Thanksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
GRIP4, TIS 4.4
5 ketelwagens in de fik op de Kijfhoek. Ethanol zit erin, licht ontvlambaar maar niet echt gevaarlijk of zo.
Wel zonde van die ethanolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
GRIP4, TIS 4.4
5 ketelwagens in de fik op de Kijfhoek. Ethanol zit erin, licht ontvlambaar maar niet echt gevaarlijk of zo.
* Trevland smeltquote:
hè bahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, weer een fikse brand. Er staan vijf wagons van een goederentrein met ethanol in de fik
Kijk we zitten hier met 10-15 leuke users en 2 vervelende kleuters. Dan zou het een beetje raar zijn als iedereen weg gaat en die 2 overblijven hmm?quote:
Als Beatrix al ziek op bed ligtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks
Ik wilde gewoon even kijken hoe en wat
Echt slecht dat ze dat als rampensite bestempelen, terwijl het bij een milde scheet al plat ligt
Ik vind Ajacied op het moment irritantquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij leest het toch niet, maar hij zeurt nu toch wel een beetje teveel, je kan er toch ook gewoon omheen lezen, zo ernstig irritant is het toch ook weer niet?
maar, je kan er toch wel omheen lezen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind Ajacied op het moment irritant![]()
Je mag best je mening vertellen hoor, ik pas me wel aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk we zitten hier met 10-15 leuke users en 2 vervelende kleuters. Dan zou het een beetje raar zijn als iedereen weg gaat en die 2 overblijven hmm?
Oh okee ik moest lief doen en ik mag zulke dingen niet zeggen![]()
Dikke vinger, ik zeg het toch
Zolang je mij maar niet onder die 2 schaartquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk we zitten hier met 10-15 leuke users en 2 vervelende kleuters. Dan zou het een beetje raar zijn als iedereen weg gaat en die 2 overblijven hmm?
Oh okee ik moest lief doen en ik mag zulke dingen niet zeggen![]()
Dikke vinger, ik zeg het toch
De vraag is echter of ik dat wil. Maar ja hoor, dat kan ik zeker en zal ik vanaf nu ook doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar, je kan er toch wel omheen lezen?
iig mij, en Ajax denk ik...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zolang je mij maar niet onder die 2 schaart
Treintjequote:
Mja. van 5 ketelwagens ethalnol a 77 kuub kun je even uit mn hoofdquote:
Trek het je niet aan..quote:
gewerkt en me dood gelachen om de domheid van De Nederlander.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat hebben jullie vandaag zoal gedaan?
Opgeruimd in huis, zodat we morgen lekker door kunnen werkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
extreem moeilijk opstaan, fietsen door de regen, zeiknat op school, net weer droog, door de regen naar huis fietsen, zeiknat thuis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat bedoel ik dus of andere soort drank die er van gemaakt had kunnen wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. van 5 ketelwagens ethalnol a 77 kuub kun je even uit mn hoofd
5 * 77 * 1000 * 20 / (24 *0,3) = 1.069.444 kratten bier maken. Da's wel zonde ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |