Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de boel afsluiten hier![]()
morgen weer vroeg op... Koen moet naar de kapper
nee, over een maand pasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat ze kindjes hebben??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is WEEKEND!!! Waarom gaat iedereen tukken dan???
omdat kinderen...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen idee, maar ben je nu achter in waar ik dus ongeveer woon?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat er morgen eindelijk eens fatsoenlijk aan de kilometerstand gewerkt moet worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ken er maar 1quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Esther
Ik ken er niet veel, maar het zijn wel altijd donders geile wijven
ik nog lang niet hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou hierquote:
quote:
Sorry...quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier![]()
Die had ook 4 kinderen voordat ze er erg in had
Je gaat de kilometerteller van je auto terug draaien?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat er morgen eindelijk eens fatsoenlijk aan de kilometerstand gewerkt moet worden.
Niet bij jou... En ook niet bij andere meiden afaikquote:
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je gaat de kilometerteller van je auto terug draaien?
quote:Geachte Stuart,
Tijdens recente vluchten hebben u of uw familieleden mogelijk hinder ondervonden van het extreme winterweer, dat op alle grote luchthavens in Noord-Europa, waaronder Amsterdam-Schiphol en Parijs-Charles de Gaulle, het vliegverkeer enkele dagen heeft verstoord.
Alle luchtvaartmaatschappijen waren genoodzaakt een groot aantal vluchten te annuleren om hun dienstregelingen aan te passen aan de snelheid waarmee de sneeuwploegen van de luchthaven de start- en landingsbanen sneeuwvrij konden maken en het ijs van de vliegtuigen konden verwijderen. Velen van u hebben lang gewacht op uw vlucht en op uw bagage.
In deze moeilijke omstandigheden waren we helaas niet in staat om in al uw behoeften te voorzien. Wij betreuren dit zeer en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.
De medewerkers van KLM en AIR FRANCE hebben hun uiterste best gedaan om de gevolgen van deze crisis te beperken, in het bijzonder voor hen die voor Kerstmis op weg waren naar huis of naar hun vakantieadres.
Op de terminals van Schiphol, Parijs-Charles de Gaulle en Orly kwamen honderden vrijwilligers hun collega's te hulp. We boekten zo'n 50.000 hotelkamers voor passagiers met een aansluitende vlucht. Onze callcenters en ticketkantoren ontvingen vijf keer meer telefoontjes en klanten dan normaal. We verstuurden per e-mail, sms en telefoon bijna 350.000 berichten om klanten te informeren over vluchtwijzigingen. Via onze websites en op Facebook en Twitter was actuele informatie beschikbaar. Er werden maatregelen genomen zodat passagiers hun reis konden uitstellen of ongebruikte tickets vergoed konden krijgen. Medewerkers van beide luchtvaartmaatschappijen werkten dag en nacht om vertraagde bagage te sorteren en ervoor te zorgen dat deze bij de eigenaar werd afgeleverd. Ten slotte deden we er alles aan om de normale dienstregeling te hervatten zodra de weersomstandigheden dit toelieten.
Samen met overheidsinstanties en luchthavens zullen we ons inspannen om in de toekomst de gevolgen van dit soort situaties te beperken en de voorzieningen die u in geval van verstoringen mag verwachten, te verbeteren.
Wij danken u voor uw loyaliteit en uw voortdurende vertrouwen in onze luchtvaartmaatschappijen en wensen u een heel gelukkig nieuwjaar.
Met vriendelijke groet,
Peter Hartman
President-directeur van KLM
Pierre-Henri Gourgeon
CEO van AIR FRANCE KLM
Ver, ver weg..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, maar ben je nu achter in waar ik dus ongeveer woon?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef LovelyLady het volgende:
Daar ga ik ook gewoon vanuitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet bij jou... En ook niet bij andere meiden afaik
quote:Dear Mr Stuart,
As you will be aware, British Airways has been affected by severe weather conditions that have swept across the UK and much of Europe.
As a valued customer, we wanted to explain what action we are taking to mitigate.
Severe weather was forecast for Saturday December 18 and we took the decision to cancel much of our flight programme. We took this action early so we could immediately communicate with customers. Although we were criticised in some quarters it was proven the right call as Heathrow was subsequently closed for 20 hours.
Until late yesterday, only one runway at Heathrow had reopened, meaning we were restricted by the BAA to only running one-third of our flight programme.
But where are we now? We will aim to operate the vast majority of flights from Heathrow on Thursday, however, we now have hundreds of crew and over 40 planes out of position so it will take some days to return to normal.
Throughout this period of disruption we have extended our call centre opening times and added extra phone lines to deal with the 150,000 calls we've received that's double what we would normally expect. BA.com has been regularly updated with the latest information and has three times its usual traffic. We have mobilised 1,000 volunteers to assist our customers either at the airport or over the phone and arranged thousands of hotel rooms for our customers.
I do however appreciate that the unprecedented level of disruption has meant that we have not been able to help all of our customers in the way that they, or we, would have liked and I would like to say a sincere thank you for your patience and understanding during what has been a very difficult time.
We would offer the following advice to customers who are due to travel:
Please do not travel to the airport unless you have a confirmed booking on a flight that is operating
If you are booked to travel in the next few days and your flight has been affected, you can manage your booking via ba.com or call our call centre team. We would like to apologise in advance for the extended call waiting times, given the very high call volumes we are currently experiencing
If you are travelling from Heathrow and your travel is not essential and/or you have the flexibility to change your plans, please could you consider canceling your flight in return for a full refund or changing it to another date in the next 12 months
If your travel is not imminent please can we ask that you contact us at a later date as we are trying to do everything we can for our customers who have been disrupted and/or who are due to travel in the next few days
For the latest information and updates please visit ba.com or follow us on Twitter @British_Airways
We know how important it is for our customers to be with their friends or family at this time of year and please be assured that we will do everything possible to help them.
Yours sincerely,
Willie Walsh
CEO British Airways
Bottom line?quote:
quote:We failed.
Too fucking bad.
why datquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
Hahahahaaaaaa, ik lach me echt kapot![]()
![]()
Ja, wees blij dat we ons 'best' hebben gedaanquote:
Zo'n beetje precies aan de andere kantquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is voor de meeste zo, maar het is hier wel lekker rustig, maar waar woon jij dan?
Zijn ze goed inquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Stuart het volgende:
Lekker op tijd ook wel die berichten
Hoewel, BA was 22/12 en KLM was vandaag pas
van die link van DM nog steedsquote:
Bij Den haag/Rotterdam in de buurt dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo'n beetje precies aan de andere kant
Die is echt goedquote:
Doe ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van die link van DM nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |