Anders ik welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
hihihihihi.
lachen, dat had ik nodig![]()

Ja het is wel erg vaak dat hij snachts de muziek hard heeft staan. Overdag kan ik nog meeleven. Maar het is wel erg vaak in de nachtelijke uurtjes. Ben het gewoon beu.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Asociaal figuur in ieder geval
Succes!

Tsja, maar er blijft een probleem he..quote:

Kan ik me goed voorstellen. Ook overdags vind ik dergelijke overlast buitengewoon hinderlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het is wel erg vaak dat hij snachts de muziek hard heeft staan. Overdag kan ik nog meeleven. Maar het is wel erg vaak in de nachtelijke uurtjes. Ben het gewoon beu.

laat ons ook lachenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
hihihihihi.

Ik heb vandaag een dvd-set vande freggels gekocht. Heb al 1 aflevering gezienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
hihihihihi.

Schrijf aub zelf weer wat..quote:

Helaas welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, maar er blijft een probleem he..

Ja het is wel hinderlijk, maar minder erg dan midden in de nacht.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Ook overdags vind ik dergelijke overlast buitengewoon hinderlijk

Nienkelievelingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
hihihihihi.

Freggels.. Da's jeugdsentimentquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een dvd-set vande freggels gekocht. Heb al 1 aflevering gezien

Dat is waarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het is wel hinderlijk, maar minder erg dan midden in de nacht.

Uhhhh... Alleen dat ik je niet kan knuffen eigenlijk..quote:

Is er ook wel een beetjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent er nog![]()
Ik voel toch een afstand
Flessiepessiepoepiedoep!quote:

ah het 'ik ben getrouwd' onderwerpquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhhh... Alleen dat ik je niet kan knuffen eigenlijk..

ja manquote:

Heerlijk hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Freggels.. Da's jeugdsentiment

Je vind het ERG dat ik liever JOU hoor/zie praten dan plaatjes???quote:

Ik vond Jet vroeger eng, met die staartjesquote:

quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah het 'ik ben getrouwd' onderwerp

Zoveel plaatjes post ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vind het ERG dat ik liever JOU hoor/zie praten dan plaatjes???

die griezel buren niet danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond Jet vroeger eng, met die staartjes

quote:

Pas 300 in de laatste 10 min..quote:

hinkel en sprinkelquote:

Maar getrouwd zijn is geen besmettelijke ziekte hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |