Geniet er van zolang het duurtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
m'n vrouw is naar bed
eindelijk rust hier
met mij wel. Zit lekker burgerlijk met Muck op de bank te laptoppen en het nieuws rond een buurt BBQ te volgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa joh, mejjou dan?
hebberdquote:
Kan ookquote:
Ik heb je verzoek neergelegd bij de raad van commissarissen der KSC, maar helaas, het wordt niet ingewilligd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
Willen jullie hier vriendelijk verzocht effe ophouden hier te lullen, want ik heb ook nog een topic staan in GC heeft even aandacht nodig bijvdoadnk
serieus?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
Willen jullie hier vriendelijk verzocht effe ophouden hier te lullen, want ik heb ook nog een topic staan in GC heeft even aandacht nodig bijvdoadnk
rot op mongoolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
mijn vent vroeg net of ik niet naar bed wilde...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
m'n vrouw is naar bed
eindelijk rust hier
Wát een kwal zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ook![]()
Ik hoopte op tosti's van Koning Geilbaard maar die vindt dat als hij ZELF genoeg gehad heeft, dat hij niet meer aan de rest van de wereld hoeft te denken. Verderfelijk figuur
Nee. Nee. En nee. Donder op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
STOP MET HET GESPAM HIER LEES MIJN TOPIC EVEN WIL ANTWOORD!!!!
wat gemeen... kom je naast mij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn vent vroeg net of ik niet naar bed wilde...
ik:![]()
![]()
hij: ja, dan heb ik ook eens een avond alleen!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
netjes smetjes zulke droeftoeters moeten gewoon opteffenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das nou weer niet zo netjes he?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Hey PGRquote:
voorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ja maar goed, Belg he. Beetje beperkt volk. Kunnen ze zelf ook niet helpenquote:
NEEquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Moet niet inkoppenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
Is het volle maan dan misschien?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das nou weer niet zo netjes he?
Nee over 6 dagenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
Is het volle maan dan misschien?
Ja, zo krijg je zeker mijn aandacht in je topicquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ja, achteraf snap ik er ook niets van hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE![]()
![]()
![]()
En die heb JIJ uitgekozen??![]()
![]()
Antwoord: je capslock staat aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Mja, dat hou je tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar goed, Belg he. Beetje beperkt volk. Kunnen ze zelf ook niet helpen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Antwoord: je capslock staat aan.
Graag gedaan.
Zeg nog even dat hij op moet donderenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Wat een faalhaas. Neuken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, achteraf snap ik er ook niets van hoor
fixedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
hij: ja, dan heb ik JOUW ook eens een avond alleen!
O ja, en opdonderen als je hier niks nuttigs te melden hebt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag gedaan.
neeneeneeeeee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |