ja laat hij eens wat oplossingen aandragenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft die Graydongast nou eigenlijk gezegd? Helemaal niks.
Wat is de oplossing? Geen idee.
Die Graydongast brengt centjes mee zodat er genoeg geld is om VI uit te zenden...hij doet dus prima werkquote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft die Graydongast nou eigenlijk gezegd? Helemaal niks.
Wat is de oplossing? Geen idee.
Ik krijg een Tijl flashback.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben het helemaal vergeten, goedeavond heren
Zo kun je het ook wel noemen met een beetje originaliteit.quote:
Voor jou dan nog een officiele Knuddequote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor jou dan nog een officiele Knuddehttp://www.nusport.nl/fc-knudde/1000462/popup.html Hoe hebben ze uberhaupt met dit concept in zee kunnen gaan. Ze betalen er toch niet voor mag ik hopen?
Heeft Gijp dan niet al een keer deze grap verteld, ik had gewoon het gevoel dat ik hem al ergens had gehoord.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Gijp deze grap had verteld, dan ligt iedereen dubbel van het lachen
Dat heeft Derksen al regelmatig verklaard. Van der Gijp lacht gewoon net zo hard en lang tot dat iedereen meedoetquote:Op maandag 17 januari 2011 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Gijp deze grap had verteld, dan ligt iedereen dubbel van het lachen
Dat is idd de kracht van Gijpiequote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heeft Derksen al regelmatig verklaard. Van der Gijp lacht gewoon net zo hard en lang tot dat iedereen meedoet
Nee, want Drenthe is een baas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |