abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91346174

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco

Vorige topic: Football Manager #65 Met onwillige regens!
pi_91346417
Ik win al drie wedstrijden op rij door een doelpunt in de 90e minuut. Duits he?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_91346958
Zal morgen hier mijn vorderingen met Leeds weer is een keer posten :) Dit seizoen (3e) proberen om aansluiting te krijgen met de subtop/ linkerrijtje en zodoende misschien nog Europees voetbal voor volgend jaar te stellen :) Heb een aardige selectie alleen komen de spelers uit alle windstreken :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 23:41:04 #4
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91347764
Ik ben net een jaar op vakantie gegaan. Straks ergens in het midden eens inbreken een een club zoeken. Ben werkloos manager.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 15 januari 2011 @ 00:24:22 #5
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_91351125
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 23:15 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Wat voor tactiek speel je? Zal je niet een keer wat een anders moeten gaan overwegen, iets meer defensieve aspecten i.p.v bijvoorbeeld alleen maar vooruit denken? Wedstrijdbesprekingen anders aanpakken, spelers loven in de media etc etc.
Helemaal mee eens... Ben ook nog geen die-hard manager dus ben behoorlijk zoekende nog. Speel nu 4-4-2 met veelal "control" als zijnde globale tactiek. Ik ben qua besprekingen niet de moeilijkste, spelers loven in de media doe ik eigenlijk nooit. Prima tips dus.

Zat ook te denken om anders te gaan trainen maar weet niet hoeveel daar uit te halen is?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_91352517
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef jackson het volgende:

[..]

Helemaal mee eens... Ben ook nog geen die-hard manager dus ben behoorlijk zoekende nog. Speel nu 4-4-2 met veelal "control" als zijnde globale tactiek. Ik ben qua besprekingen niet de moeilijkste, spelers loven in de media doe ik eigenlijk nooit. Prima tips dus.

Zat ook te denken om anders te gaan trainen maar weet niet hoeveel daar uit te halen is?
Bij mij hielp het in het verleden nog wel eens om wat wisselspelers in je elftal te gooien. Zo heb ik bijv. Vertonghen 'ontdekt' in FM 2007, was toen ook jarenlang mijn beste speler.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_91354263
Januari 2014 en sta met Roda op een nette 4e plek. Ajax gaat kampioen worden, das duidelijk. Hebben nog geen enkele wedstrijd verloren en maar 3 gelijk gespeeld. Fucking belachelijk. Verder eindelijk een goed talents op de kop getikt. Nu hopen dat hij wat kan groeien.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_91358029
welke inkomsten vallen er onder overige? ik krijg op het einde van het seizoen ineens 34 miljoen aan overige inkomsten, terwijl ik dat het seizoen ervoor niet had???
pi_91358044
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 10:11 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
welke inkomsten vallen er onder overige? ik krijg op het einde van het seizoen ineens 34 miljoen aan overige inkomsten, terwijl ik dat het seizoen ervoor niet had???
Prijzengeld?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_91358061
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 10:12 schreef TJV het volgende:

[..]

Prijzengeld?
Prijzengeld wordt apart genoemd onder het tabblad inkomsten, daar staat alleen ook ene categorie 'overige' en wat dat is weet ik niet...
  zaterdag 15 januari 2011 @ 10:55:40 #11
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91358779
Ik denk dat ik het slechtste team ooit heb gevonden. :') En ik ben er na een jaar werkloosheid coach van geworden. :') Geen van mijn spelers had íets boven de 10. :D!

Het gaat om Northwich, Engeland. :P
  zaterdag 15 januari 2011 @ 11:23:55 #12
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91359521
Ik ging bij 0-3 op vakantie. :')
  zaterdag 15 januari 2011 @ 12:24:24 #13
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_91361204
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 11:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ging bij 0-3 op vakantie. :')
[ afbeelding ]
Wel lekker weer :')
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 15 januari 2011 @ 13:53:01 #14
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91364591
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:24 schreef jackson het volgende:

[..]

Wel lekker weer :')
:')!

Net m'n eerste officiële wedstrijd als manager bij deze baggerclub met 4-1 gewonnen. Counteren. :9
pi_91367838
Speelronde 17 thuis tegen koploper Man United.

Sta verrassend 6e met 27 punten, het lijkt nu goed te gaan. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 15:44:14 #16
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_91369269
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Die woorden hoop ik ook ooit hier neer te kunnen zetten.

Doen jullie veel aankopen wanneer jullie een mindere club een beetje aan de gang proberen te krijgen? Op het moment komt iedereen naar me toe om te vertellen dat ze, weg willen of sterke twijfels hebben over mijn presteren... #fail :')
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_91370619
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:44 schreef jackson het volgende:

[..]

Die woorden hoop ik ook ooit hier neer te kunnen zetten.

Doen jullie veel aankopen wanneer jullie een mindere club een beetje aan de gang proberen te krijgen? Op het moment komt iedereen naar me toe om te vertellen dat ze, weg willen of sterke twijfels hebben over mijn presteren... #fail :')
Speel nu met Pro Vercelli in de serie c2a. Als eerste job adverts geplaats voor assistent en ik mocht zelfs 2 scouts. Ook een feeder club gevraagd en daar kwam heel gelukkig Juventus uit. Daar kon ik een paar 17 en 18 jarige jeugdspelers gratis lenen die veruit de beste spelers van mijn club zijn. Verder kwam mijn staff met een paar goede, voor het niveau dan :'), transfer vrije spelers. Ik had gelukkig nog wat wage budget, dus die kon ik halen. Allemaal een jaarcontract aangeboden, want ze zijn vrij oud en als ik promoveer zijn ze waarschijnlijk te slecht.

Verder spelen ze in Italië ook een soort oefenwedstrijden voor werkloze spelers, die kun je scouten en bijwonen om te kijken of daar nog wat bijloopt.

Als je op een laag niveau begint probeer ik altijd wel zo veel mogelijk kwaliteit te kopen, mits het budget het toe laat.
Ja, schrok je toch even he!
  zaterdag 15 januari 2011 @ 16:36:18 #18
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91371176
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Speelronde 17 thuis tegen koploper Man United.

[ afbeelding ]

Cairney en Wolf _O_
pi_91371374
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:19 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Speel nu met Pro Vercelli in de serie c2a. Als eerste job adverts geplaats voor assistent en ik mocht zelfs 2 scouts. Ook een feeder club gevraagd en daar kwam heel gelukkig Juventus uit. Daar kon ik een paar 17 en 18 jarige jeugdspelers gratis lenen die veruit de beste spelers van mijn club zijn. Verder kwam mijn staff met een paar goede, voor het niveau dan :'), transfer vrije spelers. Ik had gelukkig nog wat wage budget, dus die kon ik halen. Allemaal een jaarcontract aangeboden, want ze zijn vrij oud en als ik promoveer zijn ze waarschijnlijk te slecht.

Verder spelen ze in Italië ook een soort oefenwedstrijden voor werkloze spelers, die kun je scouten en bijwonen om te kijken of daar nog wat bijloopt.

Als je op een laag niveau begint probeer ik altijd wel zo veel mogelijk kwaliteit te kopen, mits het budget het toe laat.
Die wedstrijden zijn als het goed is in bijna elk land als je dat inlaadt.. ;)

Sta na 10 duels 3e met Cambuur :) 5 punten achter koploper FC Emmen..
  zaterdag 15 januari 2011 @ 16:45:17 #20
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91371424
Lekker douchen na afloop. :')

pi_91374063
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Die wedstrijden zijn als het goed is in bijna elk land als je dat inlaadt.. ;)

Sta na 10 duels 3e met Cambuur :) 5 punten achter koploper FC Emmen..
Ow dacht dat het maar bij een paar landen zo was :) Maar ja, meestal is het 3x niets wat daar speelt.
pi_91374505
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:58 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Ow dacht dat het maar bij een paar landen zo was :) Maar ja, meestal is het 3x niets wat daar speelt.
Het zit volgens mij bij de meeste landen die speelbaar zijn.. Maar vaak is het inderdaad alleen voor de echt kleine clubs zinvol..
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:18:57 #23
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_91374824
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 10:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik het slechtste team ooit heb gevonden. :') En ik ben er na een jaar werkloosheid coach van geworden. :') Geen van mijn spelers had íets boven de 10. :D!

Het gaat om Northwich, Engeland. :P
Northwich Victoria O+ O+, die heb ik ooit in een ver verleden naar de Premier League gebracht.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_91377398
Aaargh :o
Feyenoord - SC Cambuur. 3e ronde beker. Er vrij onterecht eigenlijk een verlenging uitgesleept.. had 1 schot op doel en die zat dan ook meteen.
Vervolgens scoort Bahia in de 120+2e minuut de 2-1 :o :(

En na de wedstrijd: Unhappy De Cler slates manager talk.
Hij vond zelf waarschijnlijk dat het wel lekker ging.. :P :')
  zaterdag 15 januari 2011 @ 22:22:50 #25
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91385989
Na een wat mindere reeks nu heerlijk op weg met Northwich wat een prachtige 8ste plaats heeft opgeleverd.

1-0, 4-1, 5-2, 2-0.

_O_
  zaterdag 15 januari 2011 @ 22:42:07 #26
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_91387036
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Na een wat mindere reeks nu heerlijk op weg met Northwich wat een prachtige 8ste plaats heeft opgeleverd.

1-0, 4-1, 5-2, 2-0.

_O_
Post eens een screenie van de selectie, ben benieuwd of ik nog wat namen ken :s)
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 15 januari 2011 @ 22:46:17 #27
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91387239
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:42 schreef PirE het volgende:

[..]

Post eens een screenie van de selectie, ben benieuwd of ik nog wat namen ken :s)
Mijn doel is zo snel mogelijk promoveren, en dan zijn Nederlanders goedkoop, goed en handig. Al is het tegen de 'officiele' LLM-rules in..

Screens op aanvraag. :)
Sta nu prachtig 6de. _O_
  zondag 16 januari 2011 @ 13:28:27 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91407215
Heb hier lang niet meer gepost dus heb enorm veel te vertellen.

Met Senegal heb ik na de winst in de Afrika Cup ook kwalificatie voor het WK veilig gesteld. In een onderling duel met Togo (dat eerste stond in de poule en wij op doelsaldo erachter) moest er uitgemaakt worden wie er naar het WK zou gaan. Nou je kunt het raden 4x Babacar en je hebt een WK ticket op zak. Zit nu op het WK in een poule met Denemarken, Duitsland en Japan dus er zijn zeker kansen om door te gaan.

Dan heb ik ook nog een nieuwe club: Birmingham. Ze spelen nu in het Championship toen ik binnen kwam stond de ploeg tiende, nu staan we derde. Enige nadeel is dat de ploeg ontzettend wisselvallig is zo win ik met 0-3 uit bij nummer drie Charlton, maar een week daarvoor kwam ik thuis tegen nummer 19 Scunthorpe niet verder dan 1-1.

O ja de nummer twee is de ploeg die ik eerder niet aan de praat kreeg: Ipswich. Moet nu tegen koploper West Ham wil ik nog enig uitzicht op de titel hebben moet die wedstrijd gewonnen worden.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_91408056
net manchester united met 6-1 aan de kant gezet in mijn tweede seizoen met ajax *O* , allemaal dankzij een geniale eriksen, die werkelijk elke bal perfect raakte en alderweireld die er twee uit een hoekschop inkopte *O* *O* *O*

nu snel op naar sc joure voor de beker :+
  zondag 16 januari 2011 @ 13:58:51 #30
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91408577
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
net manchester united met 6-1 aan de kant gezet in mijn tweede seizoen met ajax *O* , allemaal dankzij een geniale eriksen, die werkelijk elke bal perfect raakte en alderweireld die er twee uit een hoekschop inkopte *O* *O* *O*

nu snel op naar sc joure voor de beker :+
Wel geestig dat spelers die er al zitten het verschil maken in zo'n wedstrijd.
C'est la vie
pi_91408694
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Wel geestig dat spelers die er al zitten het verschil maken in zo'n wedstrijd.
klopt, maar eriksen is echt een held in dit spel, in het eerste seizoen 21 assists en nog een paar goals in de eredivisie. Bovendien begint mijn cornertactiek ook een beetje te lopen :)

edit: alleen is het dan wel weer jammer dat van der wiel en verthongen gaan zeuren dat ze naar een grotere club willen -O-
pi_91409628
Zo selectie voor het 3e seizoen met Leeds helemaal rond, nog wel opzoek naar een goede rechtsback maar kan weinig vinden. Huurde voorbijgaande jaren constant Kyle Walker van Spurs maar die voelt zich te goed om uit geleend te worden, en speelt liever in Spurs 2. Club gaat overigens wel akkoord met een huur en leuke toekomstige vergoeding.

Ga dit seizoen proberen om voor Europees voetbal te gaan al lijkt dat best hoog gegrepen omdat ik een zeer jonge selectie heb met weinig ervaring.

Transfer in/uit:

Selectie voor dit seizoen:

Selectie bestaat uit maar liefst 18 nationaliteiten, komt een beetje door die koopziekte die ik altijd heb in Football manager. Alles wat voor weinig is op te halen en maar beetje talent heeft contracteer ik :)

Tactiek:

Voorbereiding/ Competitie:

Begonnen met twee knappe uit overwinningen tegen de nummer 3 en nummer 15 van vorig jaar.
Uit deze wedstrijden blijkt dat mijn tactiek ook aanslaat bij de spelers, wat wel voldoening geeft omdat ik deze zelf in elkaar heb gezet :)

Talenten:

Marco Silva, deze speler is gescout door een van mijn scouts en hij gaf hem 5 sterren mee. Dit wordt een van de beste rechtsbacks in de wereld :) jammer genoeg is hij nog niet klaar voor het grote werk maar hij moet wel omdat ik een probleem heb op de rechtsback.

Foster. een van de grootste Engelse talenten en heb ik weg gepikt bij Everton :) Hij heeft een clausule in zijn contract staan dat ik hem na een vol jaar kan overkopen voor 11.25 miljoen. Deze speler zal dit seizoen ook paar wedstrijden in het 1e mee spelen.

[ Bericht 57% gewijzigd door poiuytr op 16-01-2011 14:39:28 ]
pi_91410026
lekkere selectie
pi_91410760
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
lekkere selectie
Bedankt. Alleen jammer dat ik die jonge gasten niet echt kan bijscholen d.m.v. begeleiding van oudere spelers, heb maar 3 spelers in mijn selectie die ouder zijn dan 30.
  zondag 16 januari 2011 @ 15:15:35 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91412481
Wat een kutspel is het ook, krijg een crashdump en moet een maand overnieuw spelen. Had ik eerst een punt achterstand op de nummer 1 nu tien punten. :(
C'est la vie
pi_91426988
Hehe, Real Madrid verspeelt in speelronde 17 eindelijk eens punten :') Daarvoor hadden ze 16 gespeeld, 16 gewonnen.
pi_91432461
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef VonHinten het volgende:
Hehe, Real Madrid verspeelt in speelronde 17 eindelijk eens punten :') Daarvoor hadden ze 16 gespeeld, 16 gewonnen.
Bij mij staat in seizoen 1 na 18 duels PSV op een 14e plaats met 20 punten.. Op een of andere manier doet PSV, als je er zelf niet mee speelt, het altijd dramatisch in het 1e seizoen.
Verder staat Feyenoord 2e en Vitesse 4e..

Sta met Cambuur na 21 speeldagen op een 4e plaats. Volendam en Emmen hebben 1 punt meer, Sparta heeft een beter doelsaldo(+14 tegen +13)
  zondag 16 januari 2011 @ 21:23:14 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91432973
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Bij mij staat in seizoen 1 na 18 duels PSV op een 14e plaats met 20 punten.. Op een of andere manier doet PSV, als je er zelf niet mee speelt, het altijd dramatisch in het 1e seizoen.
Verder staat Feyenoord 2e en Vitesse 4e..

Sta met Cambuur na 21 speeldagen op een 4e plaats. Volendam en Emmen hebben 1 punt meer, Sparta heeft een beter doelsaldo(+14 tegen +13)
Ben nu drie jaar weg bij Cambuur en ze zijn alweer teruggevallen naar de degradatie play-offs.
C'est la vie
  zondag 16 januari 2011 @ 21:58:31 #39
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_91435909
@poiuytr: Die 4-4-2 ga ik ook spelen met NAC.

Inmiddels dus trainen bij NAC, dat reading werd één groot drama en kon er niet echt een vinger achter krijgen wat het precies was. Ben nu flink veel tijd aan het investeren om alles goed op de rit te krijgen.

Vraagje: Is het mogelijk om zo uit het niets naar de pers te gaan en om daar mee te praten? Heb even zitten zoeken maar kon het zo snel niet vinden. Ik doe het altijd door rechtermuisklik te slecteren op een speler/manager maar wellicht kan het ook anders?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_91450895
Inmiddels is seizoen 4 met Sheffield Wednesday alweer voorbij, doelstelling voor mijn 2e Premier League seizoen was mid-table, had ik zelf voorgesteld aangezien ik ieder jaar vooruitgang wil zien, en het is uiteindelijk ook gelukt met een 12e plaats.

Uit mijn hoofd had ik 48 punten uit 38 wedstrijden, een stuk meer dan vorig seizoen, dus vooruitgang. :)

Toppers dit seizoen waren Phil Jones (geweldenaar!), Ross Wallace (de nr 1 linksbuiten Kadlec , gehuurd van Inter, raakte snel geblesseerd en zodoende ging de voor mij onbekende Wallace linksbuiten spelen, en die gaf gelijk 13 assists), en Tom Cairney. (De nieuwe Paul Gascoigne wordt ie inmiddels genoemd)

Screenies zal ik vanavond nog ff plaatsen.
pi_91453679
Wat een faalhazen.. 5 duels voor het einde 1e met 3 punten voor.. Laatste 5 duels 1 winst en 4 nederlagen later sta ik 3e :')
Mag me dus op gaan maken voor nacompetitie!
  maandag 17 januari 2011 @ 12:24:18 #42
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91456953
Tentamens.
pi_91463139
quote:
8s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:24 schreef Lindgren. het volgende:
Tentamens.
Probeer motivatie te vinden, ik heb niks van mijn vorige tentamenweek gemaakt dankzij FM. Mocht elke maandagmorgen om 8:45 op school komen voor herkansingen, vandaag laatste gehad :)
pi_91466916
Drie maanden lang ongeslagen blijven (regelmatig uitslagen van 4-0 en 5-0) en dan ineens met 1-4 de mat afgeveegd worden door een degradatiekandidaat. Lolwut?! :P
pi_91468355
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:54 schreef VonHinten het volgende:
Drie maanden lang ongeslagen blijven (regelmatig uitslagen van 4-0 en 5-0) en dan ineens met 1-4 de mat afgeveegd worden door een degradatiekandidaat. Lolwut?! :P
Moraal zal dan te hoog zijn geweest > onderschatting.
pi_91468658
Promotie niet gehaald met Cambuur. Na dus 3 punten in de laatste 5 duels, verloor ik in de 1e ronde nacompetitie 2x van Volendam(2-0 uit en 0-1 thuis).
Na deze teleurstelling ontslag genomen..
Na een sollicitatieronde heb ik aanboden gekregen van 5 spaanse Segunda B clubs, een club uit de Blue Square Premier, Bournemouth(League 2) en (je raad het nooit :') ) ...... Hartlepool :P In seizoen 1 gedegradeerd naar League Two(dan deed ik het met mijn 4 seizoenen L1 toch niet zo slecht).

Neem vanavond het besluit of ik een van deze clubs accepteer of dat ik wacht op een grotere club..
  maandag 17 januari 2011 @ 16:40:49 #47
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_91469281
Met Roda de spannendste competitie tot nu toe. Vierde seizoen en ik sta 3e. Twente staat tweede met 1 punt voorsprong. Ajax is al lang en breed kampioen (1 wedstrijd verloren maar). AZ en PSV staan achter met met 1 en 2 punten achterstand. Nog twee wedstrijden te gaan. Ik moet tegen Heereveneen uit en Feyenoord thuis. Twente krijgt PSV nog op bezoek. Met een beetje geluk kan ik gewoon als 2e eindigen *O*
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_91473087
Almere City:
seizoen 1: 10e eerste divisie
seizoen 2: 3e eerste divisie --> play-offs gewonnen, naar de ere divisie
seizoen 3: na 12 wedstrijden 2e en 1 punt achter op vitesse die een wedstrijd meer heeft gespeeld

Javier Martina, Marcin Wodecki en Kermit Erasmus zijn mijn sterspelers.

Heb gevraagd om Feeder club te worden zodat ik mijn talentjes ergens kan stallen, Komt de directie met Hoek uit de Topklasse aan. Maar die heb ik dus niet geladen...
Ze hebben me ook toegezegd te investeren in youth facilities maar ik heb nog geen bericht gekregen dat ze zijn gestart ofzo.

Waar is trouwens de ranglijst met alle managers, ben benieuwd wat ondertussen mijn reputatie is.

Edit: Ik word ineens gevraagd om trainer te worden van Twente (7M transfergeld) of Groningen (1.3M).
Ik weet niet of ik het moet doen want ze staan wel onder me en het gaat zo lekker met Almere City zo... Maar aan de andere kant zal er een stuk meer mogelijk zijn en zijn er pas 12 wedstrijden gespeeld...
pi_91475577
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:58 schreef jackson het volgende:
@poiuytr: Die 4-4-2 ga ik ook spelen met NAC.

Inmiddels dus trainen bij NAC, dat reading werd één groot drama en kon er niet echt een vinger achter krijgen wat het precies was. Ben nu flink veel tijd aan het investeren om alles goed op de rit te krijgen.

Vraagje: Is het mogelijk om zo uit het niets naar de pers te gaan en om daar mee te praten? Heb even zitten zoeken maar kon het zo snel niet vinden. Ik doe het altijd door rechtermuisklik te slecteren op een speler/manager maar wellicht kan het ook anders?
Jammer dat je Reading niet aan het lopen kreeg, hoop voor je dat het je bij NAC beter gaat! Die 4-4-2 is wel heel aanvallend he, het is zeer belangrijk dat je een goede targetman en verdedigende middenvelder hebt :)

Ben benieuwd naar het resultaat naar een paar weken :)
pi_91493463
Na een seizoen zonder club.. ik was te veeleisend :P Ben ik nu aan de slag gegaan bij Villarreal B.
Wilde weer gewoon wedstrijden kunnen spelen. Hier ga ik een jaartje de trainer uithangen en dan kijken we verder, met dit elftal kan ik 1 van mijn 3 doelen(Kampioen van Spanje) namelijk niet halen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 08:46:29 #51
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_91502468
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:40 schreef Kn0x het volgende:
Met Roda de spannendste competitie tot nu toe. Vierde seizoen en ik sta 3e. Twente staat tweede met 1 punten voorsprong. Ajax is al lang en breed kampioen (1 wedstrijd verloren maar). AZ en PSV staan achter met met 1 en 2 punten achterstand. Nog twee wedstrijden te gaan. Ik moet tegen Heereveneen uit en Feyenoord thuis. Twente krijgt PSV nog op bezoek. Met een beetje geluk kan ik gewoon als 2e eindigen *O*
Twente speelt de 33e wedstrijd gelijk en ik win waardoor ik 1 punt voorsprong heb. In de laatste wedstrijd moet ik tegen Fey en Twente tegen PSV. Ik sta constant onder druk maar Fey scoort niet. Zowel PSV als Twente scoren waardoor wij nog steeds tweede staan. In de 89e minuut maakt mijn nieuwste superspits Tamasz Peter de 1-0 voor Roda en staan we keihard 2e. RODA GAAT DE CL IN *O* *O* *O*
pi_91503069
Gisteren geniaal kampioen geworden in mijn eerste seizoen met Lokeren. In de reguliere competitie stond ik al op 1, maar de play-offs gingen maar mhua mhua, Uiteindelijk de kampioenswedstrijd tegen Anderlecht. Als ik gelijk speelde thuis, was ik kampioen. Verliezen mocht sowieso niet, want dan stond ik gelijk met Standard en Anderlecht, maar onderling zou ik op plek 3 komen en Standard zou kampioen worden.

En wat gebeurt er, ja hoor. Ik ben veel beter tegen Anderlecht, maar door een afstandsschot van Boussoufa komen zij op 1-0. Ik creëer nog wat kansen, maar er valt geen doelpunt. Tot de 92e minuut :D

pi_91507665
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:46 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Twente speelt de 33e wedstrijd gelijk en ik win waardoor ik 1 punt voorsprong heb. In de laatste wedstrijd moet ik tegen Fey en Twente tegen PSV. Ik sta constant onder druk maar Fey scoort niet. Zowel PSV als Twente scoren waardoor wij nog steeds tweede staan. In de 89e minuut maakt mijn nieuwste superspits Tamasz Peter de 1-0 voor Roda en staan we keihard 2e. RODA GAAT DE CL IN *O* *O* *O*
^O^
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:44:56 #54
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91509765
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:46 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Mooi man, heb zelf ook goede tijden beleefd met Roda.
C'est la vie
pi_91511365
Inmiddels overgestapt van Almere City naar Twente. In de laatste wedstrijd voor Almere nog de koppositie in de eredivisie gepakt. Twente stond (voordat ik 't overnam) 13e nu 7e na 17 wedstrijden.

Alle spelers zijn ontevreden en de 1 na de ander wil weg wegens gebrek aan harmony...
Ze geven een nieuwe trainer wel de kans zeg.... :(

Ik weet niet of het ligt aan mijn minder legale versie maar er zitten geen spelers in de reserve teams.. Ik heb diverse spelers ondergebracht in mijn reserve team maar ik zie gewoon geen spelers.
pi_91522493
Ligt het niet aan het filter dat je hebt ingesteld? Dat bijvoorbeeld spelers die geblesseerd zijn, niet zichtbaar zijn?
pi_91529887
Dat kan inderdaad wel eens aan de illegale versie liggen van jou. SI staat er om bekend om dat soort bugs er express in te stoppen.

Zelf met Parma begonnen. 1e wedstrijd 1-3 winst bij Chievo, 2e 1-2 winst bij Napoli. Napoli maakte in de 90e minuut gelijk en direct daarna bezorgde huurling Macheda mij alsnog de winst.
pi_91532764
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:05 schreef Niek92 het volgende:
Ligt het niet aan het filter dat je hebt ingesteld? Dat bijvoorbeeld spelers die geblesseerd zijn, niet zichtbaar zijn?
Nee daar ligt het niet aan, nu in de winterstop kan ik ze weer zien... snap er niks van zal dan wel aan de illegale versie liggen.
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:56:41 #59
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_91568483
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:52 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Jammer dat je Reading niet aan het lopen kreeg, hoop voor je dat het je bij NAC beter gaat! Die 4-4-2 is wel heel aanvallend he, het is zeer belangrijk dat je een goede targetman en verdedigende middenvelder hebt :)

Ben benieuwd naar het resultaat naar een paar weken :)
Die valkuil had ik me ook al bedacht... Dus wellicht pak ik een gewone 4-4-2 want ik kom wellicht iets talent te kort binnen de selectie om zo te gaan spelen.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 19 januari 2011 @ 19:30:13 #60
269692 Divje
brr brr patapim
pi_91575513
Had deze jongen gescout, en vroeg me af of het een toekomstige topper is? Wat vinden jullie?

oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 19 januari 2011 @ 19:38:35 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91576052
Ik speel zo snel ik heb nu alweer een heleboel te vertellen.

Ik ben met Senegal naar het WK geweest. Na twee wedstrijden waren we al zeker van kwalificatie voor de volgende ronde door overwinningen op Denemarken (3-0) en Duitsland (2-1). De laatste groepswedstrijd werd verloren van Japan waardoor die groepswinnaar werden. Niet dat dat erg was want zij moesten alsnog tegen een sterke tegenstander: Brazilië.

Heb daarna ontslag genomen en ben bondscoach geworden van Oekraïne.

Wij moesten tegen Nederland, wedstrijd werd lullig verloren een zondagsschot van Fer. Uiteindelijk het toernooi toch teleurstellend verlaten, omdat er volgens mij toch weer in zat zeker nadat Schotland ( :') ) wereldkampioen werd met maar drie regens in de selectie.

Nou dan is er nog van alles gebeurd bij Birmingham. Uiteindelijk op de vierde plek geëindigd en dus play-offs daarin schakelde ik met groot plezier Ipswich uit. (Die ontsloegen mij een jaar eerder) In de finale kon Welbeck voor het eerst in maanden weer spelen en scoorde meteen twee keer en we wonnen uiteindelijk met 3-1

Nou transfers waren vooral aanvallend zo wist ik de volgende twee spitsen binnen te halen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de eerste is het natuurlijk duidelijk klasse spits pur sang. De tweede is wat minder maar na 13 wedstrijden in de competitie doen ze het allebei goed Beto 9 uit 12 Corea 4 uit 9. Verder spelers gehaald als Ben Arfa, Lavezzi, Bolat die wel leuk zijn voor in de middenmoot.

Sta op het moment 9de vooral door Beto die aan de lopende band scoort.

Kreeg ook nog een aanbieding van Napoli en HSV beide geweigerd maar kan nog altijd accepteren omdat ik mijn game heb gedupliceerd op het moment dat ik de aanbieding kreeg.
C'est la vie
  woensdag 19 januari 2011 @ 19:40:32 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91576158
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:30 schreef Divje het volgende:
Had deze jongen gescout, en vroeg me af of het een toekomstige topper is? Wat vinden jullie?

[ afbeelding ]
Voor de eredivisie kan het een topspeler worden maar echt internationale top zit er denk ik niet in.
C'est la vie
  woensdag 19 januari 2011 @ 19:47:30 #63
269692 Divje
brr brr patapim
pi_91576606
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Voor de eredivisie kan het een topspeler worden maar echt internationale top zit er denk ik niet in.
Ah nouja, heb er toch niet veel voor betaald. Dus enige winst moet er wel inzitten :P
Ik schiet echt totaal niks op in het spel zelf, ben meer bezig met clubs afstruinen voor leuke talentjes. Geen zin om 'standaard' top-talenten binnen te halen..
pi_91586287
Na 13 duels opgestapt bij Villarreal B..
De eerste 5 duels werden met een doelsaldo van 17-2 totaal gewonnen. In het 5e duel raakte topscorer Mauricio geblesseerd, verder begon de manager van Villarreal A te kloten door meerdere spelers op de transferlijst te zetten.
Hierdoor zakte het ineen en werd er in de volgende 8 duels maar 1 zege gepakt..

Na korte tijd aan de slag gegaan bij Bradford. Ze stonden in de middenmoot van de League Two. Nu nog steeds middenmoot en gezien mijn resultaten is dat ook wel terecht..
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:02:25 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91586876
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:54 schreef MMUFC het volgende:
Na 13 duels opgestapt bij Villarreal B..
De eerste 5 duels werden met een doelsaldo van 17-2 totaal gewonnen. In het 5e duel raakte topscorer Mauricio geblesseerd, verder begon de manager van Villarreal A te kloten door meerdere spelers op de transferlijst te zetten.
Hierdoor zakte het ineen en werd er in de volgende 8 duels maar 1 zege gepakt..

Na korte tijd aan de slag gegaan bij Bradford. Ze stonden in de middenmoot van de League Two. Nu nog steeds middenmoot en gezien mijn resultaten is dat ook wel terecht..
Bradford mooie club valt nog wel wat mee te bereiken.

Het is me trouwens gelukt om fatsoenlijk een carriere op te bouwen. Begonnen dus bij Cambuur met een amateurreputatie en negen seizoen later staat Chelsea voor mijn deur. :D
C'est la vie
pi_91602677
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Bradford mooie club valt nog wel wat mee te bereiken.

Het is me trouwens gelukt om fatsoenlijk een carriere op te bouwen. Begonnen dus bij Cambuur met een amateurreputatie en negen seizoen later staat Chelsea voor mijn deur. :D
Moet dit seizoen nog 2 of 3 duels.Het is die duels even uitzitten en dan op naar het nieuwe seizoen.
Alleen heb ik een aflopend contract, dus wil ik volgend seizoen Bradford trainer zijn zullen ze me een nieuw contract voor moeten leggen. En ik heb nog geen nieuws berichten gehad onder het motto "MMUFC could leave Bradford".
Maar ga ook niet vragen om een nieuw contract. Leggen ze me een nieuw contract voor zal ik bij tekenen, leggen ze me geen nieuw contract voor ga ik opzoek naar een nieuwe club.
pi_91606495
Ik ben echt nog nooit naar een andere club gegaan, in geen enkele FM / CM.
pi_91607063
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:18 schreef VonHinten het volgende:
Ik ben echt nog nooit naar een andere club gegaan, in geen enkele FM / CM.
Ik deed dat normaal ook nooit.
In FM 2010 heb ik dat bij 1 game gedaan. Maar vaak was het zo dat als ik ergens ontslagen werd, begon ik of bij dezelfde club met een nieuwe manager of ik startte een nieuwe game :P

Nu in FM2011 is het geloof ik mijn eerste game dat ik dat doe. Hiervoor had ik een game van 4 jaar bij Hartlepool, een van 3 jaar bij PSV enzovoorts..
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:45:22 #69
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91607360
Davy Klaassen. _O_ Wat een baasje.

17 jaar en hij mag 2 potjes meedoen in het eerste: 5 goals :') _O-
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:13:37 #70
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91616659
Ik kom net een screen tegen van 'het zoontje van.'

Zieke shit. _O-
pi_91617564
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom net een screen tegen van 'het zoontje van.'
[ afbeelding ]

Zieke shit. _O-
OMG! Zelfs Zizou was niet zo goed :P
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:44:55 #72
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91618145
wtf. :')
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:46:39 #73
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91618242
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef Kn0x het volgende:

[..]

OMG! Zelfs Zizou was niet zo goed :P
Ik vond 't wel grappig om te zien dat het een Spanjaard is :P
pi_91618648
haha de nieuwe Zidane heet Zidane, nice.(is toch ook echt zijn zoon? heb op youtube gezien dat hij dezelfde bewegingen maakt in het veld als dat zijn pa deed).

Ik had met Almere een talent gevonden van 16 en transfervrij. Had m een paar keer mee laten spelen en toen ben ik dus na 12 wedstrijden in seizoen 3 naar Twente gegaan (voor het eerst sinds de championship manager reeks dat ik overstap naar een andere club) Ik wilde hem dus meenemen naar Twente maar ondanks dat ik hem een aantal keer had geprezen in de media wilde hij niet komen. Halverwege het seizoen stapt hij voor 1,5M over naar Chelsea...
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:02:46 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91623973
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef Lindgren. het volgende:
wtf. :')
[ afbeelding ]
Had ik vorige week ook.
C'est la vie
pi_91648428
Anders scoort mijn heldenspits Makhubo in zijn eerste 8 officiële wedstrijden direct even 20 goals :D

Dat ventje wordt steeds onhoudbaarder voor African Warriors. Overigens ben ik de competitie voortvarend van start gegaan, ik sta na 6 wedstrijden aan kop in de competitie. Daarnaast sta ik in de finale van een één of andere beker in Zuid-Afrika én heb ik me gekwalificeerd voor de halve finale van de African Confederations Cup.
Ik merk dat het niveau van de competitie steeds lager wordt. De toppers worden door buitenlandse clubs weggekocht en er komt maar weinig voor in de plaats. Dus de traditionele topclubs Orlando Pirates en Kaizer Chiefs zijn nu niet meer dan figuranten, terwijl mijn ploegje het nog altijd uitstekend doet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu wel gezien heb in Zuid Afrika. Ik denk dat ik dit seizoen nog uitspeel, en daarna mijn contract inlever om ergens anders aan de slag te kunnen. Het is mooi geweest bij deze club :)
pi_91654248
Hoe kan ik de demo game in de full version laden?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:43:34 #78
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91657049
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef Winski05 het volgende:
Anders scoort mijn heldenspits Makhubo in zijn eerste 8 officiële wedstrijden direct even 20 goals :D

Dat ventje wordt steeds onhoudbaarder voor African Warriors. Overigens ben ik de competitie voortvarend van start gegaan, ik sta na 6 wedstrijden aan kop in de competitie. Daarnaast sta ik in de finale van een één of andere beker in Zuid-Afrika én heb ik me gekwalificeerd voor de halve finale van de African Confederations Cup.
Ik merk dat het niveau van de competitie steeds lager wordt. De toppers worden door buitenlandse clubs weggekocht en er komt maar weinig voor in de plaats. Dus de traditionele topclubs Orlando Pirates en Kaizer Chiefs zijn nu niet meer dan figuranten, terwijl mijn ploegje het nog altijd uitstekend doet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu wel gezien heb in Zuid Afrika. Ik denk dat ik dit seizoen nog uitspeel, en daarna mijn contract inlever om ergens anders aan de slag te kunnen. Het is mooi geweest bij deze club :)
Kun je eens een screentje van hem posten? :)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:43:51 #79
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91657060
Ik heb trouwens het ziekste talent ooit gevonden. :') 14 jaar. :')

edit: Hij heeft als tweede nationaliteit Japans! Volgens mij kan ik 'm al halen!

edit2: bummer. Hij kan dus echt pas in 2014 komen..

[ Bericht 21% gewijzigd door Lindgren. op 21-01-2011 13:52:20 ]
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:49:49 #80
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91665983
Trouwens, mijn 19-jarige spits Diego Maurício heeft in 32 wedstrijden 29 keer gescoord. _O_ wat een baas.

Edit: 33 wedstrijden, 30 goals. :')
Edit: 33 wedstrijden, 31 goals. :')
Edit: 33 wedstrijden, 32 goals. :')
pi_91666086
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens het ziekste talent ooit gevonden. :') 14 jaar. :')
[ afbeelding ]

edit: Hij heeft als tweede nationaliteit Japans! Volgens mij kan ik 'm al halen!

edit2: bummer. Hij kan dus echt pas in 2014 komen..
Ligt er alsnog maar net aan of hij een hoge PA heeft, zo niet dan wordt het nog niets... Maar als hij doorgroeit kan het een toppertje worden.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:52:25 #82
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91666118
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:51 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ligt er alsnog maar net aan of hij een hoge PA heeft, zo niet dan wordt het nog niets... Maar als hij doorgroeit kan het een toppertje worden.
Hij krijgt de volle 5 sterren van m'n beste scout en is een speler die absoluut gecontracteerd moet worden. :)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:03:44 #83
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_91674103

Net in 2014 voor het eerst kampioen geworden met NAC, dankzij groningen dat op de laatste speeldag ajax op 1-1 houdt. Helaas m'n record van FM 2010 van eveneens 4 seizoenen niet verscherpt :P
pi_91682805
Tering, in 69 minuten 3 spitsen kapot geschopt:
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_91683206
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Hij krijgt de volle 5 sterren van m'n beste scout en is een speler die absoluut gecontracteerd moet worden. :)
Nice! Laat nog eens zien hoe hij is geworden wanneer je wat verder bent ;)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:08:19 #86
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_91685217
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 22:25 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[ afbeelding ]
Welke club ben je?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:11:00 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91685345
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 22:25 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[ afbeelding ]
Nou het zijn ook wel bejaarden :P
C'est la vie
pi_91687412
Nottingham Forest, 2e seizoen. 1e seizoen kampioen Championship; halverwege seizoen 2, Premier League, 12e. Gaat best aardig dus. Alleen vond ik het niet zo leuk dat Blackburn mijn spitsen kapot schopte. Gelukkig heb ik er nog twee achter de hand (Tomasson, Nordstrand). Laatst waren 8 van mijn belangrijke 10 spelers geblesseerd. Bah.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:13:09 #89
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91689319
Kampioenen! 4 wedstrijden voor het einde niet meer in te halen en dus kampioen in de Eredivisie met Ajax. Nu nog even de beker pakken na een helaas iets te vroege uitschakeling in de EL. Zo hield ik thuis Atletico nog op een prima 2-2 (Sulejmani mist nog een pingel in de 87' minuut :') ), zo was Atletico uit geen doen. Na een late 0-1 gegokt en verloren. Einduitslag toch nog wel geflatteerd 0-4.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:22:15 #90
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_91689773

Lol, zal-ie blij mee zijn :P
I picture your face.. In the back of my eyes
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:28:04 #91
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91690039
Dan blijf je club trouw wijs je aanbiedingen van Chelsea, HSV, Napoli en Spurs van de hand. Werk je ook nog eens voor 1 euro in de week. Halen ze bijna twee miljoen weg van mijn TB en wordt er twee ton van mijn salarisbudget afgehaald. En dat allemaal door financieel gezeik van voor mijn tijd.

Ik had weg moeten gaan toen het kon. ;(
C'est la vie
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:48:37 #92
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91701330
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:22 schreef Moron het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, zal-ie blij mee zijn :P
Haha! :D Dat heb ik nog nooit gezien.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:56:31 #93
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91701650
Wat moet je hier nou mee.. ;(

Kopen of niet?

300k...

ik heb altijd geleerd dat je bij jonge regens niet echt op het aantal sterren moet letten, maar deze krijgt er 3.. Hij kan wel een superieure spits in de Eredivisie worden..
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:20:30 #94
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91702656
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
Wat moet je hier nou mee.. ;(

Kopen of niet?
[ afbeelding ]
300k...

ik heb altijd geleerd dat je bij jonge regens niet echt op het aantal sterren moet letten, maar deze krijgt er 3.. Hij kan wel een superieure spits in de Eredivisie worden..
Nou dat superieure spits zegt genoeg volgens mij.
C'est la vie
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:24:24 #95
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91705346
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou dat superieure spits zegt genoeg volgens mij.
Fysiek wel drama. Hij is al naar Frankrijk trouwens.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:07:53 #96
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91706923
Oke. Een vraagje van mijn kant. Ik heb net een prachtige spits gevonden, een Argentijn met een Italiaans paspoort. Hij is 16 en speelt in Argentinie.. Waarom kan hij niet via zijn Italiaanse paspoort direct komen?
pi_91707636
Mijn eerste seizoen bij Ajax zit erop, redelijk geslaagd. In ieder geval kampioenschap(en JC-schaal gewonnen:

Via Sampdoria en Young Boys geplaatst voor de Champions League. Begon fantastisch met 7 punten uit de eerste 3 duels maar toen ging het helaas mis en moest ik heel zuur met 10 punten naar de Europa League

Uiteindelijk in Europa League in de kwartfinale uitgeschakeld door latere winnaar Lyon, geen schande. De beker was dramatisch, in de eerste ronde thuis uitgeschakeld tegen RBC doordat ik een C-team opstelde. Uiteindelijk was dat niet erg waardoor ik af en toe rust kreeg tussen wedstrijden door die ik hard kon gebruiken. Suarez is bijvoorbeeld 8 maanden geblesseerd geweest.

Qua transfers heb ik vooral schoon gemaakt, alleen Veldmate(linksback) van Groningen en Jeparov aangetrokken die het allebei erg goed doen. Verder ontwikkelen Vertonghen en Eriksen zich fantastisch en zit Van der Wiel al een jaar te zeuren dat hij weg wil. Volgend seizoen wil ik wel wat verder komen in de CL, mijn ploeg heeft nog teveel ontzag voor grotere clubs
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:35:31 #98
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91707692
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:33 schreef MaxC het volgende:
Mijn eerste seizoen bij Ajax zit erop, redelijk geslaagd. In ieder geval kampioenschap(en JC-schaal gewonnen:
[ afbeelding ]

Via Sampdoria en Young Boys geplaatst voor de Champions League. Begon fantastisch met 7 punten uit de eerste 3 duels maar toen ging het helaas mis en moest ik heel zuur met 10 punten naar de Europa League
[ afbeelding ]

Uiteindelijk in Europa League in de kwartfinale uitgeschakeld door latere winnaar Lyon, geen schande. De beker was dramatisch, in de eerste ronde thuis uitgeschakeld tegen RBC doordat ik een C-team opstelde. Uiteindelijk was dat niet erg waardoor ik af en toe rust kreeg tussen wedstrijden door die ik hard kon gebruiken. Suarez is bijvoorbeeld 8 maanden geblesseerd geweest.

Qua transfers heb ik vooral schoon gemaakt, alleen Veldmate(linksback) van Groningen en Jeparov aangetrokken die het allebei erg goed doen. Verder ontwikkelen Vertonghen en Eriksen zich fantastisch en zit Van der Wiel al een jaar te zeuren dat hij weg wil. Volgend seizoen wil ik wel wat verder komen in de CL, mijn ploeg heeft nog teveel ontzag voor grotere clubs
Met 10 punten uit de CL vliegen, noh wat lullig :'( :D
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:13:26 #99
32402 s0k
..............................
pi_91711221
Ik dacht bij aanvang, leuk als de topklasse ook meedraait in me game, dus had ik zoiets gedownload van manutd.nl. Dat ding is blijkbaar wat buggy want;

..................................................................................................................................................
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:15:04 #100
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91711312
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:13 schreef s0k het volgende:
Ik dacht bij aanvang, leuk als de topklasse ook meedraait in me game, dus had ik zoiets gedownload van manutd.nl. Dat ding is blijkbaar wat buggy want;

[ afbeelding ]
je hebt waarschijnlijk verkeerde databestanden geladen..
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:16:03 #101
32402 s0k
pi_91711354
No shit, maar het is niet leuk om er in het 2de seizoen achter te komen :')
..................................................................................................................................................
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:23:34 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91711722
Ik zit nu bij Birmingham en kan naar Flamengo, maar die hebben 22 miljoen TB geen flauw idee waar ze die vandaan hebben gehaald :P
C'est la vie
pi_91713167
Braziliaanse clubs zijn over het algemeen best rijk hoor. Bij Flamengo staan hier 3 spelers op de loonlijst die meer dan 2,5 miljoen verdienen, daarnaast bieden ze regelmatig meer dan 10 miljoen op een speler.
pi_91715682
Mijn topspits wil weg wegens omdat er niet genoeg discipline in de squad zit. Kerel, lazer toch een eind op. Alsof het makkelijk is om een stel van die heetgebakerde Zuid-Amerikanen in toom te houden...

Gelukkig issie inmiddels 32 M. waard, dus mocht er een club op hem bieden dan hou ik er in ieder geval een smak geld aan over.
pi_91716505
Ai ai ai, moraal is zo belangrijk in FM. Godverredomme, vlak voor de EURO Cup finale tegen Juventus zit mijn hele team niet lekker in het vel. En ja hoor, iedereen speelt zonder vertrouwen en 'in danger of losing discipline'. Toch nog 15 schoten op doel, 4 open kansen en meer balbezit, en dan toch met 1-2 verliezen. Gadverredamme. Kenkermoraal.
pi_91726910
Hoe kut is dit. Nieuw seizoen, Champions League, superspits weten te behouden, gigantisch lekkere aankopen gedaan.... Zit er een fout in me spel, iets met traininglevels die die niet meer kan berekenen ("array out of bounds") en vervolgens vastloopt. Dat is allemaal begonnen toen ik manager werd van Brazilie en sommige Brazilianen ineens club- en nationaalspeler van me werden. Getverredemme, 5 seizoenen en uuuuuuren gamen down the drain :(
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:42:02 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91730901

Het is een wonder dat ik met deze dramatische resultaten maar drie plekken ben gezakt.
Ik had allang moeten vertrekken naar een andere ploeg. :')
C'est la vie
pi_91734858
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef VonHinten het volgende:
Hoe kut is dit. Nieuw seizoen, Champions League, superspits weten te behouden, gigantisch lekkere aankopen gedaan.... Zit er een fout in me spel, iets met traininglevels die FM niet meer kan berekenen ("array access out of bounds") en een laptop die vervolgens vastloopt. Dat is allemaal begonnen toen ik manager werd van Brazilie en sommige Brazilianen ineens club- en nationaalspeler van me werden. Getverredemme, 5 seizoenen en uuuuuuren gamen down the drain :(
Nou, ik heb een oudere savegame gevonden die nog wel werkt. Ik moet er dus voor zorgen dat ik niet ontslagen word als trainer van Brazilie (ik was overigens zelf opgestapt ondanks perfecte resultaten - ik had er geen zin meer in), dan blijft het qua trainingen goed gaan, en blijven de foutmeldingen achterwege..

Nadeel: het naseizoen (5 wedstrijden) overnieuw spelen en opnieuw proberen mijn derde plek veilig te stellen :(
Voordeel: opnieuw de EURO Cup finale en Bekerfinale spelen

Al met al een flink gekenker, maar hoop dat het opgelost is nu.
  zondag 23 januari 2011 @ 02:18:20 #109
258885 Solique
I Kill You !
pi_91736416
Mijn spits is aardig op dreef de laatste wedstrijden.

Vrije trappen gaan hem ook goed af:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zondag 23 januari 2011 @ 03:35:00 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91737411
Het is zomer en Abramovich heeft een contract voor me klaar liggen na een keurig seizoen met Birmingham. Ik vind Chelsea een enorme kutploeg maar ze hebben ook 55 miljoen TB...

Het trouwens totaal niet realistisch meer. Ik ben na een jaar in de Premier League enorm gewild terwijl een jaar eerder echt niemand behalve Birmingham we wou hebben. Maar een jaartje in de PL en een redelijk WK met Senegal later staat Chelsea op eens op de stoep. En ik heb in mijn hele carrière alleen de Jupiler League en Afrika Cup gewonnen. :')
C'est la vie
pi_91765190
Weet iemand selle teams kwalificeren voor het wk, superliga en nacl uit México?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_91767268
Ik heb een regen bij Ajax (uit eigen jeugd) die ca. 2 mln waard is (en nog 3 jaar doorlopend contract). Veel potentie, speelt regelmatig in de basis, dus ik wil hem graag houden. Nu biedt Juventus 3 miljoen en passeert het bestuur me door dat te accepteren, terwijl ik zwem in het geld en nog 25 mln tranferbudget op de bank heb!

Naast dat het frustrerend is, is het ook gewoon écht niet realistisch. Het levert me hier vast veel commentaar op, maar is er een editor waarmee ik wat kan klooien zodat ik die speler kan houden? Ik heb nu geeneens zin meer om verder te gaan door dit soort idiote 'foutjes' in het spel.
  zondag 23 januari 2011 @ 20:53:25 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91767567
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef thettes het volgende:
Ik heb een regen bij Ajax (uit eigen jeugd) die ca. 2 mln waard is (en nog 3 jaar doorlopend contract). Veel potentie, speelt regelmatig in de basis, dus ik wil hem graag houden. Nu biedt Juventus 3 miljoen en passeert het bestuur me door dat te accepteren, terwijl ik zwem in het geld en nog 25 mln tranferbudget op de bank heb!

Naast dat het frustrerend is, is het ook gewoon écht niet realistisch. Het levert me hier vast veel commentaar op, maar is er een editor waarmee ik wat kan klooien zodat ik die speler kan houden? Ik heb nu geeneens zin meer om verder te gaan door dit soort idiote 'foutjes' in het spel.
FMRTE daar kan je van alles mee aanpassen.
C'est la vie
pi_91767636
In vorige fm versies werd ik standaard na 3jaar gevraagd door een andere club maar ik zit nu in seizoen 6 en reputatie is wereldklasse en er is nog geen 1x interesse geweest van een andere club :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_91767693
Lukt het misschien om hem een nieuw contract te geven met onmisbare status en een afkoop clausule van 10 miljoen?
pi_91767883
Naast Twente ben ik ook ff manager geweest van Zuid-Afrika geweest. 1 wedstrijd en toen had ik het alweer gezien... Vind club manager gewoon leuker.
Maar ik merk nu dat ik het 4e seizoen in Nederland ook langzaamaan saai vind worden...
pi_91768144
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef Tarantula het volgende:
Naast Twente ben ik ook ff manager geweest van Zuid-Afrika geweest. 1 wedstrijd en toen had ik het alweer gezien... Vind club manager gewoon leuker.
Maar ik merk nu dat ik het 4e seizoen in Nederland ook langzaamaan saai vind worden...
Ja in Nederland heb ik alles gewonnen.
Europees kom ik niet verder dan de 2e ronde.
Ik heb ook geen zin om helemaal opnieuw te beginnen
  zondag 23 januari 2011 @ 21:18:48 #118
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91769753

Met Brazilië de Copa America gewonnen deze game slaat nu officieel helemaal nergens meer op. Ik heb amper iets gewonnen en ben nu manager geworden van Everton (FA Cup winnaar en vierde) en kwam Brazilie halverwege de Copa America aankloppen als ik het wou overnemen omdat ze de trainer ondanks dat ie door is naar huis hebben gestuurd.
C'est la vie
pi_91772029
WTF, afgelopen seizoen win ik via de play-offs een ticket voor de EL en dit seizoen ben ik er helemaal niet voor ingedeeld!! Dit zijn van die bugs om gek van te worden!!!!
  zondag 23 januari 2011 @ 21:47:40 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91772333
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:44 schreef Tarantula het volgende:
WTF, afgelopen seizoen win ik via de play-offs een ticket voor de EL en dit seizoen ben ik er helemaal niet voor ingedeeld!! Dit zijn van die bugs om gek van te worden!!!!
Hoeft geen bug te zijn, welk jaar zit je?
C'est la vie
pi_91772602
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoeft geen bug te zijn, welk jaar zit je?
4e seizoen 2013/14
  zondag 23 januari 2011 @ 21:58:13 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91773144
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef Tarantula het volgende:

[..]

4e seizoen 2013/14
Dan kan het zijn dat het aantal Europese plaatsen van Nederlandse clubs is veranderd. Wat inhoudt dat de play-offs om niks worden gespeeld.
C'est la vie
pi_91773622
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan kan het zijn dat het aantal Europese plaatsen van Nederlandse clubs is veranderd. Wat inhoudt dat de play-offs om niks worden gespeeld.
Heerlijk, tijd om van club te veranderen dan maar. Weet iemand trouwens een goede tactiek wanneer de tegenstander rood krijgt? Ik heb de vervelende gewoonte om dan alsnog te verliezen.
pi_91776579
Fuck, kom er net achter dat ik maar 2 buitenspelers heb, omdat er afgelopen zomer een aantal zijn vertrokken. Gelukkig is de transfermarkt nog open, maar ik moet een wedstrijd spelen en ze hebben allebei zo'n 80% fitheid. Eens zien wat te doen nu.
pi_91776734
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:44 schreef Niek92 het volgende:
Fuck, kom er net achter dat ik maar 2 buitenspelers heb, omdat er afgelopen zomer een aantal zijn vertrokken. Gelukkig is de transfermarkt nog open, maar ik moet een wedstrijd spelen en ze hebben allebei zo'n 80% fitheid. Eens zien wat te doen nu.
Beide een helft, andere opstelling of een jeugdspeler :Y
  zondag 23 januari 2011 @ 23:02:47 #126
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91777730
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:46 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Beide een helft, andere opstelling of een jeugdspeler :Y
Als je met vleugels speelt heeft ze wisselen in de rust niet zoveel zin.
C'est la vie
pi_91779923
Zojuist naar Arsenal vertrokken; kreeg er een baan aangeboden. Nottingham keurig veiliggespeeld in de PL, het werd tijd voor iets hogers :)
pi_91784521
*O*

1e seizoen met Pro Vercelli zit erop en gelijk kampioen geworden in de altijd lastige Serie C2b.

Werd ook nog een echte "that final day" op de laatste speeldag, stond 3 punten voor, kwam 2 -0 voor in de wedstrijd, maar in de 85e minuut kwam zelfs nog de 2-2. Gelukkig bleef het daar bij en speelde de nummer 2 ook nog eens gelijk, dus promotie in de pocket.

Laatste wedstrijden gingen echt dramatisch, maar daarvoor ging het erg goed, dus ik had een buffer opgebouwd. Verdediging kreeg maar 20 doelpunten tegen en ik scoorde er ruim 60, dus dat hielp ook mee.

Ik had geluk dat ik Juventus kreeg als parent club, 2 basisspelers gratis kunnen huren die veel te goed zijn voor de serie c2. Wel een kleine blunder gemaakt met het aankoopbeleid aan het begin van de game, ik moest een linksback hebben en er was maar een "goede" speler beschikbaar, was een 35 jarige Italiaanse slager, 4 minuten in zijn debuutwedstrijd al rood te pakken :') en die maar gehaald, helaas een 2 jarig contract gegeven ipv 1. Zijn stats droppen vrij hard, dus volgend jaar heb ik daar niets meer aan :{w

Beste Speler:

Werd in de winterstop door zijn agent aan mij aangeboden, gelijk genomen aangezien hij gemakkelijk mee kan in de serie b. Hij was zo goed dat hij in een half jaar de assist koning van de League werd _O_

Stats:

Word volgend jaar niet heel moeilijk om erin te blijven lijkt mij. In een paar cups ook al tegen Serie C1 teams gespeeld en dat ging vrij aardig. Alleen de financiën een beetje in bedwang houden en een linksback en linkshalf halen.
Stadion heeft bijna 7500 zitplaatsen, jammer dat er gemiddeld 1000 man zitten :'). Maar dat moet dit seizoen wel wat hoger zijn.
pi_91788424
Seizoen 5 met Sheffield Wednesday zit er ook weer op, 9e geworden in de PL.

De challenge is nu eigenlijk voorbij, maar ik ga nog even door, vermaak me nml. uitstekend met deze game, en er zit ieder seizoen vooruitgang in.
  maandag 24 januari 2011 @ 10:26:05 #130
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_91788471
Seizoen 4 met Roda aardig gestart. Ik mag voorrondes CL spelen dankzij de tweede plek vorig jaar. Eerste wedstrijd moet ik tegen Balava of Baklava, een of andere griekse ploeg, en die ruim ik op met 8-3 aggr. Mag ik daarna tegen Internazionale :s

Uit met 2-0 verloren, hopen dat ik thuis iets kan forceren en de 0 kan houden.
  maandag 24 januari 2011 @ 14:22:09 #131
308998 Fenomeno
pi_91797483

Bod van 3m geaccepteerd, ben nu over contract aan het onderhandelen, scout geeft hem als potentie 4,5 sterren
  maandag 24 januari 2011 @ 14:24:10 #132
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_91797570
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:22 schreef Fenomeno het volgende:
[ afbeelding ]

Bod van 3m geaccepteerd, ben nu over contract aan het onderhandelen, scout geeft hem als potentie 4,5 sterren
Goede DM/M C
  maandag 24 januari 2011 @ 14:27:15 #133
308998 Fenomeno
pi_91797719
Het is een striker, verder geen andere positions, heb hem nu binnen, ga hem op pace/acceleration laten trainen en dan heb ik hem denk ik binnen 5 jaar wel op niveau :)
pi_91798213
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:27 schreef Fenomeno het volgende:
Het is een striker, verder geen andere positions, heb hem nu binnen, ga hem op pace/acceleration laten trainen en dan heb ik hem denk ik binnen 5 jaar wel op niveau :)
Het zou een goede Target man kunnen zijn. Jumping, Strength, Heading, Workrate. Het kan in mijn optiek echt een gruwelijke speler worden, mits je em veel opstelt en goed traint. Graag nog een screen van em als ie 20 is ^O^
  maandag 24 januari 2011 @ 14:48:20 #135
308998 Fenomeno
pi_91798725
Zet hem 1 seizoen in reserves denk ik, zodra ie 16 is mag ie mee doen in de beker en als invaller als ik een marge heb opgebouwd van 2-3 doelpunten. Verder heb ik genoeg goede spitsen waar hij tutoring van kan krijgen en m'n attack, ball control en shooting trainers hebben allemaal 4 sterren, dus ik denk dat het uiteindelijk wel een world class spits kan worden :)
  maandag 24 januari 2011 @ 15:21:52 #136
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_91800349
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:22 schreef Fenomeno het volgende:
[ afbeelding ]

Hij is bijzonder fijn zeg! Moet een knaller kunnen worden :Y
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_91801209
Lol, Arsenal was vorig jaar 5e geworden, dus EL in. Loot ik in de 4e kwalificatieronde (als groepshoofd) ADO Den Haag :')
  maandag 24 januari 2011 @ 18:13:05 #138
32402 s0k
pi_91809301
Eigenlijk koop ik amper talenten met Determination onder de 16. Of ze moeten al bizar goed zijn.
  maandag 24 januari 2011 @ 19:55:30 #139
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_91814531
Hoe belangrijk is het dat je spelers Volledig fit of Wedstrijd fit als je ze laat spelen?
Buiten de eerste elf om krijg ik het namelijk niet voor elkaar om de rest een beetje fit te houden, ondanks een zwaar trainingsschema.

Ook niet onbelangrijk: Mijn tweede elftal (FC Ingolstadt) doet niet mee in een competitie. Plannen jullie wekelijks oefenwedstrijden voor je tweede elftal? Ik vind dat altijd zo'n gedoe... :{
pi_91818155
6e seizoen met Sheffield W. :o

maandag 24 januari 2011 @ 21:09:27 #141
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91819112
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe belangrijk is het dat je spelers Volledig fit of Wedstrijd fit als je ze laat spelen?
Buiten de eerste elf om krijg ik het namelijk niet voor elkaar om de rest een beetje fit te houden, ondanks een zwaar trainingsschema.

Ook niet onbelangrijk: Mijn tweede elftal (FC Ingolstadt) doet niet mee in een competitie. Plannen jullie wekelijks oefenwedstrijden voor je tweede elftal? Ik vind dat altijd zo'n gedoe... :{
De fitness geeft vooral aan hoe lang ze het gaan volhouden. Bij een speler die onder 75% fitness zit zal waarachijlijk na de rust niet meer voor uit te branden zijn. Heeft ook met leeftijd te maken. Een speler van 20 met 75% ftiness houdt het over het algemeen langer vol dan iemand van 32.
C'est la vie
  maandag 24 januari 2011 @ 21:36:02 #142
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91820995

Gekwalificeerd voor de groepsfase voor de CL. Na 9 seizoen voor het eerste als manager de CL in. *O*

In de voorronde van de CL Fenerbache uitgeschakeld 2-1 thuis en 1-0 uit. Uitwedstrijd gewonnen met 10 man, Fellaini kreeg een rode kaart de penalty werd gestopt door mijn keeper. Daarna niet echt in de problemen gekomen en tien minuten gooide mijn spits die ik gratis heb opgehaald bij Man City de 0-1 binnen en was de wedstrijd gespeeld.

In de groepsfase zal ik het moeten uit vechten met Ajax al lijkt me een eerste plek ook niet onmogelijk.
C'est la vie
  maandag 24 januari 2011 @ 21:38:19 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91821198
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef PBateman1978 het volgende:
6e seizoen met Sheffield W. :o

[ afbeelding ]
Geweldige resultaten, hoe ziet je selectie er uit?
C'est la vie
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:25:58 #144
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_91831335
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Moet je niet juist de training omlaag doen als ze nooit fit zijn? Lage training en mee laten spelen met het tweede zou moeten werken. Als er geen competitie is voor m'n tweede elftal plan ik dat trouwens wel handmatig in, mits er in het tweede redelijk wat spelers rondlopen die ik fit wil hebben. Is inderdaad wel vervelend :P
Tranquillo
pi_91836789
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Geweldige resultaten, hoe ziet je selectie er uit?
Zal ik vanavond ff posten.

Sta inmiddels 4e (!!) na 18 wedstrijden, echt bizar aangezien ik dus nooit hoger dan 9e was geeindigd in de PL. (17e, 13e en 9e dus)

Misschien dat het komt omdat mijn basis al lang bij elkaar is, en ik wat broodnodige ervaring heb aangetrokken afgelopen zomer. (Thiago Motta en Michal Kadlec)

Basisteam :

GK Martin Martini (regen)
DL Michal Kadlec
DC Michael Jakobsen
DC Phil Jones
DR Jordan Spence
DMC Thiago Motta
MC Matt James
MC Tom Cairney
AMR Julio de Cesare (regen)
AML Ross Wallace
SC Alberto Paloschi

[ Bericht 7% gewijzigd door PBateman1978 op 25-01-2011 09:19:18 ]
pi_91840514
Het moment is aangebroken dat mijn talenten niet meer te houden zijn. Ik eindig stelselmatig bij de eerste 4 in Spanje, heb al 2x de EURO Cup gewonnen, maar ze blijven maar naar een grotere club willen. (Zelfs een Getafe willen ze heen, terwijl die in 5 seizoenen slechts 1 maal boven me is geeindigd.) Ondankbare honden zijn het.
pi_91840792
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:20 schreef VonHinten het volgende:
Het moment is aangebroken dat mijn talenten niet meer te houden zijn. Ik eindig stelselmatig bij de eerste 4 in Spanje, heb al 2x de EURO Cup gewonnen, maar ze blijven maar naar een grotere club willen. (Zelfs een Getafe willen ze heen, terwijl die in 5 seizoenen slechts 1 maal boven me is geeindigd.) Ondankbare honden zijn het.
Is je trainingscomplex wel ''top'' ?
pi_91841990
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is je trainingscomplex wel ''top'' ?
Grappig, toen ik aantrad was ie 'top', aan board gevraagd voor verbetering, toen werd ie 'state of the art' maar toen is ie door 'technologische vooruitgang' (van andere clubs denk ik) weer naar 'top' gegaan.

Maar het maakt allemaal niet meer uit. Ik krijg foutmelding na foutmelding bij deze game. Echt zonde. Allemaal begonnen toen ik manager van Brazilie werd. Damn.

Ik begin maar een nieuwe game en word _geen_ trainer meer van een nationaal elftal. En ik ga hard experimenteren met formaties, de 4-4-2's en 4-3-3's ken ik nu wel.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:48:18 #149
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91843576
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zal ik vanavond ff posten.

Sta inmiddels 4e (!!) na 18 wedstrijden, echt bizar aangezien ik dus nooit hoger dan 9e was geeindigd in de PL. (17e, 13e en 9e dus)

Misschien dat het komt omdat mijn basis al lang bij elkaar is, en ik wat broodnodige ervaring heb aangetrokken afgelopen zomer. (Thiago Motta en Michal Kadlec)

Basisteam :

GK Martin Martini (regen)
DL Michal Kadlec
DC Michael Jakobsen
DC Phil Jones
DR Jordan Spence
DMC Thiago Motta
MC Matt James
MC Tom Cairney
AMR Julio de Cesare (regen)
AML Ross Wallace
SC Alberto Paloschi
Mooi elftal die Matt James had ik bij Birmingham maar die kon nooit potten breken.
C'est la vie
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:49:47 #150
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91843619
Trouwens de verloren zoon is na 15 jaar afwezigheid terug waar hij thuishoort. _O_

C'est la vie
pi_91843665
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Mooi elftal die Matt James had ik bij Birmingham maar die kon nooit potten breken.
Hij speelt al sinds seizoen 1 bij me, toen nog op huurbasis, vanaf seizoen 2 onder contract.
Is niet de beste speler, maar haalt gemiddeld toch wel een 7.
pi_91847372

7x scoren, maar geen 10.0 als rating, wat had ie dan moeten doen? :')
pi_91853286
Espanyol-game is dus onmogelijk geworden door vele crashes, dus nu maar begonnen met Palermo. Zoals gezegd een lijpe opstelling gemaakt:

De verdediging speelt heel ver vooruit om de ruimtes daarvoor klein te houden en zodat mijn kneitergoede devensieve middenvelders het vooral druk krijgen. De wingbacks staan op aanvallend en moeten de hele flank bestrijken.

Alles in de voorbereiding gewonnen, en de eerste competitiewedstrijd tegen Sampdoria ook: 2-1. Maar even kijken hoe dit uitpakt, het zal een seizoen lang tweaken worden.
pi_91855387
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef VonHinten het volgende:
Espanyol-game is dus onmogelijk geworden door vele crashes, dus nu maar begonnen met Palermo. Zoals gezegd een lijpe opstelling gemaakt:

[ afbeelding ]

De verdediging speelt heel ver vooruit om de ruimtes daarvoor klein te houden en zodat mijn kneitergoede devensieve middenvelders het vooral druk krijgen. De wingbacks staan op aanvallend en moeten de hele flank bestrijken.

Alles in de voorbereiding gewonnen, en de eerste competitiewedstrijd tegen Sampdoria ook: 2-1. Maar even kijken hoe dit uitpakt, het zal een seizoen lang tweaken worden.
Ziet er tof uit, maar zijn Glik en Bovo niet veel te traag om met zo'n hoge defensieve lijn te spelen? Ik kan me voorstellen dat snelle spitsen je zo op vreten?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:10:56 #155
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91857449
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:49 schreef heloef het volgende:
Trouwens de verloren zoon is na 15 jaar afwezigheid terug waar hij thuishoort. _O_

[ afbeelding ]
_O_ 33 jaar en nog steeds prima fysiek. Wat een baas.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:05:59 #156
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_91859922
Zo heb je in de eerste 5 seizoenen 1 wonderkind gehad, en nu heb ik er in het 6e seizoen 2!! *O* Heeft dat veel laten meespelen vorig seizoen enorm zijn vruchten afgeworpen. Zal straks wel ff screenshotjes plaatsen tegelijk met de aanvang van het 6e seizoen met de Spurs. :)
pi_91865055
Bij mij is nu WKE professioneel geworden en in de eerste divisie beland, terwijl Almere City eruit ligt.

Weet iemand hoe die het spel die keuze voor WKE heeft gemaakt? Zijn dat financiën? Want ik bedacht me dat ik dan voor een paar miljoen iemand van Ajax Amateurs zou kunnen kopen, om die club ook in de eerste divisie te krijgen.
pi_91865421
Ik ga denk een nieuw spel beginnen met een vage club ergens want na 6jaar Ajax heb ik het wel weer gezien
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:43:13 #159
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91865599
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef thettes het volgende:
Bij mij is nu WKE professioneel geworden en in de eerste divisie beland, terwijl Almere City eruit ligt.

Weet iemand hoe die het spel die keuze voor WKE heeft gemaakt? Zijn dat financiën? Want ik bedacht me dat ik dan voor een paar miljoen iemand van Ajax Amateurs zou kunnen kopen, om die club ook in de eerste divisie te krijgen.
Bij mij is WKE ook gepromoveerd en ik ben niet de enige, lijkt eerder een staandaard ding in FM. Als het aan de kwaliteit had gelegen waren er wel betere ploegen gepromoveerd.
C'est la vie
pi_91866060
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga denk een nieuw spel beginnen met een vage club ergens want na 6jaar Ajax heb ik het wel weer gezien
Kun je toch ook gewoon in je huidige carrière heen? :)
pi_91866557
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:51 schreef thettes het volgende:

[..]

Kun je toch ook gewoon in je huidige carrière heen? :)
Neuh, na 5 seizoenen heb ik het eigelijk meestal wel gezien met een spel dus opnieuw beginnen is ook weer leuk
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:56:55 #162
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_91870144
Ik blijf het knap vinden hoe mensen hier met sommige clubs zo ver komen... Duurt bij mij nogal lang voordat ik het allemaal door heb. Die dikke winning streaks blijven uit zeg maar. Boek wel kleine successen soms maar veel is het niet.

Waarschijnlijk moet ik gewoon meer spelen maar er gaan bakken met tijd inzitten :')
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_91870178
Praktisch alle doelpunten die ik tegen krijg komen voort uit vrije trappen/corners. Wat kan ik hier aan doen?
pi_91870232
Ik ben met QPR begonnen en heb Kezman transfervrij gehaald :')
Kijken of Kezza het nog kan
pi_91876161
Pak nu mijn Leeds game ook maar weer uit de kast. Sta in het 3e seizoen op een achtste plaats met Leeds, gat met nummer 4 (voorronde CL) is maar drie punten.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:25:57 #166
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_91876258
Het 5e seizoen is bij mij al een tijdje voorbij en ben tamelijk makkelijk eigenlijk (weer) kampioen geworden.

Ondertussen heb ik veel spelers laten gaan. Heb toch iets teveel talentjes gekocht de laatste paar seizoenen dat ik ze allemaal geen speeltijd kan geven. Verkopen dus, wat tot een leegloop leidde.
Lukaku heeft bij mij nooit potten kunnen breken en wilde al aantal seizoenen van hem af, maar niemand wilde hem. Dus ik heb zijn contract maar af laten lopen.

Dit is de taktiek waarmee ik dit seizoen begin.

Het betaald zich goed uit tot nu toe. De Community Shield van Man Utd gewonnen, de eerste 2 competitie wedstrijden redelijk makkelijk gewonnen en de SuperCup gewonnen van Palermo in de verlenging.
Tegen Palermo was ik de gehele wedstrijd de betere, maar de bal wilde er maar niet in. Tot in de 117e minuut mijn wonderkind Poli scoorde met een mooi afstandschot!

Dit is het 3e seizoen dat hij bij mij speelt. Vorig seizoen aardig wat wedstrijden mee laten spelen (21 wedstrijden), en nu wordt ie bestempeld als wonderkind! *O* Dit seizoen zal hij nog meer wedstrijden spelen en hoop ik nog meer vooruitgang te boeken met hem.

Maar ik heb nog een wonderkind zoals eerder gezegd.
Dit wonderkind heb ik 3 seizoenen geleden voor 1,5 miljoen gekocht. In het eerste seizoen liet ik hem vooral meespelen in het 2e, waar hij tot rond de 40 doelpunten maakte! Daarop heb ik besloten hem speeltijd in het eerste te geven en vorig seizoen heeft hij 18 doelpunten gescoord. Dit seizoen ga ik hem nog meer speeltijd geven, waardoor hij zich nog meer kan ontwikkelen.

Mijn duurste aankoop dit seizoen is Javier Pastore.
Ik had hem al een tijdje op het oog en dit seizoen hem toch gekocht voor een recordbedrag. Volgend jaar gooi ik Modric eruit (nu mijn spelmaker) en dan neemt Pastore dat volledig over. Modric zal dit seizoen al minder gaan spelen.

Ik ben nog altijd het meest trots op deze aankoop.
Gekocht in het eerste seizoen voor 1,5 miljoen bij Southampton B. Wonderkind geweest en nu verdediger van wereldklasse. Heb een beetje een emotionele band met hem opgebouwd :@ Iedereen zit zo'n beetje achter hem aan, hij had een ontsnappingsclausule van 30 miljoen, dus had ik hem een nieuw contract met een clausule van 60 miljoen aangeboden, maar dat weigerde hij. Uiteindelijk de clausule tot 35 miljoen weten te verhogen en hem weer een aantal seizoenen aan de club verbonden :)
pi_91876374
Ik ben na 4 competitie wedstrijden en 2 LC cup wedstrijden ontslagen :')

4x kansloos verloren in de competitie en 2e ronde LC kansloos thuis verloren van Southhampton en weg was ik :')
pi_91876943
Echt absurd dit, op 31 maart 2018 heeft m'n spits (eigenlijk reservespits achter Kadlec trouwens :') ) al 61x gescoord in 32 basisplaatsen en 3 invalbeurten... Zal aan het einde van het seizoen wel even screentje posten.
pi_91877156
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ziet er tof uit, maar zijn Glik en Bovo niet veel te traag om met zo'n hoge defensieve lijn te spelen? Ik kan me voorstellen dat snelle spitsen je zo op vreten?
Wellicht, zoals ik zei: het zal de komende tijd nog even tweaken blijven. Heb nog niet op elke positie de ideale speler staan, maar het hele middenveld (wingbacks, defmids, mc en amc) staat als een huis.

Na de 2-1 thuis tegen Sampdoria heb ik nu de tweede wedstrijd 0-1 gewonnen uit bij AC Milaan _O_ Wat opvalt: tegenstander schiet vooral van afstand en weet nauwelijks clear cut chances te creeren. Een toptactiek in wording..?! Ik ga het seizoen in ieder geval met veel vertrouwen tegemoet.
pi_91881302
Voorlopig draait de opstelling uitstekend: 4 gespeeld, 12 punten in de Serie A ^O^
pi_91882248

Topscorer, jeuj :)
pi_91883807
ik zit nu bij Rkc, wat een prutsteam :')
  woensdag 26 januari 2011 @ 09:40:28 #173
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91883836
Tweede seizoen met Hamilton verloopt niet zoals vooraf gehoopt. Pas een wedstrijd gewonnen en heb veel moeite met het domineren van het veldspel. Selectie is ook niet echt gelijk aan de selecties van de andere ploegen.

Hoop dat ik aan het einde van dit seizoen in staat zal zijn om me te handhaven.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_91884228
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 08:00 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Topscorer, jeuj :)
Damn wat een baas.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_91885676
Na 2 nederlagen, 2 gelijspelen nu 2 overwinningen op rij met Rkc.
Het begint een beetje te lopen zoals ik wil :)
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:47:07 #176
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_91885729
Ik zit nu met Feyenoord in 2015 als ik het goed heb ( ben nu niet thuis)
Maar ik heb dus dat om de zoveel maanden ik weer een bericht krijg van spelers die niet meer samen door 1 deur kunnen. Is hier een manier om goed mee te handelen zonder dat je 1 van de 2 hoeft te verkopen ? Ik ben al diverse spelers kwijtgeraakt hierdoor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_91886063
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit nu met Feyenoord in 2015 als ik het goed heb ( ben nu niet thuis)
Maar ik heb dus dat om de zoveel maanden ik weer een bericht krijg van spelers die niet meer samen door 1 deur kunnen. Is hier een manier om goed mee te handelen zonder dat je 1 van de 2 hoeft te verkopen ? Ik ben al diverse spelers kwijtgeraakt hierdoor.
Dit heb ik ook vaak als probleem. Je kunt er weinig aan doen, behalve inderdaad iemand verpatsen. En geen spelers halen die bij 'personal' de karaktertrek 'volatile' hebben staan.
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:00:30 #178
268260 Dr.Mikey
pi_91886137
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:57 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Dit heb ik ook vaak als probleem. Je kunt er weinig aan doen, behalve inderdaad iemand verpatsen. En geen spelers halen die bij 'personal' de karaktertrek 'volatile' hebben staan.
Personal heb ik nog niet echt opgelet . Het probleem is ook dat ik een paar seizoen geleden allemaal voor Nederlandse begrippen topspelers aangeboden heb gekregen die met ruzie zijn vertrokken maar goed het eerste seizoen ging het goed. Het vervelendste vind ik het als het een populaire speler is binnen je selectie die zich dan vervolgens verkeerd behandeld voelt . Gevolg is dat op ten duur 7 van die gesprekjes kon gaan voeren.
R.I.P DTS.
pi_91886473
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Personal heb ik nog niet echt opgelet . Het probleem is ook dat ik een paar seizoen geleden allemaal voor Nederlandse begrippen topspelers aangeboden heb gekregen die met ruzie zijn vertrokken maar goed het eerste seizoen ging het goed. Het vervelendste vind ik het als het een populaire speler is binnen je selectie die zich dan vervolgens verkeerd behandeld voelt . Gevolg is dat op ten duur 7 van die gesprekjes kon gaan voeren.
Tsja, het is soms ff aanpoten en je blijft je ook kapot ergeren aan onrealistische situaties.

Voorbeeld #1: Een Zuid-Koreaan voelt zich niet thuis in Spanje en is unhappy. Ik geef hem 30 dagen absentie. Hij komt blij terug. Wordt snel weer unhappy door heimwee. Ik bied hem weer 30 dagen absentie aan. Hij wil dat niet. Vier medespelers boos omdat ik de Zuid-Koreaan slecht behandel :')

Voorbeeld #2: Een Chileen zorgt voor problemen met twee medespelers. Ik besluit de Chileen te verkopen. Transfer kan pas over 3 maanden doorgaan ivm transferperiodes. Medespelers blijven zeiken ove gedrag Chileen. Ik zeg: "Ik verkoop een van jullie beide [lees: de Chileen]" Medespelers geloven mij niet (de transfer is verdomme al rond! Het staat al zwart op wit dat die Chileen gaat vertrekken!) en blijven boos + willen op de transferlijst gezet worden. Pfffff :')

Allemaal verneukeratief voor je moraal en de harmonie binnen de spelersgroep. En over dat laatste gaan dan weer anderen zeuren. Je wordt er soms strontziek van.
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:24:18 #180
268260 Dr.Mikey
pi_91886838
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Tsja, het is soms ff aanpoten en je blijft je ook kapot ergeren aan onrealistische situaties.

Voorbeeld #1: Een Zuid-Koreaan voelt zich niet thuis in Spanje en is unhappy. Ik geef hem 30 dagen absentie. Hij komt blij terug. Wordt snel weer unhappy door heimwee. Ik bied hem weer 30 dagen absentie aan. Hij wil dat niet. Vier medespelers boos omdat ik de Zuid-Koreaan slecht behandel :')

Voorbeeld #2: Een Chileen zorgt voor problemen met twee medespelers. Ik besluit de Chileen te verkopen. Transfer kan pas over 3 maanden doorgaan ivm transferperiodes. Medespelers blijven zeiken ove gedrag Chileen. Ik zeg: "Ik verkoop een van jullie beide [lees: de Chileen]" Medespelers geloven mij niet (de transfer is verdomme al rond! Het staat al zwart op wit dat die Chileen gaat vertrekken!) en blijven boos + willen op de transferlijst gezet worden. Pfffff :')

Allemaal verneukeratief voor je moraal en de harmonie binnen de spelersgroep. En over dat laatste gaan dan weer anderen zeuren. Je wordt er soms strontziek van.
Klopt zo ken ik er ook nog 1 wanneer eens speler klaagt over te weining discipline krijgen ze van mij ongeacht wie het zijn een tijdje bij de reserves. Normaal gezien moet dat werken maar op die manier ben ik dus Enyeama en Toivonen kwijt geraakt omdat de heren vervolgens boos waren dat de selectie status was veranderd, Wat me ook opvalt is dat spelers vaker dit soort dingen doen als een grotere club belangstelling heeft
R.I.P DTS.
pi_91887656
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Hahaha ja dat is echt belachelijk, had laatst een speler die weg wilde, dus ik zeg prima, ik verkoop je zo snel mogelijk, wordt ie boos :')
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:00:19 #182
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_91888216
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hahaha ja dat is echt belachelijk, had laatst een speler die weg wilde, dus ik zeg prima, ik verkoop je zo snel mogelijk, wordt ie boos :')
Of erger nog, er gaan 6 man in het team over de rooien en de supporters zijn niet echt blij met de verkoop. Het kan soms zo snel, zo hard berg afwaarts gaan met je team.... Om naar van te worden.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_91892062
Ik ben eindelijk weer begonnen met spelen. Sta met Scheveningen op de 6de plaats in de Eredivisie na 10 wedstrijden. Het is duidelijk dat we een groot deel van de teams wel aan kunnen, maar vanaf wedstrijden als Roda uit en hoger (qua niveau gesproken) word het lastig. Ik schat dus dat ergens van 6de tot 10de positie het eindstation zal zijn voor dit seizoen. Dat is prima aangezien dit het eerste (!!!) seizoen in de Eredivisie is en de doelstelling op niet degraderen staat. :9

Een aantal spelers zet ik wel vraagtekens bij, ik speel nu al 2/3 seizoenen met een groot deel van deze selectie. De meeste goede spelers zijn jongens die geen contract hebben gekregen bij hun clubs toen ze 17/18 waren. Een paar daarvan zijn gewoon niet goed genoeg geworden om dit niveau te kunnen bijhouden. Volgend seizoen ga ik de selectie dus inkrimpen en met dat geld + transfergeld ga ik 1 of 2 hoge kwaliteit spelers aantrekken.

Aangezien ik dus nog steeds met dezelfde spelers speel heb ik met het transfergeld van dit seizoen 3 toptalenten binnengehaald en ze in het jeugdteam gedropt. Een keeper, rechtsback en een spits. Het team loopt nu als een trein en volgens mij staan ze ook 1ste :P Het enige nadeel is dat ze uit het buitenland komen, niet dat dat zo erg is, maar mijn doel is om een soort Nederlands Barcelona te worden waar de topspelers uit eigen jeugd komen en ook voor het nationale elftal uitkomen. w/ Maar het gaat nu alleen om het geld voor betere faciliteiten en goede resultaten want dat levert ook geld op. Vandaar dat ik ze heb gehaald.

Later meer + screens. :)
  woensdag 26 januari 2011 @ 15:52:13 #184
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_91897894
Ik heb nog nooit gehad dat spelers niet met elkaar op konden schieten en ben al 6 seizoenen aan de gang. Ik let wel er op dat nieuwe aankopen goed binnen het team passen. Mijn team is enorm vastberaden en professioneel. Als een beoogde aankoop dat totaal niet is, gaat de aankoop bij mij niet door. Misschien dat ik daardoor nog nooit 'ruzie' heb gehad :)
pi_91900193
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:52 schreef Moron het volgende:
Ik heb nog nooit gehad dat spelers niet met elkaar op konden schieten en ben al 6 seizoenen aan de gang. Ik let wel er op dat nieuwe aankopen goed binnen het team passen. Mijn team is enorm vastberaden en professioneel. Als een beoogde aankoop dat totaal niet is, gaat de aankoop bij mij niet door. Misschien dat ik daardoor nog nooit 'ruzie' heb gehad :)
Die eigenschappen kan je toch alleen zien als je een scout of je assistent een rapport laat maken?
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:43:41 #186
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_91900470
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Die eigenschappen kan je toch alleen zien als je een scout of je assistent een rapport laat maken?
Dat klopt, maar ik laat mijn aankopen altijd scouten. Ga niet zomaar iemand kopen :P
pi_91900545
Ik heb alleen soms last van dat ''lack of discipline'' gezeik en heel soms van een speler met heimwee.

Gezeik onderling heb ik ook nog niet gezien in FM11.
pi_91900713
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb alleen soms last van dat ''lack of discipline'' gezeik en heel soms van een speler met heimwee.

Gezeik onderling heb ik ook nog niet gezien in FM11.
Als je iemand haalt die 'volatile' en/of 'outspoken' is (zeker in combinatie met 'determined') dan is het wachten op trammelant. Altijd wel een teer zieltje die dat niet kan handlen.
pi_91901017
Zit nu in mijn 3e seizoen met Leeds United en het gaat aardig goed, heb het gevoel dat ik alle pionnetjes op de juiste plaats heb staan en hoef weinig dingen meer te veranderen aan mijn tactiek!

Heb in die 3 jaar geprobeerd om zo goedkoop mogelijke spelers te halen en spelers die transfervrij zijn en niks kosten. Spelers hangen eigenlijk als los zand aan elkaar omdat ze echt uit alle windstreken komen. In mijn 1e elftal heb ik 18 verschillende nationaliteiten, dan heb ik de jongens die meespelen voor beker wedstrijden nog niet eens mee geteld!

Stand na de winterstop:

Doelstelling was om bovenin het rechter rijtje te eindigen, wat me dit seizoen makkelijk moet lukken. Stiekem hoop ik dit seizoen een ticket te krijgen voor UEFA Cup voetbal :)

FA-cup doelstelling: 5e ronde halen, moet nu in de 4e ronde tegen Fulham of Everton.
League-cup doelstelling: 4e ronde halen, moet in de halve finale spelen tegen WBA.

Gespeelde wedstrijden:

Tactiek/ spelersmateriaal:

Tegen Chelsea, Liverpool, Man Utd, Spurs en Arsenal speel ik met 2 DMC's i.p.v. 2 MC's, en dit werpt zijn vruchten af :)

Grootte talenten:

Deze spelers krijgen van mijn scouts (potentie inschatten: 20) vijf sterren mee, worden superieure spelers in de Premier League :)
pi_91903575
Lol:
pi_91904066
Ook wel leuk dat ie van Atlas komt, die is in de Griekse mythologie ooit nog een keer flink genaaid door Heracles.
  woensdag 26 januari 2011 @ 18:53:20 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91906237
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik had een speler die wou niet vertrekken dus ik een gesprek met hem houden. Zegt hij: Ik wil Birmnigham niet verlaten. Ik zeg: Sorry maar we moeten spelers verkopen om geld binnen te halen. Hij weer: Ik geloof je niet! :')

En dat terwijl de club 27 miljoen euro in het rood stond. :')
C'est la vie
pi_91908746
Heerlijke wedstrijd :) Gaat me echt voor de wind dit seizoen, dit kan gewoon niet zo aanhouden!

woensdag 26 januari 2011 @ 20:23:06 #194
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91910114
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:59 schreef poiuytr het volgende:
Heerlijke wedstrijd :) Gaat me echt voor de wind dit seizoen, dit kan gewoon niet zo aanhouden!

[ afbeelding ]
Mooie overwinning op Old Trafford.

Moet hier ook tegen Man Utd word een belangrijke wedstrijd om de eerste plaatsen. Man Utd staat eerste met een wedstrijd minder gespeeld als ik, verlies ik kan het gat op lopen naar 7 punten dus moet eigenlijk gewoon winnen. Maar ik zie dat wel gebeuren want dit gebeurde midweeks.

Had hier een plaatje van een andere loting gepost maar omdat ik was vergeten op te slaan moest ik een paar wedstrijden terug en moest ook de loting overnieuw. Zit nu in een poule met Milan, Shaktar en Omonia Nicosia.

Eerste wedstrijd in de CL met 3-0 gewonnen van Nicosia.

Het opvallende aan de wedstrijd tegen Milan was dat die Cowie mij blijft verbazen. Hij mocht gratis weg bij Man City en werd bij mij aangeboden en zag er niks meer in dan een nuttige back-up. Maar ondertussen is hij basisspeler en topscorer. :P Ook tegen Milan was hij belangrijk de eerste goal ontstond uit een assist van hem, de tweede scoorde hij zelf en de derde werd werd ingetikt na een rebound op zijn schot.

En dan te bedenken dat ik een spits wou gaan kopen voor 15 miljoen. :P
C'est la vie
pi_91912519
6e competitewedstrijd en de mededeling dat deze wedstrijd nu al beslissend kan zijn voor het kampioenschap :')

Ik ben overigens maar weer verder gegaan met mijn Ajax potje.
Bij Barca was een functie en ik soliciteer erop maar die was al vergeven en ik werd meteen zowat ontslagn :')
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:08:15 #196
268260 Dr.Mikey
pi_91913213
Wie heeft trouwens al eens Jelle Vossen gehaald ?
Ik heb hem nu 5 jaar onder contract en met wisselend seizoenen kan ik toch spreken dat het een echte cult held is geworden bij Feyenoord.
R.I.P DTS.
pi_91913428
Bij mij zat hij in seizoen 1 al bij Napoli en was hij 7miljoen waard, dus laat maar lekker zitten
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:17:49 #198
268260 Dr.Mikey
pi_91913901
En Sinan Bolat iemand die ooit gehaald ? Schijnt heel goed te zijn.,
Bij mij zit hij nu 3 seizoen maar heeft al twee keer een hernia gehad en begon in seizoen 2 nog al te zeuren. Bij mij inmiddels gedegradeerd tot derde doelman .
R.I.P DTS.
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:17:52 #199
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91913903
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb hem nu 5 jaar onder contract en met wisselend seizoenen kan ik toch spreken dat het een echte cult held is geworden bij Feyenoord.
Ik heb Vossen ooit naar Heerenveen gehaald in FM 2007 maar deze FM nog niet.
C'est la vie
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:18:32 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91913951
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Sinan Bolat iemand die ooit gehaald ? Schijnt heel goed te zijn.,
Bij mij zit hij nu 3 seizoen maar heeft al twee keer een hernia gehad en begon in seizoen 2 nog al te zeuren. Bij mij inmiddels gedegradeerd tot derde doelman .
Bolat gehaald naar Birmingham in 2018 kwam niet veel spelen toe omdat ie Ben Foster voor zich had.
C'est la vie
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:20:28 #201
268260 Dr.Mikey
pi_91914074
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Bolat gehaald naar Birmingham in 2018 kwam niet veel spelen toe omdat ie Ben Foster voor zich had.
En als die speelt ? Hij heeft bij mij een tijdje in de basis gestaan tot die hernia maar daarna als hij sporadisch speelde waren het alleen maar matige wedstrijden., Terwijl als ik google etc moet geloven wordt het een geweldige keeper.
R.I.P DTS.
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:28:45 #202
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91914636
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En als die speelt ? Hij heeft bij mij een tijdje in de basis gestaan tot die hernia maar daarna als hij sporadisch speelde waren het alleen maar matige wedstrijden., Terwijl als ik google etc moet geloven wordt het een geweldige keeper.
Ik heb hem laten spelen tegen Liverpool en Doncaster daarin deed ie het goed. Van Liverpool verloren we wel met 3-0 maar daar kon Bolat niet zoveel aan doen.
C'est la vie
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:59:37 #203
32402 s0k
pi_91916661
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die mag fysiek wel behoorlijk opgetraind worden.
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:17:41 #204
268260 Dr.Mikey
pi_91937760
Na 5 seizoenen Feyenoord lonkt Lyon ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging en nadat ik heb gezegd dat ik er wel voor open sta is de Feyenoord voorzitter niet blij maar hij zegt ook dat ik een kans als deze niet mag laten schieten. Het wachten is dus op het antwoord van Lyon.

Nu heb ik een vraagje is het in deze FM eindelijk mogelijk om spelers mee te nemen naar je nieuwe club zo als wel eens in het echt gebeurd of zit dat er nog steeds niet in ?
R.I.P DTS.
pi_91939189
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na 5 seizoenen Feyenoord lonkt Lyon ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging en nadat ik heb gezegd dat ik er wel voor open sta is de Feyenoord voorzitter niet blij maar hij zegt ook dat ik een kans als deze niet mag laten schieten. Het wachten is dus op het antwoord van Lyon.

Nu heb ik een vraagje is het in deze FM eindelijk mogelijk om spelers mee te nemen naar je nieuwe club zo als wel eens in het echt gebeurd of zit dat er nog steeds niet in ?
Net als in het echt zal je daar bij je nieuwe club gewoon geld voor moeten betalen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:50:54 #206
268260 Dr.Mikey
pi_91939336
Mijn save game doe het niet meer error in line-1 :'(
Is dat nog te fixen ?
R.I.P DTS.
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:04:06 #207
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_91939924
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Net als in het echt zal je daar bij je nieuwe club gewoon geld voor moeten betalen.
En hopen dat je spelers mee willen werken :).
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:06:36 #208
268260 Dr.Mikey
pi_91940027
Invalid token fout melding , great dezelfde die fm 09 en fm 10 voor me verpest hebben .
R.I.P DTS.
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:07:13 #209
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_91940050
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn save game doe het niet meer error in line-1 :'(
Is dat nog te fixen ?
http://www.google.nl/sear(...)1&aq=f&aqi=&aql=&oq=

quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Invalid token fout melding , great dezelfde die fm 09 en fm 10 voor me verpest hebben .
Speelde je hem onder windows?
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:53:47 #210
32402 s0k
pi_91942012
Die xml errors zijn ook altijd fijn. Ff je preferences resetten en weer gaan met die banaan :9
pi_91948186
Vraag me af waarom sommige van jullie toch steeds last hebben met die savegames. Als je gewoon elke maand een nieuwe savegame maakt kan je terug zo weer terug naar die van een maand daarvoor? Speel nu bijvoorbeeld met savegame: Leeds 01-13, 01 is januari en 13 is 2013. Zo hoef je hoogstens maar 3 a 4 wedstrijden over te spelen!
  donderdag 27 januari 2011 @ 17:22:05 #212
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_91948514
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef poiuytr het volgende:
Vraag me af waarom sommige van jullie toch steeds last hebben met die savegames. Als je gewoon elke maand een nieuwe savegame maakt kan je terug zo weer terug naar die van een maand daarvoor? Speel nu bijvoorbeeld met savegame: Leeds 01-13, 01 is januari en 13 is 2013. Zo hoef je hoogstens maar 3 a 4 wedstrijden over te spelen!
Sterker nog, ik laat hem automatisch elke dag opslaan. Zo hoef ik nooit niks overnieuw te spelen als ik een crash krijg :) En het spel wordt er totaal niet langzamer van.
pi_91948587
quote:
Ik werk altijd met 1 bestand die iedere maand opslaat.. Heb zelf met FM2009 volgens mijn voor het laatst een keer last gehad met een save game..
pi_91949626
Heeft er iemand hier dat excel bestandje nog waar je alle eigenschappen van een speler kon invullen om te zien welke rol je het beste bij hem paste?
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:01:12 #215
268260 Dr.Mikey
pi_91958819
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef jackson het volgende:

[..]

http://www.google.nl/sear(...)1&aq=f&aqi=&aql=&oq=

[..]

Speelde je hem onder windows?
Bedankt ik kan hem nu weer saven maar de laatste 2e save die ik heb is van een halfjaar geleden ingame. Het is beter iets dan niets.
R.I.P DTS.
pi_91960561
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:49 schreef poiuytr het volgende:
Heeft er iemand hier dat excel bestandje nog waar je alle eigenschappen van een speler kon invullen om te zien welke rol je het beste bij hem paste?
Na te hebben gegoogled (dat is een handige zoekmachine!) kom ik in deze thread (http://www.thedugout.tv/community/showthread.php?t=66682) de volgende link tegen: http://rs520.rapidshare.com/#!download|520cg|387212745|P.R.A.T_v1.0.2_XLSM.xlsm|1393
pi_91965733
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Na te hebben gegoogled (dat is een handige zoekmachine!) kom ik in deze thread (http://www.thedugout.tv/community/showthread.php?t=66682) de volgende link tegen: http://rs520.rapidshare.com/#!download|520cg|387212745|P.R.A.T_v1.0.2_XLSM.xlsm|1393
Link is dood. Zal morgenmiddag ook is even gaan zoeken, makkelijk tooltje :)
pi_91977888
Nog een wedstrijd of 10 te gaan in seizoen 6 met Sheffield Wednesday, en ik doe mee om het kampioenschap. :P

Echt bizar, media prediction 12e, mijn eigen doel was minimaal 9e, maar ik sta 3e met evenveel punten als Chelsea en Man U.

Zelfs een gat van 7 punten geslagen met nummer 4 Man City, ik won thuis met 2-0.

Sheffield W in de CL komend seizoen !?
pi_91983933
Grappig om dit soort berichten te lezen:
In Bulgarije doet het gerucht de ronde dat Hamburger SV al een nieuwe spits op het oog heeft. Garra Dembélé maakt indruk bij Levski Sofia. In 24 duels scoorde de 24-jarige Malinees 24 keer.

Scoort veel in FM, en nu wil HSV hem dus in het echt aantrekken :)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:16:42 #220
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_92009413
Eerste wedstrijd van het seizoen met NAC, moet ik tegen PSV. En winnen met 1-0 *O*
Billen knijpen, dat wel :')
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 29 januari 2011 @ 12:13:17 #221
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_92033828
quote:
Time Machine for the win op Mac.

Hoe dik wil je het hebben _O_
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 29 januari 2011 @ 12:19:38 #222
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92034082
Het valt me nu pas op maar Ajax speelt in het seizoen 2012/2013 in de Eerste divisie. Staan wel dik bovenaan, maar toch. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_92034161
Ik heb altijd twee savegames, in dit geval Arsenal en Arsenal2. Omstebeurten sla ik de games op. Of lost dat het probleem niet op?
pi_92037220
Gisteravond de CL-finale verloren van Sampdoria, na penalty's. M'n spelers besloten om 4 penals te missen :{ Dat was de eerste keer dat ik in de finale stond, dus dan maar hopen dat het volgend seizoen beter gaat.
pi_92041555
Mijn zesde seizoen met Sheffield Wednesday zit erop, en het was de beste ooit.

Totaal onverwacht mee gedaan om het kampioenschap, tot aan speelronde 37 waarin ik thuis tegen koploper Man United moest, het werd 0-0 en daardoor bleef de achterstand 3 punten. In de laatste speelronde verloor ik ook nog eens bij Aston Villa, maar omdat Chelsea niet verder kwam dan een 0-0 uit bij Arsenal werden we uiteindelijk tweede.

De stats, tactiek en screens van de 2 regens in de basisopstelling:

pi_92069024
Hmm denk dat ik het al 3 weken niet meer heb aangeraakt, maar zodra de nieuwe update van MU er is ga ik met South China aan de gang :D

Nicky Butt en Mateja Kezman :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_92069308
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:44 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Link is dood. Zal morgenmiddag ook is even gaan zoeken, makkelijk tooltje :)
Ik ben er nu zelf een in elkaar aan het zetten. Moet straks ff helpen met verhuizen, maar kan em vanavond wel online knallen voor de liefhebber.
pi_92069665
Meh, dat ging sneller dan gedacht. Voor de liefhebbers, een player role calculator:

quote:
File was uploaded successfuly on TinyUpload.com server.
You can download it from address: http://s000.tinyupload.com/?file_id=76698518812076815683
  zondag 30 januari 2011 @ 13:40:24 #229
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92074401
N'Koulou, Sakho en Tafer gratis ophalen over een half jaar.
  zondag 30 januari 2011 @ 13:41:15 #230
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_92074448
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:20 schreef VonHinten het volgende:
Meh, dat ging sneller dan gedacht. Voor de liefhebbers, een player role calculator:

[..]

Thanks, handig tooltje.
Elite
Tegen TTIP
pi_92075124
Ik heb mijn contract ingeleverd bij African Warriors. Ik had er simpelweg geen zin meer in. Het seizoen begon overigens uitstekend: de eerste 7 wedstrijden gingen allemaal gewonnen en ik stond dan ook 1e in de competitie. Daarnaast had ik me gekwalificeerd voor de volgende ronde van de Afr. Conf. Cup, verloor helaas de finale van de Super Eight Cup Final, maar won dan wel weer de Charity Cup. Kortom: een prima seizoensstart. Toch had ik niet meer de motivatie om er nog echt iets van te maken. Dus ik besloot in november 2014 om mijn contract in te leveren, en dan maar zien welke clubs interesse zouden tonen.

Binnnen twee weken had ik aanbiedingen gekregen van drie clubs: Virton uit België, Ascoli uit de Serie B van Italië en Derby County, uitkomend in de League One van Engeland.
Na wat wikken en wegen besloot ik om aan de slag te gaan bij één van de oudste Engelse clubs: Derby County. Na 12 wedstrijden bezat de club de 15e plaats in de competitie. Aan mij de taak om de club zo gauw mogelijk aan het voetballen te krijgen en te promoveren naar de Championship.

Er ligt een transferbudget van bijna 3 miljoen euro voor me klaar, dus ruimte genoeg om wat leuke spelers te halen. Uiteraard ga ik een poging doen om de grootste talenten van African Warriors mee te nemen naar Engeland, maar die krijgen waarschijnlijk geen Work Permit.

Hoe dan ook: ik heb d'r zin in! Een leuke uitdaging bij een prachtige club :)
  zondag 30 januari 2011 @ 17:01:41 #232
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92084427
Leuk debuut, Dries. :')
pi_92084469
zo ik heb een week vrij dus ga ff veel spelen
  zondag 30 januari 2011 @ 17:21:33 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92085347
Ja hoor FM weer op zijn best heb een jong talent gehaald uit Brazilie die geen werkvergunning heeft. Dus ik zet hem in het tweede en probeer hem te verhuren. Is ie teleurgesteld dat ie niet bij het eerste zit. Terwijl hij niet eens in actie kan komen. :')
C'est la vie
  zondag 30 januari 2011 @ 17:56:33 #235
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92087005
pi_92090540
Godverdomme, elke wedstrijd minimaal 1 blessure.. Van die kut 4 wekenlang durende blessures.. :r
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 22:12:04 #237
42184 crew  DaMart
pi_92102849
Eindelijk mijn tweede seizoen afgerond :D.

Nadat ik in het eerste seizoen was gepromoveerd met Cambuur, hebben we een zeer verdienstelijk debuutseizoen in de Eredivisie gehad, en zijn als 8e geëindigd. In de play-offs voor Europees voetbal zijn we na 3 wedstrijden uitgeschakeld door PSV.

En dat deden we met deze selectie, waarin ik een hoop eredivisie-ervaring heb weten aan te trekken voor het seizoen :).

pi_92110889
Geloof dat ik zojuist de meeste belachelijke wedstrijd ooit gespeeld heb.

Voorspellingen waren dat we redelijk aan elkaar gewaagd zouden zijn, klopte wel ongeveer ja, alleen niet zozeer in doelpunten.

24e minuut komen zij op voorsprong, jammer, kan gebeuren.
42e minuut, blessure bij een speler van mij, 1e wissel
45e minuut, doelpunt voor mij, 1-1, redelijk volgens de verhoudingen

Na de rust was het inderdaad gedaan met de rust, zaten zeker rode pepers in de thee of zo...

65e minuut, weer een blessure, nog een speler vervangen, 2e wissel
66e minuut, speler die ik net ingebracht had krijgt een rode kaart :(
76e minuut, doelpunt voor mij, nog steeds wel redelijk volgens de verhoudingen, ondanks dat ik met 10 man speelde was ik nog steeds wel beter
83e minuut, rode kaart voor tegenstander
83e minuut, 2e gele kaart voor een van de spelers van de tegenstander, in plaats van 11 tegen 10 is het dus ineens 9 tegen 10
87e minuut, 3e wissel, ben nu dus door mijn wissels heen
87e minuut, zij scoren, tuurlijk als het met 11 man niet lukt moet het met 9 man geen probleem zijn. 2-2

Ondertussen zijn een flink aantal van mijn spelers bont en blauw geschopt. 3 man op het veld die 'light knocks' hebben gehad en nog maar op 50-60% conditie zitten

De verlenging

95e minuut, nog een blessure bij mij, heb al drie keer gewisseld, dus het is weer 9 tegen 9
100e minuut, nog een blessure bij mij, nu dus weer met 1 man minder, 9 tegen 8
102e minuut, met 8 tegen 9 man scoren wij, 2-3
105e minuut, met nog steeds 8 tegen 9 scoren wij weer, 2-4, buit zal wel binnen zijn nu..
106e minuut, 2e geel voor een van de tegenstanders, hebben weer evenveel mensen dan, 8 tegen 8
113e minuut, 2e geel voor nog een tegenstander, 8 man van ons tegen 7 van hen dus. Voor zover ik weet zou de scheidsrechter de wedstrijd nu moeten staken, maar gebeurd niet.

120e minuut, einde krankzinnige wedstrijd.

Conclusie:

4 blessures, 1 rode kaart en 2 gele kaarten voor mij (1 speler had blijkbaar niet veel, anderen 3, 4 en 6 weken eruit...)
0 blessures, 4 rode kaarten en 10 gele kaarten voor hen
en 4-2 gewonnen...
pi_92115611
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 01:57 schreef Vanduror het volgende:
Geloof dat ik zojuist de meeste belachelijke wedstrijd ooit gespeeld heb.

Voorspellingen waren dat we redelijk aan elkaar gewaagd zouden zijn, klopte wel ongeveer ja, alleen niet zozeer in doelpunten.

24e minuut komen zij op voorsprong, jammer, kan gebeuren.
42e minuut, blessure bij een speler van mij, 1e wissel
45e minuut, doelpunt voor mij, 1-1, redelijk volgens de verhoudingen

Na de rust was het inderdaad gedaan met de rust, zaten zeker rode pepers in de thee of zo...

65e minuut, weer een blessure, nog een speler vervangen, 2e wissel
66e minuut, speler die ik net ingebracht had krijgt een rode kaart :(
76e minuut, doelpunt voor mij, nog steeds wel redelijk volgens de verhoudingen, ondanks dat ik met 10 man speelde was ik nog steeds wel beter
83e minuut, rode kaart voor tegenstander
83e minuut, 2e gele kaart voor een van de spelers van de tegenstander, in plaats van 11 tegen 10 is het dus ineens 9 tegen 10
87e minuut, 3e wissel, ben nu dus door mijn wissels heen
87e minuut, zij scoren, tuurlijk als het met 11 man niet lukt moet het met 9 man geen probleem zijn. 2-2

Ondertussen zijn een flink aantal van mijn spelers bont en blauw geschopt. 3 man op het veld die 'light knocks' hebben gehad en nog maar op 50-60% conditie zitten

De verlenging

95e minuut, nog een blessure bij mij, heb al drie keer gewisseld, dus het is weer 9 tegen 9
100e minuut, nog een blessure bij mij, nu dus weer met 1 man minder, 9 tegen 8
102e minuut, met 8 tegen 9 man scoren wij, 2-3
105e minuut, met nog steeds 8 tegen 9 scoren wij weer, 2-4, buit zal wel binnen zijn nu..
106e minuut, 2e geel voor een van de tegenstanders, hebben weer evenveel mensen dan, 8 tegen 8
113e minuut, 2e geel voor nog een tegenstander, 8 man van ons tegen 7 van hen dus. Voor zover ik weet zou de scheidsrechter de wedstrijd nu moeten staken, maar gebeurd niet.

120e minuut, einde krankzinnige wedstrijd.

Conclusie:

4 blessures, 1 rode kaart en 2 gele kaarten voor mij (1 speler had blijkbaar niet veel, anderen 3, 4 en 6 weken eruit...)
0 blessures, 4 rode kaarten en 10 gele kaarten voor hen
en 4-2 gewonnen...
Screen zal ook makkelijk zijn :)

quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:20 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Bedankt kerel, super makkelijk tooltje :)

Vinden jullie dit trouwens een vorm van "cheaten"?
pi_92116704
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:14 schreef poiuytr het volgende:

Bedankt kerel, super makkelijk tooltje :)

Vinden jullie dit trouwens een vorm van "cheaten"?
Tsja daar dacht ik ook nog ff aan toen ik em maakte. Maar ik vind van niet. Je voert in Excel enkel waarden in die vrij en open in het spel staan, en Excel doet dan het rekenwerk voor je. Ik speel CM/FM nu al jaaaaren en ben inmiddels het kladderwerk op papier wel een beetje zat. Het is een calculator, een handigheidje, en de waarde die er per player role uitrolt is gewoon een gemiddelde. Overigens houdt de tool geen rekening met (verborgen) mentale eigenschappen, de persoonlijkheid van een speler, eventuele tweebenigheid, leeftijd, lengte, e.d. Dus blind afgaan op de Excelwaarden zou dom zijn.

Overigens, het hoogste player role gemiddelde dat ik ben tegengekomen is van Wesley Sneijder met 17,2. Nice. Mijn uberspits uit mijn Expanyolgame zat op 16,9. Ook nice.
pi_92116753
quote:
10s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Lindgren. het volgende:
N'Koulou, Sakho en Tafer gratis ophalen over een half jaar.
Tafer _O_ Die heb ik 3 seizoenen op rij gehuurd met Espanyol. Episch snel, maar mist nogal eens kansen. Wel een lekkere wisselspeler om de verdediging kapot te spelen en te counteren.
pi_92125086
Net iets over de helft in mijn eerste seizoen met Palermo:

1. Juventus, 23 - 53 pt (+19)
2. Palermo, 23 - 52 pt (+21)
3. Inter M., 23 - 44 pt (+24)
4. AC Milan, 23 - 43 pt (+17)
5. Sampdor., 23 - 42 pt (+11)

Mijn achterlijke 2-4-0-2-2 werkt als een trein! Veel balbezit, veel kansen, weinig doelpogingen tegen ^O^ Mijn drie helden: Pastore, Miccoli en Hernandez :s)
  maandag 31 januari 2011 @ 17:18:10 #243
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92129859
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:45 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Tafer _O_ Die heb ik 3 seizoenen op rij gehuurd met Espanyol. Episch snel, maar mist nogal eens kansen. Wel een lekkere wisselspeler om de verdediging kapot te spelen en te counteren.
Ik zat te twijfelen. Hij is immers al 20.. Ach, ik kan 'm sowieso met winst nog doorverkopen. :)
pi_92131512
Ik kap.. Elke wedstrijd gewoon een fucking blessure.. Niet leuk meer.. :N :(
pi_92131845
Ik dacht, ik probeer het nog 1x.. Dus tegen uit tegen Twente (1-3 :) )

:( :')
pi_92132659
en weer een speler die zichzelf blesseert tijdens een training.. Willen ze niet spelen ofzo? :')
  maandag 31 januari 2011 @ 19:31:24 #247
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_92136480
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel last heb van blessuregevallen. Natuurlijk valt er wel eens iemand uit tijdens een wedstrijd, maar totaal niet zoals hierboven word vermeldt.
  Moderator maandag 31 januari 2011 @ 19:34:00 #248
42184 crew  DaMart
pi_92136628
Het aantal blessures valt bij mij ook wel mee, alleen valt het me wel op dat bijna elke wedstrijd er wel een speler is van wie de fitheid ineens daalt naar rond de 50%, waarna hij weer langzaam fitter wordt...
  maandag 31 januari 2011 @ 21:11:09 #249
268260 Dr.Mikey
pi_92143401
Ik ben na 5 jaar drie lands titels en 2 beker winsten van Feyenoord overgestapt naar Olympic Marseille . Ik kon net de laatste wedstrijd van het seizoen mee pakken die we met 3-0 hebben gewonnen. Verder heb ik een redelijk team maar wel erg oud (gemiddeld 31 jaar) Dus ik opzoek naar een Links back gaat de regen die ik bij feyenoord zelf opgeleid heb voor 13 miljoen naar Man U :( , En elke Linksback die ik wil hebben daar zitten Man u , Milan , Chelsea etc ook achteraan.
R.I.P DTS.
  maandag 31 januari 2011 @ 21:38:38 #250
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92145354

3 miljoen. _O_ _O_ _O_
pi_92145423
Pff ik wil de winter update :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 31 januari 2011 @ 22:25:40 #252
269692 Divje
brr brr patapim
pi_92148832
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

3 miljoen. _O_ _O_ _O_
Ik heb ook een spelertje gecontracteerd die op 1-6-2014 naar mij toe komt. Alleen loopt zijn contract bij zijn huidige club in 2012 af, en die wordt niet verlengd naar alle waarschijnlijkheid. Geeft dit problemen? Wat gebeurt er met hem in de tussentijd? :P Ik ben nu in januari 2012..

edit: heerlijk spelertje trouwens _O_
pi_92150288
Hier ook weinig last van blessures terwijl mijn trainingschema's zeer intensief zijn en eerdere meerdere spelers erover klagen. Dit jaar nog maar één langdurige speler geblesseerd gehad (3 a 4 maanden) Nkoulou!

Ga nu excel bestandje van VonHinten even uitproberen :)
  maandag 31 januari 2011 @ 23:25:46 #254
268260 Dr.Mikey
pi_92152942
Zo zuur dat mijn oude club Feyenoord heeft geweigerd om de speler die ik opgeleid aan mij te verkopen bij mijn nieuwe club. Ach ja nu is hij voor 16 mil naar Man U gegaan.
R.I.P DTS.
  maandag 31 januari 2011 @ 23:36:18 #255
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92153571
Ik heb 17 miljoen, begin derde seizoen met Ajax. Ik moet eigenlijk nog een spits hebben maar ik kan gewoon niemand vinden. :')
  maandag 31 januari 2011 @ 23:43:11 #256
269692 Divje
brr brr patapim
pi_92153954
Potverdrie.. Mijn toekomstige vervanger voor El Ahmadi, heeft El Ahmadi als favoriet personeel. Nu heeft El Ahmadi hem dus ook als favoriet personeel, ik denk: Karim wil hem vast wel begeleiden! Gevolg: een prive-gesprek. Waarin het jonkie zegt dat hij niet met Karim wil werken! Resultaat: Ze mogen elkaar niet meer en het jonkie wil weg :')
  maandag 31 januari 2011 @ 23:44:26 #257
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92154033
Adebayor kan ik ophalen voor 3,3 miljoen. Wil alleen zíek veel loon en weigert dat tot dusver..
  maandag 31 januari 2011 @ 23:59:48 #258
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92154957
Ik heb 28,5 miljoen te besteden en ik weet niet aan wie :') Misschien Neymar..
  dinsdag 1 februari 2011 @ 00:04:57 #259
269692 Divje
brr brr patapim
pi_92155343
Is Stefan de Vrij eigenlijk een groot talent in het spel? In mijn spel is hij echt meesterlijk, staat na 30 wedstrijden in het 2de seizoen gemiddeld een 7.30. Is echt heel erg constant in zijn prestaties :)

Sta nu met Feyenoord 1ste in de eredivisie, met AZ op 9 punten en Ajax op 10 punten achterstand. Kampioenschap lijkt er in te zitten. *O*
Heb in de CL jammer genoeg Barcelona geloot in de kwartfinale, denk dat het schip daar strand. Nu op weg naar FC Emmen voor de halve finale in de Beker, even wat talentjes voor de leeuwen gooien :P

quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 28,5 miljoen te besteden en ik weet niet aan wie :') Misschien Neymar..
Is Abel Hernandez van Palermo een optie? ;)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 00:08:28 #260
268260 Dr.Mikey
pi_92155534
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:04 schreef Divje het volgende:
Is Stefan de Vrij eigenlijk een groot talent in het spel? In mijn spel is hij echt meesterlijk, staat na 30 wedstrijden in het 2de seizoen gemiddeld een 7.30. Is echt heel erg constant in zijn prestaties :)

[..]

Stefan de Vrij is een prima back in het spel zeker voor de eredivisie .
Bij mijn 5 jaar Feyenoord heb ik hem en Tiendalli in een soort van roulatie systeem op de back positie staan en beiden bevielen me prima ook meestal minimaal een 7. Enig minpuntje bij de Vrij vind ik zijn vele kaarten.
R.I.P DTS.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 00:10:08 #261
269692 Divje
brr brr patapim
pi_92155629
Kaarten zijn inderdaad een probleem bij de Vrij.. Heb ook geen idee of dit uit zijn spel te krijgen is :? Heb al meerdere malen aangegeven in een pers-conferentie dat het problematisch begint te worden maar dat helpt ook niet veel :')
  dinsdag 1 februari 2011 @ 00:17:46 #262
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92155995
18 miljoen voor Neymar.. Minder kan echt niet.. Is ie dat waard?
pi_92156134
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
18 miljoen voor Neymar.. Minder kan echt niet.. Is ie dat waard?
Geen enkele speler is dat waard.
Welke club zit je eigelijk jessens
  dinsdag 1 februari 2011 @ 00:23:14 #264
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92156237
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Geen enkele speler is dat waard.
Welke club zit je eigelijk jessens
Ik lees op veel fora dat ie echt meer dan dat waard is. Ik heb toch zat geld en ik denk dat ik 't doe.. Alleen de spits is namelijk dunbezet.. (Ajax)
pi_92156347
Ik heb eigelijk nooit meer dan 10miljoen te besteden :')
  dinsdag 1 februari 2011 @ 00:26:51 #266
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92156394
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb eigelijk nooit meer dan 10miljoen te besteden :')
Mijn uitgaande transfers leverden meer dan 55 miljoen op. :P
  dinsdag 1 februari 2011 @ 00:43:14 #267
269692 Divje
brr brr patapim
pi_92156995
Omg. Waar slaat dit spel soms op.. Ik wil Wijnaldum rust geven tijdens de wedstrijd tegen Willem II zodat hij fit aan de aftrap kan verschijnen in de CL tegen Barcelona, zegt hij dat hij fit is en geen wedstrijd wil missen, terwijl zijn conditie op 76 staat! Nu is hij geen fan van me ;( Hij zou toch liever tegen Barcelona spel dan Willem II lijkt me. :P
  dinsdag 1 februari 2011 @ 09:35:34 #268
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_92162332
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef Moron het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel last heb van blessuregevallen. Natuurlijk valt er wel eens iemand uit tijdens een wedstrijd, maar totaal niet zoals hierboven word vermeldt.
Dat wilde ik gisteravond dus ook posten. Weinig last van blessures maar ook erg weinig last van rode kaarten. Ik speel (met NAC) uit bij AZ en sta voor met 0-1, ineens beginnen mijn mannen te schoppen en te vallen. Twee maal rood en twee blessures.... Vervolgens verlies in de 5e minuut van de blessuretijd :{.

Leonardo 5-6 maanden eruit en die andere gast 4 weken. Welkom in mijn horrorwereld :')
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 1 februari 2011 @ 09:36:48 #269
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_92162358
quote:
13s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Doublepain het volgende:
en weer een speler die zichzelf blesseert tijdens een training.. Willen ze niet spelen ofzo? :')
Oohja, dat gebeurde bij mij een dag later... ;(
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_92162877
CL met Sheffield Wednesday gaat vooralsnog goed, uit bij Hamburg SV met 2-3 gewonnen, thuis tegen Anderlecht met 3-1, waardoor ik dus de leiding pak in groep H.

In de competitie ben ik nog niet echt in topvorm, sta 10e, terwijl ik hoopte om het kampioenschap mee te gaan doen.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 10:36:00 #271
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_92163584
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:26 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Sanogo. Sanogo. Sanogo. Sanogo. Sanogo. Sanogo.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:38:38 #272
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_92165747
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:26 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Dat krijg ik dus niet voor elkaar. Het grootste bedrag waarvoor ik een speler heb verkocht is 7,5 miljoen }:| Waardoor ik niet veel 'verdien' met uitgaande transfers.. Scheelt dat ik altijd wel een transferbedrag van rond de 60 miljoen heb, maar toch.. Stoor mij er wel aan. Zo kan ik nooit iemand met dikke winst verkopen.
Ook als ik spelers aanbied (lees o.a. Crouch, Lennon, Corluka, Modric) niemand wil ze hebben :? Ook niet voor hun waarde. 8)7

Wat doe ik fout? :P
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:44:47 #273
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92165996
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef Moron het volgende:

[..]

Dat krijg ik dus niet voor elkaar. Het grootste bedrag waarvoor ik een speler heb verkocht is 7,5 miljoen }:| Waardoor ik niet veel 'verdien' met uitgaande transfers.. Scheelt dat ik altijd wel een transferbedrag van rond de 60 miljoen heb, maar toch.. Stoor mij er wel aan. Zo kan ik nooit iemand met dikke winst verkopen.
Ook als ik spelers aanbied (lees o.a. Crouch, Lennon, Corluka, Modric) niemand wil ze hebben :? Ook niet voor hun waarde. 8)7

Het spel werkt soms gewoon niet fair. Ik kan een regen met waarde 5 miljoen die 5 sterren krijgt voor 5 op de markt zetten, en toch bieden clubs maar 3.5 ofzo. Belachelijk.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:54:48 #274
268260 Dr.Mikey
pi_92166418
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 00:43 schreef Divje het volgende:
Omg. Waar slaat dit spel soms op.. Ik wil Wijnaldum rust geven tijdens de wedstrijd tegen Willem II zodat hij fit aan de aftrap kan verschijnen in de CL tegen Barcelona, zegt hij dat hij fit is en geen wedstrijd wil missen, terwijl zijn conditie op 76 staat! Nu is hij geen fan van me ;( Hij zou toch liever tegen Barcelona spel dan Willem II lijkt me. :P
Soms is het handiger in dt geval om hem er gewoon naast te zetten inplaats van dan een heel gesprekje met hem aan te gaan.
R.I.P DTS.
pi_92167292
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Soms is het handiger in dt geval om hem er gewoon naast te zetten inplaats van dan een heel gesprekje met hem aan te gaan.
qft
  Moderator dinsdag 1 februari 2011 @ 12:18:05 #276
42184 crew  DaMart
pi_92167334
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik ga eigenlijk nooit gesprekken aan met spelers die ik een wedstrijd rust geef.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:19:27 #277
268260 Dr.Mikey
pi_92167375
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:44 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Het spel werkt soms gewoon niet fair. Ik kan een regen met waarde 5 miljoen die 5 sterren krijgt voor 5 op de markt zetten, en toch bieden clubs maar 3.5 ofzo. Belachelijk.
Dat klopt in mijn 5 jaar bij Feyenoord kreeg ik nooit makkelijk iemand verkocht voor meer dan de vraag prijs .
Ik ben er weg en ik zie opeens spelers voor 15 miljoen verkocht worden die maar 6 miljoen waard zijn :') Dan denk ik ja had dat gedaan toen ik er nog zat.
R.I.P DTS.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:20:41 #278
268260 Dr.Mikey
pi_92167422
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:18 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik ga eigenlijk nooit gesprekken aan met spelers die ik een wedstrijd rust geef.
Ik ook niet ik complimenteer spelers alleen als ze een geweldige wedstrijd hebben gespeeld .
Als spelers zelf met je beginnen te praten is het helaas toch vaak al mis.
R.I.P DTS.
  Moderator dinsdag 1 februari 2011 @ 12:22:14 #279
42184 crew  DaMart
pi_92167487
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik ook niet ik complimenteer spelers alleen als ze een geweldige wedstrijd hebben gespeeld .
Als spelers zelf met je beginnen te praten is het helaas toch vaak al mis.
Ik had een speler die zijn zorgen uitte over een gebrek aan discipline omdat ik niets ondernam tegen iemand die met rood van het veld werd gestuurd... paar wedstrijden later kreeg hij rood, geef ik een waarschuwing en dat vond hij een overdreven reactie :').
pi_92169310
Zo heb ik wel eens een speler gehad die in één seizoen al de 3e directe rode kaart kreeg wegens agressief gedrag. Vervolgens geef ik hem na 2 waarschuwingen een boete van 1 week salaris en wordt hij boos!
Dan mag je natuurlijk gelijk vertrekken, ook al ben je de sterspeler van het team. De grote teams liepen toch al te trekken.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 15:17:01 #281
268260 Dr.Mikey
pi_92174688
Wat een klote spel kan het soms zijn als het tegen je gaat werken he.
Alsof spelers expres om de beurt een offday hebben. in September had ik met OM nog maar 7 punten verloor steeds met 2-1 3-0 etc met hetzelfde systeem waarmee ik met Feyenoord drie keer kampioen ben geworden. Ik heb me ontslag maar ingediend . Als het spel eenmaal tegen je is is het ook echt zo een kut spel opeens. Nou maar kijken welke club me wil hebben.
R.I.P DTS.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 15:25:34 #282
308998 Fenomeno
pi_92175086

Net dit gehaald voor 4,5m, regen bij heracles, kan over een jaar of 5 een heel lekker duo worden met Larsen, die deen die ik hier eerder liet zien.
pi_92175325
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef Scarsick het volgende:
Zo heb ik wel eens een speler gehad die in één seizoen al de 3e directe rode kaart kreeg wegens agressief gedrag. Vervolgens geef ik hem na 2 waarschuwingen een boete van 1 week salaris en wordt hij boos!
Dan mag je natuurlijk gelijk vertrekken, ook al ben je de sterspeler van het team. De grote teams liepen toch al te trekken.
Voor mij is 3 rode kaarten al een reden om erover na te denken de speler te verkopen..

Ben zelf opnieuw begonnen met PSV.
Na een goed begin (4 competitieoverwinningen, waaronder tegen Twente, en een 3-1 overwinning op Grasshoppers) kwam er even de klad in..
Zomaar in eens verlies ik eerst uit met 2-0 bij NAC Breda. Kwam 1-0 achter door een pis goal, en vervolgens in de 48e minuut krijgt NAC rood maar ipv 1-1 wordt het 2-0... Daarna uit naar Grasshoppers.. Eerst 1-0 achter, in de 85e minuut veroorzaakt Manolev een penalty, 2e geel en 2-0.. In de 88e minuut nog rood voor Maza en in de blessure tijd nog 3-0.. dus geen Europees in seizoen 1 :')
Nu wel weer wat opgekrabbeld, maar had ook 2 wedstrijden op rij 1-1. Eerst uit tegen AZ, Marcellis leverde de bal bij Toivonen in door hem te kort te pasen op de DC en Ola schoot meteen binnen. Vervolgens in de laatste 10 minuten jensen ze er nog een vrije trap in. Tegen Roda had Roda 1 schot op doel, ik 5: 1-1 :(
Vervolgens komt er een journalist of we niet TE zelfverzekerd zijn na deze succesvolle periode: NEE droplul, ik heb de laatste 2 duels slechts 2 punten gepakt, eikel :')
  dinsdag 1 februari 2011 @ 15:39:31 #284
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92175804
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een klote spel kan het soms zijn als het tegen je gaat werken he.
Alsof spelers expres om de beurt een offday hebben. in September had ik met OM nog maar 7 punten verloor steeds met 2-1 3-0 etc met hetzelfde systeem waarmee ik met Feyenoord drie keer kampioen ben geworden. Ik heb me ontslag maar ingediend . Als het spel eenmaal tegen je is is het ook echt zo een kut spel opeens. Nou maar kijken welke club me wil hebben.
Je moet ook je opstelling niet direct kopieren. Je spelers moeten er ook geschikt voor zijn. Als je tactiek is gebaseerd op snelle wingers en bij OM heb je spelers met 13 voor Pace, dan houdt het snel op.
pi_92178801
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Voor mij is 3 rode kaarten al een reden om erover na te denken de speler te verkopen..

Mwah, de beste man was de absolute topspeler en sleepte de ploeg naar een hoger niveau in het seizoen ervoor. Dan heb je wat mij betreft wel wat krediet opgebouwd. Zijn opvolger stond al te trappelen ondertussen, dus hij kon daarna wel weg.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:36:23 #286
268260 Dr.Mikey
pi_92182015
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:39 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Je moet ook je opstelling niet direct kopieren. Je spelers moeten er ook geschikt voor zijn. Als je tactiek is gebaseerd op snelle wingers en bij OM heb je spelers met 13 voor Pace, dan houdt het snel op.
Ja maar ik vond het ook helemaal niet leuk meer. Franse competitie is ruk wat dat betreft ze verwachten dat je de beste spelers kopt maar of je betaalt er veel te veel voor of AC Milan en Man U treft me . Ben inmiddels aangenomen bij AZ die 9de stond en inmiddels 4de maar intussen lonkt Atletico Madrid al weer.
R.I.P DTS.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 18:56:46 #287
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_92185869
En nog een wonderkind erbij. Dat is al mijn 3e dit seizoen *O*
pi_92186017
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Scarsick het volgende:

[..]

Mwah, de beste man was de absolute topspeler en sleepte de ploeg naar een hoger niveau in het seizoen ervoor. Dan heb je wat mij betreft wel wat krediet opgebouwd. Zijn opvolger stond al te trappelen ondertussen, dus hij kon daarna wel weg.
Ik had het dan ook met slechts een basisspeler en niet een topspeler. Probleem was ook dat hij als verdediger de rode kaart altijd in de buurt van het strafschopgebied pakte.

In de 3e ronde beker had ik moeite met Flevo Boys, maar won toch met 0-1. Ajax won nipt van Baronie(1-2), Twente ging eruit tegen RBC( :') ), Feyenoord verloor na penalties van Rijnsburgse Boys ( :') :') :') )
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:45:19 #289
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92188322
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:38 schreef Moron het volgende:

[..]

Ik verkoop ook niet voor zoveel hoor? Ik verkoop gewoon heel veel spelers :+ .

Allemaal onder de 20 jaar, op 4 na ofzo. Sommigen puur voor de verkoop, sommigen als échte versterking.

[Screentjes mogen op aanvraag ;)]
pi_92192061
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik had een speler die zijn zorgen uitte over een gebrek aan discipline omdat ik niets ondernam tegen iemand die met rood van het veld werd gestuurd... paar wedstrijden later kreeg hij rood, geef ik een waarschuwing en dat vond hij een overdreven reactie :').
Ja dat gezeik met discipline heb ik ook altijd. Dat is een hele fijne balans die je goed in de gaten moet houden. Eenmaal een te hoge boete uitgedeeld: 2/3 (!!!) van de selectie unhappy met mij. Pffff killing voor je moraal en goede resultaten.
pi_92194715
Getafe staat 16e in de Primera Division.. Op zich niet zo raar:
Getafe - Barcelona
0-1 Lionel Messi '2
1-1 Manu '9
1-2 David Villa '14
'22 directe rode kaart Carles Puyol
'27 tweede geel Lionel Messi
1-3 David Villa '42 :')
1-4 David Villa '68 :') :')
'75 tweede geel Dani Alves :') :') :') :')
2-4 Manu '83
'86 rode kaart Getafe :P

Opvallend was wel dat in 1 speelronde zowel Lionel Messi als Cristiano Ronaldo een 2e gele kaart pakten. Ronaldo deed het bij een 0-3 achterstand van Real tegen Atletico Madrid :P
  woensdag 2 februari 2011 @ 01:51:37 #292
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92208245
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:18 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik zat te twijfelen. Hij is immers al 20.. Ach, ik kan 'm sowieso met winst nog doorverkopen. :)

Haha, geen twijfels meer.
  woensdag 2 februari 2011 @ 02:43:42 #293
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92208631
FM :')________________________________!

Zoiets heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik speel het al vanaf 2005, maar dit slaat echt weer alles. :')

14 wedstrijden op rij gewonnen (1x gelijk tussendoor) en ik heers echt in de Eredivisie. Moet ik Uit naar Cambuur Leeuwarden voor de Nederlandse Beker. Verlies ik met 2-5 :')!

Het bestuur+supporters hechten er geen waarde aan omdat er bij 'Vertrouwen' staat dat het Bestuur me alleen afrekent op resultaten in andere competities. Kan het zijn dat dat gevoel overslaat op de spelersgroep? Gewoon een enorm motivatieprobleem voor de Nederlandse Beker?

FM :')
pi_92208655
jesse ga slapen man
  woensdag 2 februari 2011 @ 02:53:18 #295
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92208689
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 02:47 schreef stevenmac26 het volgende:
jesse ga slapen man
Ja ik ben nú weg. :') Ik denk ik win nog even van Cambuur, dan kan ik lekker slapen. Uitkomst: Nachtmerries.

:')
pi_92208697
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2011 02:53 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ja ik ben nú weg. :') Ik denk ik win nog even van Cambuur, dan kan ik lekker slapen. Uitkomst: Nachtmerries.

:')
_O-
  woensdag 2 februari 2011 @ 03:15:58 #297
269692 Divje
brr brr patapim
pi_92208765
Omg. Sta met 1-2 agg voor in de CL kwart-finale return tegen Barcelona, op dit moment in de 50ste minuut.. Hopelijk houdt mijn jonge team stand *O* Moet nog niet te vroeg juichen natuurlijk ;)

edit: ARGH, net nu ik dit post scoort Barca de 2-2.. Als het zo blijft win ik op uitdoelpunten.. Spannend :D

edit 2: 3-2 agg. verloren ;( Was te mooi om waar te zijn, maar door een klassieke scrimmage voor het doel is de overwinning voor Barca. Kan wel met opgeheven hoofd van het veld stappen 8-)

[ Bericht 23% gewijzigd door Divje op 02-02-2011 03:29:27 ]
pi_92220982
Gisteren ook maar eens een keer met City begonnen, wil wel realistisch inkopen en heb maar 43 miljoen van mijn 63 miljoen besteed. Rossi (Villareal), Luiz(Benfica) en van der Wiel zijn de enige aankopen.

Tevez is wel een heldje bij City hoor...
pi_92221738
'realistisch inkopen' :D Wat bedoel je daar precies mee?

En van Tevez heul veul plezier gehad in FM2010 _O_
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:12:55 #300
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_92224775
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:06 schreef Alovenac het volgende:
Gisteren ook maar eens een keer met City begonnen, wil wel realistisch inkopen en heb maar 43 miljoen van mijn 63 miljoen besteed. Rossi (Villareal), Luiz(Benfica) en van der Wiel zijn de enige aankopen.

Tevez is wel een heldje bij City hoor...
Ik ben afgelopen week ook begonnen met City, heb Dzeko en Rakitic gekocht. Overigens wou Balotelli binnen een week al weg :') Kutkind is het ook.
Tranquillo
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:13:09 #301
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_92224793
Even volgooien maar.
Tranquillo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')