quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben er vandoor, even lekker vergaderen![]()
Fijne avond allemaal
Wel ff eerlijk zijn en vertellen dat die foto's niet helemaal meer actueel zijn he.quote:
Hij is ondertussen een oude lul geworden?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel ff eerlijk zijn en vertellen dat die foto's niet helemaal meer actueel zijn he.
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind May zo grappig als ie dat zegt
Het spijt me dat ik degene moet zijn die je de waarheid moet vertellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
Hij is ondertussen een oude lul geworden?
Valt heel erg mee... Haar iets langer..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is ondertussen een oude lul geworden?
Waar is jouw fotboek heldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel ff eerlijk zijn en vertellen dat die foto's niet helemaal meer actueel zijn he.
Jij jaloers secreetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik degene moet zijn die je de waarheid moet vertellen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik degene moet zijn die je de waarheid moet vertellen.
Daar kan ik meeleven. Toch vraagt het om nieuwe pics.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:59 schreef kres het volgende:
[..]
Valt heel erg mee... Haar iets langer..
Hmmmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Bel ik ex.
Heel kortaf gedaan want ik walg van hem nu meer dan ooit
ik: kan je voor een zakelijk getinte mail opstellen dat je mij er per 1 maart uitknikkert?
hij: waarom?
ik: omdat ik het vraag.
hij: ja uhm kan ik wel maar waarom?
ik: omdat ik druk bezig ben met zorgen dat ik een eigen stek krijg
hij: oh wat dan?
ik: ga ik jou echt niet vertellen want ik ben serieus nog woest op je en je niks meer verplicht
ik: opgehangen
Krijg ik WA van hem: En dan ben ik zeker de grote boze R. in dit alles
Myraela hou ik liever voor mijzelf ja.quote:
Oei.... Ik als "fotograaf" pics van mijzelf maken...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Daar kan ik meeleven. Toch vraagt het om nieuwe pics.
Je ziet kres dan wel als serieuze concurrentiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Myraela hou ik liever voor mijzelf ja.
Ik heb nog wel wat recente foto's van je.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef kres het volgende:
Oei.... Ik als "fotograaf" pics van mijzelf maken...![]()
Een hele lastige onderneming is dat ...
Ja nog maar even terug gebeld, wetsartikel voorgelezen, gezegd dat hij niet in slachtofferrol moet duiken "ja maar dat doe jij ook" LIKE UHM DOH. en geëist dat ik die mail voor maandagochtend heb.quote:
Meer als een partner in crime.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
Je ziet kres dan wel als serieuze concurrentie
Ohh damn ... Niet doen Air... Ik probeer te scoren hier.. Die foto's die jij heb zijn slecht voor mijn imago..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat recente foto's van je.
Maar hij doet het? Of moet er een knokploeg richting Eiland?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nog maar even terug gebeld, wetsartikel voorgelezen, gezegd dat hij niet in slachtofferrol moet duiken "ja maar dat doe jij ook" LIKE UHM DOH. en geëist dat ik die mail voor maandagochtend heb.
Ik moest hem wel eerst nog even vertellen wat er in die mail moet staan natuurlijk. Want "hoi kan je een mail sturen dat je me per 1 maart op straat knikkert?" was niet duidelijk genoeg over wat erin moet staan
Ja hij doet hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar hij doet het? Of moet er een knokploeg richting Schiedam?
Ik ben omkoopbaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef kres het volgende:
Ohh damn ... Niet doen Air... Ik probeer te scoren hier.. Die foto's die jij heb zijn slecht voor mijn imago..
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Myraela hou ik liever voor mijzelf ja.
quote:
Ongeloofwaardig antwoordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat recente foto's van je.
Hoe moeilijk het ook is, richt je daarop Huppel. Hij werkt mee, je hebt steun van hier... Er zit weer beweging in!quote:
Hey.. Ik dacht dat je mij wel leuk vond.. ?quote:
Gemeentes mogen inderdaad hun eigen wetten bepalen, maar een wet uit het wetboek gaat boven de APV.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef Murmeli het volgende:
Vrom inspectie heeft een folder over urgentie. Die moet je ff lezen huppel. Ze verwijzen ook nog naar een website met info.
Gemeenten mogen iig eigen beleid bepalen.
Ik zag ook nog iets staan over een huisvestingswet. Kan je ook ff checken.
Dat enzo!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe moeilijk het ook is, richt je daarop Huppel. Hij werkt mee, je hebt steun van hier... Er zit weer beweging in!
Dit is nou een zogenaamd 'offer he cannot refuse'.quote:
Als je hem maar krijgt!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nog maar even terug gebeld, wetsartikel voorgelezen, gezegd dat hij niet in slachtofferrol moet duiken "ja maar dat doe jij ook" LIKE UHM DOH. en geëist dat ik die mail voor maandagochtend heb.
Ik moest hem wel eerst nog even vertellen wat er in die mail moet staan natuurlijk. Want "hoi kan je een mail sturen dat je me per 1 maart op straat knikkert?" was niet duidelijk genoeg over wat erin moet staan
Oja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef kres het volgende:
[..]
Hey.. Ik dacht dat je mij wel leuk vond.. ?
Ja idd. Doodseng wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe moeilijk het ook is, richt je daarop Huppel. Hij werkt mee, je hebt steun van hier... Er zit weer beweging in!
Mooi.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gemeentes mogen inderdaad hun eigen wetten bepalen, maar een wet uit het wetboek gaat boven de APV.
Dat sowieso. Hij roept toch ook heel hard dat ie wil dat ik hier asap weg ben, nou dan helpt ie maar mee ook.quote:
Zo is het!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hij roept toch ook heel hard dat ie wil dat ik hier asap weg ben, nou dan helpt ie maar mee ook.
Wat begrijp je er niet aan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja idd. Doodseng wel.
[..]
Mooi.
Dan ga ik nu even zorgen dat ik die wet zelf ga snappen want dat doe ik nog niet
Ze komen eraan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
De nieuwere pics ontvang ik wel in mijn PM he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |