quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:[..]
Ik heb het er gewoon over dat je niet weet waar je moet zijn, bij welk loket, bij welke instantie, wie waartoe bevoegd is et cetera. Maar je gaat maar lekker in de hoek zitten wenen, want daarmee kom je verder in de wereld.

Kerel ik weet pas sinds NET dat die wet er is.
Ik ben al geweest bij:
Makelaars
wonigbouwverenigingen
sociale dienst
uwv
maatschappelijk werk
leger des heils
recreatieparken in de omgeving (daar staan ook nog wel eens huisjes te huur)
Als ik door iedereen van het kastje naar de muur wordt gestuurd en geen info krijg over welke afdeling, hoe ik die kan bereiken of niet eens voorbij de balie kom dan houdt het even op. Als ik dan na veel uitzoeken zelf heb ontdekt waar ik moet zijn en ik ga bellen zit er echt ALTIJD een overijverige receptioniste tussen die je hele verhaal wil weten.
Dat kan op 2 manieren aflopen (heb ik de afgelopen maanden gemerkt)
1) je verteld het en die dame is blijkbaar zo op de hoogte van alles dat zij je al verteld dat niemand je kan helpen en als je doorzeurt verbreekt ze gewoon de verbinding.
2) je verteld niks en dan blijkt dat je alles MOET vertellen aan de receptioniste.
Dit heb ik ook al meegemaakt als ik ergens aan de balie stond.
Daarnaast ben ik hier al sinds oktober mee bezig en worden mn zelfmoordneigingen steeds heftiger. Ik voel dat nu pas letterlijk wegebben omdat ik nu eindelijk een lichtpuntje zie dankzij die wet.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]
AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.