We hebben al geconstateerd dat die gewoon standaard NEE zeggen. Dus die ga ik met wetsartikelen en wetboeken enz om de oren slaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ook ff navragen bij de woningbouw denk ik
Fluiten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef Murmeli het volgende:
Hi kresje, lekker ding
Oja, ik ging fluiten en nagels knippen
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou je urgentie punt wel veel sterker maken denk ik.. Aangeven dat je per dan en dan dakloos bent is wel een trigger om je met urgentie te helpen vaak. Helemaal omdat je ook een zoon hebt.
Mja, zit wat inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben al geconstateerd dat die gewoon standaard NEE zeggen. Dus die ga ik met wetsartikelen en wetboeken enz om de oren slaan
Daag meisje... Dat is nogal een tijd geleden ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef Murmeli het volgende:
Hi kresje, lekker ding
Oja, ik ging fluiten en nagels knippen
En neem anders iemand mee ter ondersteuning.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben al geconstateerd dat die gewoon standaard NEE zeggen. Dus die ga ik met wetsartikelen en wetboeken enz om de oren slaan
Ik ga nu eerst mn ex bellen (quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mja, zit wat in
Probeer anders ook even door te zeggen dat hij je er binnenkort uitgooit. Kijken of dat werkt
Ja, mail is goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga nu eerst mn ex bellen () dat ie een brief moet maken voor me. Desnoods een mail die ik dan kan uitprinten, staat ook afzender op dus. En dan maandagochtend naar de woningbouw
Ja. Die laatste foto toont al een stuk leukerquote:
Mjah dat is ook wel een goed planquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En neem anders iemand mee ter ondersteuning.
Moet toch ff zien wie er in het topic is hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:48 schreef kres het volgende:
Wel typisch hoe bijna iedereen hier mijn fobo heeft bekeken..
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet toch ff zien wie er in het topic is he
Ja helpt in de praktijk vaak wel als die persoon rustig en zakelijk kan blijven, en ze dan gewoon met wetsartikelen de mond kan snoeren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat is ook wel een goed plan
Jij bent sowieso nieuwsgierig aagje eerste klasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet toch ff zien wie er in het topic is he
jij andersom ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent sowieso nieuwsgierig aagje eerste klasAls ik nu zeg dat ik tietenfoto's in m'n fobo heb, ben jij er binnen 2 seconden
Wetsartikelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja helpt in de praktijk vaak wel als die persoon rustig en zakelijk kan blijven, en ze dan gewoon met wetsartikelen de mond kan snoeren.
Die hebben we al lang gedeeld johquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent sowieso nieuwsgierig aagje eerste klasAls ik nu zeg dat ik tietenfoto's in m'n fobo heb, ben jij er binnen 2 seconden
Ik? Neuhquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
WetsartikelIk heb er maar een kunnen vinden
Tsja, moest toch controleren of je echt knap was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:48 schreef kres het volgende:
Wel typisch hoe bijna iedereen hier mijn fobo heeft bekeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |