abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91334106
Verschillende onderdelen te koop, het was een volledige PC die ik uit elkaar heb gehaald.

Behoorlijk oude kast al weer, jaren meegegaan. Heeft behoorlijk wat krassen en ik heb er ooit een raampie aan de zijkant ingedremeld. De vier ventilatoren zijn vervangen voor stille varianten. Van de afneembare voorkant is 1 pin gebroken, zit nog steeds prima vast, maar als je er aan trekt valt het op dat het wat losser zit.

Kast kenmerkt zich door hoge bouwkwaliteit. Heeft een HDD rack waar 5 HD's in kunnen, 3 floppy bays (kan je eventueel ook weer HD's in vrotten) en 4 CD/DVD-rom bays en 2 USB porten aan de voorkant.

Review van een Tweaker: http://tweakers.net/productreview/689/lian-li-pc-61-zwart.html

Leuk voor de liefhebber en/of modder, vraagprijs: 35 EUR.

Duurzaam high-end merk, voeding is ietsje jonger als de kast, maar gaat al een lange tijd probleemloos mee.
Vrij stil dankzij de controleerbare fanspeed. In z'n levensduur heeft ooit een Mobo zichzelf omzeep geholpen dmv kortsluiting, hierdoor is 1 pin op de hoofdconnector verkleurd (door de hitte). Desondanks heeft ie nog jaren dienst gedaan daarna.

460 Watt
ATX12VMain + 12V P4 connector
Aux connector
2x floppy power
9 maal gewone connectors.

Vraagprijs: 15 EUR

DVD+R: 16 max., DVD+RW: 4x max., DVD+R DL: 4x,. DVD-R: 16x max,. DVD-RW: 4x. CD-R: 48x max,. CD-RW: 24x max.

Interface: IDE/ATAPI

Vraagprijs: 10 EUR.

Asus P5K
- Support IntelŪ next generation 45nm Multi-core CPU
- Intel LGA775 Platform
- IntelŪ P35 chipset
- Dual-channel DDR2 1066/800/667 MHz
- Heat Pipe
- 2x1394
- 12xUSB 2.0
- All High-quality Conductive Polymer Capacitors

In goede staat inclusief boekjes en andere meuk.

Vraagprijs: 30 EUR.

Asus P5W DH
- IntelŪ Quad-core CPU Ready
- LGA775 socket for Intel Core2 Duo, Core2 Extreme
- Intel 975X +Intel ICH7R 1066/800MHz
- Dual-channel DDR2 800/667/ 533 max 8GB
- 2 x PCI-E x 16 / 2 x PCI-E x 1/ 3 x PCI
- Support ATI CrossFire graphics cards
- Intel Matrix Storage technology
- Dual Gigabit LAN
- Dolby Master Studio technology
- ASUS EZ-Backup
- ASUS Digital Home features

Ideaal voor een htpc/multimedia bak.
Alleen een losse usb bracket ontbreekt, voor de rest volledig compleet incl boekjes, accessoires/gadgets.

Vraagprijs: 45 EUR.

7200 RPM
320 GB
SATA 3.0 Gbps

2 stuks, vraagprijs: 25 EUR p/s

Western Digital Raptor WD360

10000 RPM
36 GB
SATA 1.5 Gbps

Vraagprijs: 15 EUR.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jimmie op 16-01-2011 14:30:56 ]
pi_91394725
Van die raptor heb je geen screen van hdtune van?
pi_91410522
Heb 'm zonet even aangesloten aan de PC hier en even voor je getest. Het is al een oud beestje, maar heeft desondanks nog twee maanden garantie bij WD.

Qua schrijfsnelheid zijn hedendaagse HD's even snel, maar qua accesstime zit ie nog steeds bij de besten.

Resultaten aan de OP toegevoegd.
pi_91436655
Daarvoor dacht ik er ook aan voor het virtueele geheugen erop te laten draaien, en van die twee maanden garantie da had k al gezien je had gelukkig de schijf met het s n zichbaar erop gezet.
Je hebt echter meerdere leuke dingen erbij staan maar als die schijf goed was was ik voor meer gegaan. Die u dma error denk niet dat ik daarmee de garantie kan clamen, neem aan dat je hem met dezelfde kabel gedaan hebt als die andere?
En anders dan gaat het maar over komen nog wel meerdere want ik denk dat het hele harde schijf gebeuren eruit gaat dat alles ssd gaat worden vermoed ik.
pi_91437471
75 Euro voor alles behalve HD's
pi_91453618
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:07 schreef john2406 het volgende:
Daarvoor dacht ik er ook aan voor het virtueele geheugen erop te laten draaien, en van die twee maanden garantie da had k al gezien je had gelukkig de schijf met het s n zichbaar erop gezet.
Je hebt echter meerdere leuke dingen erbij staan maar als die schijf goed was was ik voor meer gegaan. Die u dma error denk niet dat ik daarmee de garantie kan clamen, neem aan dat je hem met dezelfde kabel gedaan hebt als die andere?
En anders dan gaat het maar over komen nog wel meerdere want ik denk dat het hele harde schijf gebeuren eruit gaat dat alles ssd gaat worden vermoed ik.
Een waarschuwing betekent niet dat ie kapot is. Ik vermoed dat het ooit tijdens het overclocken lang geleden gebeurd is (toen gaf het lezen van de HD allerlei fouten, omdat ie verre van stabiel liep op een iets te hoog gekozen snelheid).

quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
75 Euro voor alles behalve HD's
Beide mobo's :? Voor alles exclusief de P5W DH en de HD's, zou ik ja zeggen.
pi_91456408
Jimmie waar zouden eventueel spullen op te halen zijn?
pi_91486935
Amersfoort
pi_91506747
16,75 incl. Voor de raptor
pi_91567137
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Elias3 het volgende:
16,75 incl. Voor de raptor
Vind ik opzich prima, maar ik wacht dan nog wel even af op andere boden.
pi_91570861
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:28 schreef Jimmie het volgende:

[..]

Vind ik opzich prima, maar ik wacht dan nog wel even af op andere boden.
Oke! Gaat het opstarten met de OS op deze hdd merkbaar sneller (ivm met sneller accestime)?
pi_91807319
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:49 schreef Elias3 het volgende:

[..]

Oke! Gaat het opstarten met de OS op deze hdd merkbaar sneller (ivm met sneller accestime)?
Poe. Om eerlijk te zijn, destijds scheelde het best wat, maar een moderne schijf doet het ook niet onaardig tijdens het opstarten.
pi_91910821
*kick*
pi_92155620
Jim

Die barracuda verkocht nou of niet, of wil je nog wachten.

Ik geef trouwens minder als wat er geboden is, maar ik wil hem ook voor iets anders gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')