meer kans op jonkies.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, je bent alleen op zoek naar een garnaal voor in je zure sloot.
Nee ik ga er van uit dat er genoeg vleesch rondloopt daarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol
Je hebt geen man nodig om bruidsmeisje te zijn
Ze zijn al wit.. Ze zitten ook in een aparte bak.. Morgen water verversen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet je als de eitjes wit zijn/worden, na een paar dagen met koud water verversen. Heb je meer kans op jonkies.
Was wel het plan. En aangezien ik meer vrienden heb dan vriendinnen moet het helemaal goed komenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik ga er van uit dat er genoeg vleesch rondloopt daar
Wat voor soort?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:27 schreef kres het volgende:
[..]
Ze zijn al wit.. Ze zitten ook in een aparte bak.. Morgen water verversen..
Meest goedkope..quote:
Red Cherry dan waarschijnlijk. Mocht je ze willen verkopen, moet je wel verschillende bloedlijnen gebruiken, anders gaat het rode er vanaf bij doorkweken.quote:
Moet ik je weer ff bellen zodat jij nu kan bitchen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, ik ben zó gefrustreerd! Zit mezelf in de weg gewoon nu
Is gaan slapen misschien een idee ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, ik ben zó gefrustreerd! Zit mezelf in de weg gewoon nu
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik je weer ff bellen zodat jij nu kan bitchen?
Mijn hoofd zit zo vol... vrees dat dat nog geen optie isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef kres het volgende:
[..]
Is gaan slapen misschien een idee ?
Ik zeg ook maar wat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |