Heel begrijpelijk dat hij na die vraag van jou daar graag het fijne van wilt weten.... kommop zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind vragen of hij een mail wil opstellen dat hij me er per 1 maart uitzet toch iets anders dan joh onderteken dit even.
Als je dat leuk vind, raad ik je de rest van hun werk ook aanquote:
Hun? Ik dacht dat het één Griek was?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind, raad ik je de rest van hun werk ook aanIk vind zelf Hymne heel mooi
Hmmm... MilkyWay of een Mars.. Welke zal ik nemen .. ?quote:
Marsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef kres het volgende:
[..]
Hmmm... MilkyWay of een Mars.. Welke zal ik nemen .. ?
Lastig hoor..
Beidequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef kres het volgende:
[..]
Lastig hoor..
In de Milkyway zit ook Mars. Lijkt me makkelijke keuze.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef kres het volgende:
[..]
Lastig hoor..
Weet je het zeker ?quote:
Ik zou ook wel even willen weten waarom en wat je er mee gaat doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind vragen of hij een mail wil opstellen dat hij me er per 1 maart uitzet toch iets anders dan joh onderteken dit even.
Ja, klopt. Het is een artiest.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hun? Ik dacht dat het één Griek was?
Ik wel beidequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef kres het volgende:
[..]
Weet je het zeker ?
Ik weet het niet...
Destijds bij meester Joost in groep 5 ofzo was dat verplicht. Vandaar dat ik het nog weet.quote:
Ik zou voor Milkyway gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef kres het volgende:
[..]
Weet je het zeker ?
Ik weet het niet...
rai twixquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef kres het volgende:
[..]
Lastig hoor..
Ja. Vind ik lekkerderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef kres het volgende:
[..]
Weet je het zeker ?
Ik weet het niet...
Ai, daar gaat m'n melkkiesquote:
Raiderquote:
ik heb de saddistische aard van m'n moeder geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |