Awwwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Mejuffrouw Muis heeft Pluk van de nummer 1-positie verstoten trouwens.
Prachtigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef L-E het volgende:
Ook zo leuk: in dat boekje hebben ze het dus over 'tv'. Wees ik de televisie aan. Hij boos, dat was iets heel anders, er stond toch 'tv' en géén TELEVISIE?!!
Zucht.
LOL, kinderenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef L-E het volgende:
Ook zo leuk: in dat boekje hebben ze het dus over 'tv'. Wees ik de televisie aan. Hij boos, dat was iets heel anders, er stond toch 'tv' en géén TELEVISIE?!!
Zucht.
90% van alle vrouwen hier zijn zowat moedertjes dus dan heb je dat!quote:
Oeh, goed idee, ik heb nog appels die liggen te verpieterenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
We hebben vanmorgen appelmoes gemaakt. Dat lukte!
Truste Buurmanquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
We hebben vanmorgen appelmoes gemaakt. Dat lukte!
Slaap lekker babequote:
Een ex van Techno, blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie is die clini-kloon eigenlijk?
oh, dan hoor ik bij die andere 10%quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
90% van alle vrouwen hier zijn zowat moedertjes dus dan heb je dat!
Dat is toch duimelot ofzo?quote:
Er is geen hard bewijs, voor zover ik weet.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
wie zijn techno en duimelot?
Djeesz.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
wie zijn techno en duimelot?
Awwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Tally het volgende:
KinderenMijn nichtje nodigde me uit voor haar 4de verjaardag. En ik mocht de baby meenemen! Ze was alleen teleurgesteld toen dr moeder vertelde dat deze nog in mijn buik zit
Hoe weet je dat? Dat zou ik namelijk best triest vindenquote:
Vind ik eerlijk gezegd ook wel een beetje flauw hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Tally het volgende:
KinderenMijn nichtje nodigde me uit voor haar 4de verjaardag. En ik mocht de baby meenemen! Ze was alleen teleurgesteld toen dr moeder vertelde dat deze nog in mijn buik zit
Hij zei zelf dat hij dat vermoeden had.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dat zou ik namelijk best triest vinden
Mijn nichtje is echt een meisje meisje. Poppen zijn te gek. En sinds dr broertje is geboren is ze weg van baby's en dr broertje!quote:
Je kan best zorgen dat de kleine er dan al isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Tally het volgende:
Ik heb net een foto voor je gepostquote:
Aaaaah okay. Sneu en ontzettend triest.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij dat vermoeden had.
que?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net een foto voor je gepost
Ze is al jarig geweest inmiddelsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan best zorgen dat de kleine er dan al is
Dan is het wel een kloon van Kreator!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaaah okay. Sneu en ontzettend triest.
Ja, ik vind het ietwat verdrietig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaaah okay. Sneu en ontzettend triest.
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Is MissB er nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oh dat is wel jammer jaquote:
*klapper*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn nichtje is echt een meisje meisje. Poppen zijn te gek. En sinds dr broertje is geboren is ze weg van baby's en dr broertje!
Is het wéér zover?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
Bah waarom kan ik toch niet tot bepaalde mensen doordringen?
Jawel!!quote:
Heb je een Interventie gedaan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
Bah waarom kan ik toch niet tot bepaalde mensen doordringen?
Dat is wel echt sneuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij dat vermoeden had.
quote:
Als mijn meisje geboren is heb ik nog max 4 weken (als ze precies op datum komt) om een bruidsmeisjesjurk te zoekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!!
Ik heb een bruidsmeisjesjurk uitgezocht
Oh dat wordt nog spannend dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Als mijn meisje geboren is heb ik nog max 4 weken (als ze precies op datum komt) om een bruidsmeisjesjurk te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |