Doe eens wat dichter bijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef Muck het volgende:
In Rotterdam noord zijn broodjes te halen hoor
Jaquote:
Dat is aan de GC-mods natuurlijk, maar ik vermoed dat die er weinig problemen mee hebben als bagger zoals waar het vorige topic mee begon ineens verdwenen isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, wat mag er allemaa niet meer?
Kom jij maar dichterbijquote:
Fish and chipsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
Het enige dat hier nog open is is een Fish en Chips shop en het eten daar laat te wensen over
kijk anders ff op thuisbezorgd.co.ukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
Het enige dat hier nog open is is een Fish en Chips shop en het eten daar laat te wensen over
Waarom moet ik nou altijd dichter bij komenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom jij maar dichterbij
[..]
Fish and chips![]()
Omdat jij in een uithoek zitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou altijd dichter bij komen
Nietus, gewoon een beetje alcoholquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
In Zwijndrecht gaan ze een na eerst chemietroep nu naar benzine smaken de broodjes
en dat zeg jij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat jij in een uithoek zit
NO Groningen?? Zeeland?? Kop NH?? Onder Maastricht?? Enschede??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
kijk anders ff op thuisbezorgd.co.uk
Maar als jullie meer deze kant op komen dan valt dat dus weer meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaquote:
Doe maar een stukje zuidelijker als Enschedequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NO Groningen?? Zeeland?? Kop NH?? Onder Maastricht?? Enschede??
Ik zou niet weten waarom ik dat zou doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als jullie meer deze kant op komen dan valt dat dus weer mee
de ergste uithoek is bij MPG natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
kan je nagaan hoe erg het is
Arnhem??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar een stukje lager als Enschede
De posts van TFM en Aja422 kan ik overal wel missen trouwens, niet alleen aan het begin van een topicquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is aan de GC-mods natuurlijk, maar ik vermoed dat die er weinig problemen mee hebben als bagger zoals waar het vorige topic mee begon ineens verdwenen is.
Ja hallo, ik heb de broodjes al gebakkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou altijd dichter bij komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |