Helemaal mee eens... Ben ook nog geen die-hard manager dus ben behoorlijk zoekende nog. Speel nu 4-4-2 met veelal "control" als zijnde globale tactiek. Ik ben qua besprekingen niet de moeilijkste, spelers loven in de media doe ik eigenlijk nooit. Prima tips dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat voor tactiek speel je? Zal je niet een keer wat een anders moeten gaan overwegen, iets meer defensieve aspecten i.p.v bijvoorbeeld alleen maar vooruit denken? Wedstrijdbesprekingen anders aanpakken, spelers loven in de media etc etc.
Bij mij hielp het in het verleden nog wel eens om wat wisselspelers in je elftal te gooien. Zo heb ik bijv. Vertonghen 'ontdekt' in FM 2007, was toen ook jarenlang mijn beste speler.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... Ben ook nog geen die-hard manager dus ben behoorlijk zoekende nog. Speel nu 4-4-2 met veelal "control" als zijnde globale tactiek. Ik ben qua besprekingen niet de moeilijkste, spelers loven in de media doe ik eigenlijk nooit. Prima tips dus.
Zat ook te denken om anders te gaan trainen maar weet niet hoeveel daar uit te halen is?
Prijzengeld?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:11 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
welke inkomsten vallen er onder overige? ik krijg op het einde van het seizoen ineens 34 miljoen aan overige inkomsten, terwijl ik dat het seizoen ervoor niet had???
Prijzengeld wordt apart genoemd onder het tabblad inkomsten, daar staat alleen ook ene categorie 'overige' en wat dat is weet ik niet...quote:
Wel lekker weerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ging bij 0-3 op vakantie.
[ afbeelding ]
quote:
Die woorden hoop ik ook ooit hier neer te kunnen zetten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Sta verrassend 6e met 27 punten, het lijkt nu goed te gaan.
Speel nu met Pro Vercelli in de serie c2a. Als eerste job adverts geplaats voor assistent en ik mocht zelfs 2 scouts. Ook een feeder club gevraagd en daar kwam heel gelukkig Juventus uit. Daar kon ik een paar 17 en 18 jarige jeugdspelers gratis lenen die veruit de beste spelers van mijn club zijn. Verder kwam mijn staff met een paar goede, voor het niveau danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Die woorden hoop ik ook ooit hier neer te kunnen zetten.
Doen jullie veel aankopen wanneer jullie een mindere club een beetje aan de gang proberen te krijgen? Op het moment komt iedereen naar me toe om te vertellen dat ze, weg willen of sterke twijfels hebben over mijn presteren... #fail
Cairney en Wolfquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Speelronde 17 thuis tegen koploper Man United.
[ afbeelding ]
Sta verrassend 6e met 27 punten, het lijkt nu goed te gaan.
Die wedstrijden zijn als het goed is in bijna elk land als je dat inlaadt..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:19 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Speel nu met Pro Vercelli in de serie c2a. Als eerste job adverts geplaats voor assistent en ik mocht zelfs 2 scouts. Ook een feeder club gevraagd en daar kwam heel gelukkig Juventus uit. Daar kon ik een paar 17 en 18 jarige jeugdspelers gratis lenen die veruit de beste spelers van mijn club zijn. Verder kwam mijn staff met een paar goede, voor het niveau dan, transfer vrije spelers. Ik had gelukkig nog wat wage budget, dus die kon ik halen. Allemaal een jaarcontract aangeboden, want ze zijn vrij oud en als ik promoveer zijn ze waarschijnlijk te slecht.
Verder spelen ze in Italië ook een soort oefenwedstrijden voor werkloze spelers, die kun je scouten en bijwonen om te kijken of daar nog wat bijloopt.
Als je op een laag niveau begint probeer ik altijd wel zo veel mogelijk kwaliteit te kopen, mits het budget het toe laat.
Ow dacht dat het maar bij een paar landen zo wasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Die wedstrijden zijn als het goed is in bijna elk land als je dat inlaadt..
Sta na 10 duels 3e met Cambuur5 punten achter koploper FC Emmen..
Het zit volgens mij bij de meeste landen die speelbaar zijn.. Maar vaak is het inderdaad alleen voor de echt kleine clubs zinvol..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:58 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ow dacht dat het maar bij een paar landen zo wasMaar ja, meestal is het 3x niets wat daar speelt.
Northwich Victoriaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik het slechtste team ooit heb gevonden.En ik ben er na een jaar werkloosheid coach van geworden.
Geen van mijn spelers had íets boven de 10.
!
Het gaat om Northwich, Engeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |