Dat denk ik al bijna 25 jaar...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ooit, op een dag, zal het wel goed komen met je
Tyfusradio.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:09 schreef Franneh het volgende:
Wat is dit voor tyfusnummer ...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
maar begluurbaar! ben nu wel uit de kast yeyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik was er ook maar een uurtje.
echt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:09 schreef Dyr. het volgende:
[..]
maar begluurbaar! ben nu wel uit de kast yey
Echt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:09 schreef Dyr. het volgende:
[..]
maar begluurbaar! ben nu wel uit de kast yey
Ik heb een glimlach op mijn gezichtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:10 schreef poqpoq het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind het eigenlijk een beetje zielig
Post dan wat origineelsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:10 schreef poqpoq het volgende:
[ afbeelding ]
Je was gister ongesteldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:10 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ja gister, maar toen gingen jullie mij niet serieus nemen en mij bashen, oh well.
Moet je maar niet dik zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:10 schreef poqpoq het volgende:
[ afbeelding ]
Bekkie dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ja echt, en neem je hoerenui terug.
respect man, hoe reageerden mensen erop?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:10 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ja gister, maar toen gingen jullie mij niet serieus nemen en mij bashen, oh well.
Ik zag het eerst nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:10 schreef poqpoq het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen wil me nu raken natuurlijk :squote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Beach het volgende:
[..]
respect man, hoe reageerden mensen erop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |