Ik blief ze allebei!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef ColdFeet het volgende:
De beste pannekoek is spek met stroop, al die moderne pizzapannekoeken blief ik niet![]()
Ik heb nog zo'n knopje rechtsonder of bedoel je iets andersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
Is er geen dingetje meer om het volgende deel te openen? Ik kon het niet vinden.......
Dat je een vervolgdeel kan openen zonder alles te typen, ik kon het niet vinden. Naja. Tis gelukt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n knopje rechtsonder of bedoel je iets anders
Spek en stroop!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
pannenkoek met stroop vind ik ook niet echt zo. Ziet er heel lekker uit maar ben gewoon geen fan ervan
Lein is weer spic en span?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
Pff
ik heb zojuist de 5 smerigste hoekjes van het huis schoongemaakt![]()
blegh 't is weer af
Het zal wel aan mij liggen. Maar imho wordt 1 koek in 1 pan gebakken. Ik snap het dus niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef golfer het volgende:
Voor de taalpuristen: het is tegenwoordig al een tijdje pannenkoeken.
En zo 1x per jaar zijn ze best lekker, hoewel mijn voorkeur uitgaat naar flensjes.
Die regel is vervallenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen. Maar imho wordt 1 koek in 1 pan gebakken. Ik snap het dus niet.
Voor het doucheputje leeghalen krijg je van mij een medaille! Brrr!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
Pff
ik heb zojuist de 5 smerigste hoekjes van het huis schoongemaakt![]()
blegh 't is weer af
ieuw ja, die zat er ook bijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor het doucheputje leeghalen krijg je van mij een medaille! Brrr!
Leuk stukje erover:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen. Maar imho wordt 1 koek in 1 pan gebakken. Ik snap het dus niet.
Ik weet het golfje, maar ik staak. Ik vind het er echt niet uitzienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef golfer het volgende:
Voor de taalpuristen: het is tegenwoordig al een tijdje pannenkoeken.
En zo 1x per jaar zijn ze best lekker, hoewel mijn voorkeur uitgaat naar flensjes.
Let op iedereen!quote:
?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Zondag weer het laatste deel van Zen
Yups. Ik kijk en neem het op voor B. zodat ze het morgen nog even kan nakijken.quote:
Zen, dat is een detective serie van de BBC over een zeer coole agent in Rome.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
Oh dat.
Nu jij Piet, wat is dat zen?
Oh, ok.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zen, dat is een detective serie van de BBC over een zeer coole agent in Rome.
nenzuwachtigheidquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
och wat een afgang! zingt het hele nr de tekst fout tot ze zo in de knoop zat dat ze ff niks meer kon zingen...
vind ik zo dom dat je je tekst compleet verkeerd zingt... alsof je je niet hebt voorbereid
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, ok.
Wanneer kom je koffiedrinken?
Jury en publiek dachten daar anders over, gezien hun reakties.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
och wat een afgang! zingt het hele nr de tekst fout tot ze zo in de knoop zat dat ze ff niks meer kon zingen...
vind ik zo dom dat je je tekst compleet verkeerd zingt... alsof je je niet hebt voorbereid
Ze valt opeens op dikke homo's.quote:
vind het heel slecht als zangers/zangeressen hun tekst niet weten....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nenzuwachtigheid
Heb zelden een voorstelling gespeeld waarin tekst 100% goed ging.
ja ze vinden het niet erg omdat het veel tekst is.... maar als destiny's child het verkeert zingt tijdens een concert is het echt grote schandequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Jury en publiek dachten daar anders over, gezien hun reakties.
Ik heb dat allang voorgesteld heur.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
![]()
Vanwaar ineens die aandacht?
Hoi Isa!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die regel is vervallen
En pannenkoek met spek
Hear hear!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef ColdFeet het volgende:
De beste pannekoek is spek met stroop, al die moderne pizzapannekoeken blief ik niet![]()
erg hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ja idd! en jennifer hoor je weer es niet tijens het openingslied
Krak is volgens mij nog ouder dan jij.quote:
zeker! was jij t niet aan t opnemen?quote:
om te gieren!quote:
Je bent jaloers en ik zwijg maar over de redenen....quote:
Waar moeten we morgen dan over pratenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik luister gewoon een echte artieste ipv die nepperds van The Voice: Agnes Obel
Voor B. die nu in het theater in IJmuiden zit. Die kan het dan mooi even bekijken als ik boodschappen doe of aan het dutten ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
zeker! was jij t niet aan t opnemen?
Zeker weten niet over dat helequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar moeten we morgen dan over praten
Nou zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeker weten niet over dat heleThe Voice
gebeuren
Wordt-ie nat? Hou er een paraplu bovenquote:
Geen idee! Spannend!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Krak is volgens mij nog ouder dan jij.
Alweer verzopen?quote:
Jij...moet duidelijk een fatsoenlijke smaak ontwikkelen nogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou zegzitten er toch wel een paar tussen waar ik een cd van wil
hey jouw muziek vind ik meestal ook leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij...moet duidelijk een fatsoenlijke smaak ontwikkelen nog
Voetbalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar moeten we morgen dan over praten
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Krak is volgens mij nog ouder dan jij.
In z'n profiel staat oprichtingsjaar 1965.quote:
Hmmmm...hoorde ik daar een ijmuidense mier een grote scheet laten?quote:
Het is echt een verschrikkingquote:
* PdeHoog legt een hand op de schouder van Kaas:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is echt een verschrikking![]()
Zodra 't iets droger is ga ik aan 't werk, maar als ik nu uit het raam kijk wordt ik diep droevig
Dat hoge grondwater bij jullie in die polder daar moet het waterschap wat aan doen. Daar kan jijzelf niets aan doen, toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is echt een verschrikking![]()
Zodra 't iets droger is ga ik aan 't werk, maar als ik nu uit het raam kijk wordt ik diep droevig
Ik dacht al wat ruik ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...hoorde ik daar een ijmuidense mier een grote scheet laten?
Ja dat is allemaal opgelost nu, blijft hier wel een zeiknat moeras over waarin alle planten staan te verpieteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef golfer het volgende:
Dat hoge grondwater bij jullie in die polder daar moet het waterschap wat aan doen. Daar kan jijzelf niets aan doen, toch?
Ik dacht dat jij van een jaar ervoor was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
Als Pietverdriet van '65 is, ben ik jonger.
Pee, ik ben jong van geest.
Gelukkigquote:
Zonde manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal opgelost nu, blijft hier wel een zeiknat moeras over waarin alle planten staan te verpieteren.
Hoe oud is krakje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
Als Pietverdriet van '65 is, ben ik ouder.![]()
Pee, ik ben jong van geest.
Ik haat die uitdrukkingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal opgelost nu, blijft hier wel een zeiknat moeras over waarin alle planten staan te verpieteren.
2 jaar ervoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van een jaar ervoor was.
Nou eh, schouders eronderquote:
Huh?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:09 schreef golfer het volgende:
En niet meer van die ninja-edits doen, Krak.
En dan gaan verhuizen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou eh, schouders eronder
-Eerst drainage aanleggen
-zand er op
-alles opnieuw straten (halve bestrating van de tuin ligt er nog uit)
-dan de borders nog opnieuw indelen
Ik quote toch echt jouw post waarin je eerst schreef dat je jonger was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef krakkemieke het volgende:
Huh?
Ik reageer snel op posts maar ninja edits?
Waarom?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet om jullie teleur te stellen, maar de kans dat je mijn IRL leert kennen is erg klein.
ben je onzeker?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet om jullie teleur te stellen, maar de kans dat je mijn IRL leert kennen is erg klein.
Klopt. Ik heb geen irl leven dus ik edit net zo snel als ik praat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik quote toch echt jouw post waarin je eerst schreef dat je jonger was.
Nee, dan is de magie weg (niet te verwarren met Maggi)quote:
Oh, je hebt liever fantasieënquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dan is de magie weg (niet te verwarren met Maggi)
Nu blijven we (natte) dromen over je hebben, zonder het sprookjesbeeld kwijt te raken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, dan is de magie weg (niet te verwarren met Maggi)
Je hebt beloofd dat je ooit kwam koffiedrinken. Ooit,ik zeg het erbij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Jeetjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou eh, schouders eronder
-Eerst drainage aanleggen
-zand er op
-alles opnieuw straten (halve bestrating van de tuin ligt er nog uit)
-dan de borders nog opnieuw indelen
? Dat heb ik toch al verteld of nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hee P, nog iets gehoord van die dietiste?
Ja 't is wat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef golfer het volgende:
En dan gaan verhuizen.![]()
Of heb je het nu over je volkstuin?
Laat ik het zo zeggen, ik had 4 jaar lang een woning in Düsseldorf, de woning was inclusief een werkster. In die 4 jaar hebben we elkaar nooit ontmoet of gesproken. Ik vertrok daar, en bij het afgeven van de sleutels werd ik aan deze dame voorgesteld die jarenlang mijn huis had schoon gehouden, had gestreken, etc.quote:
Maar Krakke wil niet je werkster worden, hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Laat ik het zo zeggen, ik had 4 jaar lang een woning in Düsseldorf, de woning was inclusief een werkster. In die 4 jaar hebben we elkaar nooit ontmoet of gesproken. Ik vertrok daar, en bij het afgeven van de sleutels werd ik aan deze dame voorgesteld die jarenlang mijn huis had schoon gehouden, had gestreken, etc.
De magie was weg, het was opeens gewoon.
je beweegt toch al veel? je maakt regelmatig grote wandelingen en fietst ook veel..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
? Dat heb ik toch al verteld of nietDietiste was tevreden over de voortgang. Enige waar ze nu nog verbetering zag was de beweging. Die moet worden geoptimaliseerd
Maar ook daar was ze tevreden over de plannen
Dat ken ik wel. Maar CUL zijn 'ons soort mensen' .Geen oordelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik had 4 jaar lang een woning in Düsseldorf, de woning was inclusief een werkster. In die 4 jaar hebben we elkaar nooit ontmoet of gesproken. Ik vertrok daar, en bij het afgeven van de sleutels werd ik aan deze dame voorgesteld die jarenlang mijn huis had schoon gehouden, had gestreken, etc.
wat is er mis met gewoon? stel jezelf open, andere mensen zijn echt leuk hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat FFT zegt!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is er mis met gewoon? stel jezelf open, andere mensen zijn echt leuk hoor
Vond het ook tegenvallen, terwijl ik haar over het algemeen wel leuk vind.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Anne zingt een echt vrouwelijk vrouwenlied.. past niet
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
Dat ken ik wel. Maar CUL zijn 'ons soort mensen' .Geen oordelen.
Met zo'n heel gospelkoor achter mij klink ik zelfs goed. Ik vond haar niet goed.quote:
Ook bizar dat je haar nog nooit had ontmoetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kan me indenken dat dat duits is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ook bizar dat je haar nog nooit had ontmoet
Vast niet het nummer van Porcupine Treequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha iemand zingt nu Halo in the voice
Efficient, niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet gelezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
? Dat heb ik toch al verteld of niet![]()
Nog niet regelmatig genoeg en fietsen doe ik ook niet veelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je beweegt toch al veel? je maakt regelmatig grote wandelingen en fietst ook veel..
ik vond het heel goed maar vond het heel erg nageaapt van Beyonce. die heeft het liedje ook verandert tijdens haar optredens (incl die lage toon die hoger ging) en Pearl heeft em precies gekopieertquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Met zo'n heel gospelkoor achter mij klink ik zelfs goed. Ik vond haar niet goed.
Yupquote:
dagelijks een uurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog niet regelmatig genoeg en fietsen doe ik ook niet veelSporadisch
Maar er komen in april en mei een paar grote wandelingen aan. Daar moet voor getraind worden dus dat is het plan
Het advies is dagelijks minimaal een uur
nee juist niet! dan deed je veels te lang over afvallen omdat je niet van haar af wilquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupLeuke dietiste ook btw
Jammer dat ze dan weer bezet is
Anders had ik misschien wel een leuke motiverende afspraak kunnen regelen
En de stemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil de jurk (en tieten) van Esther!
absoluut! de auditie ook al. waarom kunnen donkere vrouwen altijd zo goed zingen? *jaloers isquote:
Ik beweeg nu niet bovengemiddeld hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dagelijks een uurdan beweeg je meer dan gemiddeld/aanbevolen
en... ik ben wakker he, mopper niet
Echt nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee juist niet! dan deed je veels te lang over afvallen omdat je niet van haar af wil
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
alleen.... ik miste wel een hoogtepunt
Dan moet je beter richten...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
alleen.... ik miste wel een hoogtepunt
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil de jurk (en tieten) van Esther!
Doe me dan nu maar een picje van Esterquote:
half uur per dag is aanbevolen tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik beweeg nu niet bovengemiddeld hoorHalf uurtje per dag max. En als ik de geest krijg een uur extra. En vandaag zelfs geen lunchwandeling
Ik wil ff mijn knie en benen rust gunnen. Dan raak ik misschien een keer van de pijn af
http://www.studiobasb.nl/data/2965/cache/272725-550-1.jpgquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe me dan nu maar een picje van Ester
Yep, gewoon lekker veel wandelen en fietsenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
half uur per dag is aanbevolen toch
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe me dan nu maar een picje van Ester
mooi toch, is net een filmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
http://www.cinema.nl/arti(...)an-de-culinaire-filmquote:
ik vond/vind Pearl ook erg goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:59 schreef golfer het volgende:
Ik heb tot nu toe vanavond maar 1 winnaar gezien en dat is Esther.
Nee, dat gospelkoor vond ik niets.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vond/vind Pearl ook erg goed.
vertel maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
Anders wil ik wel een nummer voorstellen.....
Je moet niet zo nadrukkelijk op zoek gaan naar die orgasmes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ook geen hoogtepunt in ben's optreden
ik vind dat nu ze bijna in de finale staan ze best wat uithalen mogen maken ipv op safe blijven spelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet niet zo nadrukkelijk op zoek gaan naar die orgasmes.
Ach, hij komt echt wel in de finale.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind dat nu ze bijna in de finale staan ze best wat uithalen mogen maken ipv op safe blijven spelen
Nee dank jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
http://www.studiobasb.nl/data/2965/cache/272725-550-1.jpg
Rest van het lichaam ook please
Doe dan geen pumps aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn knieen hadden echt een hekel aan mijn pumps, 2 uur.
NEE! Er wordt niet gezongen! Geen karaoke! Niet zingen! Gewoon.....niets! En al helemaal niet in de autoquote:
saaierd!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NEE! Er wordt niet gezongen! Geen karaoke! Niet zingen! Gewoon.....niets! En al helemaal niet in de auto
Punt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NEE! Er wordt niet gezongen! Geen karaoke! Niet zingen! Gewoon.....niets! En al helemaal niet in de auto
Moest even voor de crematie, ze hield van mooie kleren.quote:
Da's mijn middle namequote:
En jammer genoeg kan er per team maar 1 door, dus Ben of Esther moeten afvallen.quote:
Ja op de meeting gaan we Seven Bridges road zingen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, het was te kort en te saai volgens mij. Maar ik was er, dat was belangrijk.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja op de meeting gaan we Seven Bridges road zingen!
In de auto niet, tenzij verzoekjes.
Ik houd van uitdagingen en nieuwe muziek!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]In de auto heb je maar te luisteren naar hetgeen er op dat moment op staat
Als je lief bent, zet ik metal op
jammer. niet veel inbreng van de familie zat er in dus?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, het was te kort en te saai volgens mij. Maar ik was er, dat was belangrijk.
Nee, praatje van het buurmeisje, zo lief. Niks persoonlijker.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jammer. niet veel inbreng van de familie zat er in dus?
heb een schaaltje ribbelchips... zo lekker zout..
ben ik blij dat ik niet mee rijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je lief bent, zet ik metal op
heel lief maar waar was de familie? of heb ik ergens daarover een post gemist?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, praatje van het buurmeisje, zo lief. Niks persoonlijker.
De familie zei niks, dat heb je niet gemist.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel lief maar waar was de familie? of heb ik ergens daarover een post gemist?
En haar man zegt dat hij er zo gaat missen.... Logisch. Hij kon doen wat hij wilde, ze zorgde voor hem.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De familie zei niks, dat heb je niet gemist.
Ze was het slaafje van haar man.
wat ergquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De familie zei niks, dat heb je niet gemist.
Ze was het slaafje van haar man.
mocht hij niet alvast de oven in?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En haar man zegt dat hij er zo gaat missen.... Logisch. Hij kon doen wat hij wilde, ze zorgde voor hem.
Mijn schoonmoeder had geen leven meer toen haar man was overleden. Haar kinderen zeiden: ze had in India moeten wonen, dan had ze op de brandstapel van haar man kunnen springen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mocht hij niet alvast de oven in?
quote:
Ze was 61 toen ze overleed, heel anders opgevoed.quote:
Kansloos.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef Sarabi het volgende:
anne probeert ook nog even stemmen te winnen
Yeah!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik dacht Krak te pesten
Maar die is natuurlijk van de klassieke hardrock
Tja iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze was 61 toen ze overleed, heel anders opgevoed.
Ze was al getrouwd en mishandeld.
Als je dan een vent treft die niet slaat, is het al gauw beter.
Zoiets.![]()
En bedenk wel: Vroeger was je enorm mislukt zonder huwelijk.
Oja Pearl hebben we ook nogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kansloos.
Wat mij betreft door:
Esther (ja, niet Ben),
Kim,
Pearl en
Leonie.
Hah! Of ik praat je andere bands aan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Yeah!Metallica! Of andere nieuwe bands.
Er is een chemie brandje op een rangeerterrein bij Hendrik Ido Ambacht of zo. A16 afgesloten.quote:
Yup, ik kon het horen. Ik woon daar vlakbij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is een chemie brandje op een rangeerterrein bij Hendrik Ido Ambacht of zo. A16 afgesloten.
http://www.nu.nl/binnenla(...)cement-kijfhoek.html
Gaat lekker daarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is een chemie brandje op een rangeerterrein bij Hendrik Ido Ambacht of zo. A16 afgesloten.
http://www.nu.nl/binnenla(...)cement-kijfhoek.html
Ik kom eten bij jouquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef minilot het volgende:
Ik kijk geen VOH, ik maak Creamy Lemon Crumb Squares!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu even de citroenroomkom uitlikken.
Ik maak ze voor mijn lief en zijn studiegenoten, die hebben morgen (op zaterdag!) groepswerkoverleg. Sorry!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom eten bij jouWanneer klaar? En waar moet ik zijn?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik maak ze voor mijn lief en zijn studiegenoten, die hebben morgen (op zaterdag!) groepswerkoverleg. Sorry!
Eindelijk weer gezelligheid hierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef golfer het volgende:
En B.belde net dat de voorstelling is afgelopen en dat ze weer onderweg naar huis is.
Steer, die mevrouw leefde toen.quote:
Oeeee, met feta en rode ui?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vannavond maar besloten de kip de kip te laten voor zondag en lekker griekse hamburgers te gaan fabricerenMijn gast is groot fan van hamburgers
quote:
Zonder feta met rode ui, kappertjes, oregano en knoflookquote:
Lolita Lempicka fleur de corailquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
oh en sarabi welk geurtje heb je gekregen
In de wat?????quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke bijt Pee in de *
Gaat je niet lukkenquote:
Ja?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:51 schreef minilot het volgende:
Jamaar Pee, burgers met feta erin zijn zo lekker!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke stopt pee's noten in zijn burgers
Trusten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga maar eens naar bed toefijne avond nog allemaal
En je bezwaar is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja?Maar wordt dat niet megamachtig op turks brood met tzaziki?
Nopequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
Na, mijn beledigingen werken niet he.
Uhm...geen idee eigenlijkquote:
Lekker, ziet er heerlijk uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgenavond sushi met sarabi en zondag soep en griekse hamburgers makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Veel whisky in mijn gammele lijfIk heb net uitgebreid aan de telefoon gehangen met een vriendinnetje dat een tijd in Ghana heeft gewoond en ik moet van haar naar de dokter maandag.
Afijn: gaan jullie leuke dingen doen dit weekend? Ik weet de yoga van minilot al - tof, maar de rest?
Sushi! Veel!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Morgenavond sushi met sarabi en zondag soep en griekse hamburgers maken
Ik probeer creatief te zijn, zodat ik minder narrig ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Veel whisky in mijn gammele lijfIk heb net uitgebreid aan de telefoon gehangen met een vriendinnetje dat een tijd in Ghana heeft gewoond en ik moet van haar naar de dokter maandag.
Afijn: gaan jullie leuke dingen doen dit weekend? Ik weet de yoga van minilot al - tof, maar de rest?
Was dat deze datum? Zou best kunnen inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De sushimeet gaat gewoon nog door op de geplande datum
Ik lust geen whisky.quote:
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De sushimeet gaat gewoon nog door op de geplande datum
Dalwhinnie. Relatief makkelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik lust geen whisky.![]()
En daar heb ik de pest over in. Toch eens leren drinken.
Tips, CF?
Waarom? Zoveel mis je niet hoor!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Tips, CF?
Als de uitslag begint van de VOH, geef je dan even een seintje. Dan zet ik de TV weer aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
't schaep in de tv kantine... echt geweeeldig![]()
vooral marc marie
Er zitten hier heel wat kenners, ik ben er geen vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:00 schreef minilot het volgende:
Tips, CF?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wacht nog even op Lein, die moet dit weekend werken geloof ik. Zondag trainen en morgen een beetje uitrustenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Al dat waar andere mensen van kunnen genieten, en ik niet, daar ben ik jaloers op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom? Zoveel mis je niet hoor!
Jura is een redelijk vlakke. Niet zo heel spannend. Ook niet zo heel duur. Beetje zoetig.quote:
Gezwaaidquote:
Dan had ik allang aan de heroine en cocaine gezeten. Het kan me niet schelen wat andere mensen vinden. Als ik niks mis en tevreden ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Al dat waar andere mensen van kunnen genieten, en ik niet, daar ben ik jaloers op.Dat wil ik dan ook.
De gezelligheid is gearriveerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gezwaaid
Was leuk, lekker gegeten gekletst geswinged meegeblerd, maar het duurde allemaal iets te lang & bovendien was het 1 grote medleyNiet 1 nr werd helemaal gezongen
![]()
Afterparty geskipt, lekker naar huis en een paar grote glazen water voor ik aan de wijn ga.
Moet ik nog iets weten verders?
Whiskey is een mannendrankje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Tips, CF?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Whiskey is een mannendrankje.
Je schenkt jezelf een glas in, gaat er eens goed voor zitten. Je pakt het glas stevig beet; gromt laag in de keel en neemt een slokje. Het glas zet je enigzins ruw terug op tafel.
Gefeliciteerd, je bent nu whiskey-drinker.
Ik heb Pietverdriet uitgenodigd voor koffie,maar hij wil niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gezwaaid
Was leuk, lekker gegeten gekletst geswinged meegeblerd, maar het duurde allemaal iets te lang & bovendien was het 1 grote medleyNiet 1 nr werd helemaal gezongen
![]()
Afterparty geskipt, lekker naar huis en een paar grote glazen water voor ik aan de wijn ga.
Moet ik nog iets weten verders?
En een kopje theequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb Pietverdriet uitgenodigd voor koffie,maar hij wil niet.
Vergeet niet interessant erbij de whisky in het glas rond te draaien en aan het glas te ruiken en vooral niet die hand in de band van de broek te steken nadat je een slok hebt genomen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:05 schreef kaasplankje het volgende:
Je schenkt jezelf een glas in, gaat er eens goed voor zitten. Je pakt het glas stevig beet; gromt laag in de keel en neemt een slokje. Het glas zet je enigzins ruw terug op tafel.
Mjammiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergeet niet interessant erbij de whisky in het glas rond te draaien en aan het glas te ruiken en vooral niet die hand in de band van de broek te steken nadat je een slok hebt genomen.
Ik drink het om mijn schorre stem nog wat zwoeler te laten klinkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:05 schreef kaasplankje het volgende:
Nou, ik ben anders toch heel blij dat ik wat toffe drugservaringen heb mogen meemaken!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan had ik allang aan de heroine en cocaine gezeten. Het kan me niet schelen wat andere mensen vinden. Als ik niks mis en tevreden ben.
Oeh, daar krijg ik wel trek van, als je dat zo zegt. Mannendrankje: prima. Ik ben wel een beetje een kerel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon in mijn agenda zetten! Ik wil jou wel 'es horen zingen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
En Hoppa Spammmmmmmen maarrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
En Hoppa Spammmmmmmen maarrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Maar het is niet in Dordt hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef Sarabi het volgende:
Geen idee waar ik de 30e ben, als ik in Dordt ben kom ik misschien wel kijken
Ik ga ook dus je kan meerijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cool!![]()
Geen idee waar ik de 30e ben, als ik in Dordt ben kom ik misschien wel kijken
Op naar een echte baan danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat was de laatste werkdag bij ikea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |