Ik blief ze allebei!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef ColdFeet het volgende:
De beste pannekoek is spek met stroop, al die moderne pizzapannekoeken blief ik niet![]()
Ik heb nog zo'n knopje rechtsonder of bedoel je iets andersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
Is er geen dingetje meer om het volgende deel te openen? Ik kon het niet vinden.......
Dat je een vervolgdeel kan openen zonder alles te typen, ik kon het niet vinden. Naja. Tis gelukt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n knopje rechtsonder of bedoel je iets anders
Spek en stroop!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
pannenkoek met stroop vind ik ook niet echt zo. Ziet er heel lekker uit maar ben gewoon geen fan ervan
Lein is weer spic en span?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
Pff
ik heb zojuist de 5 smerigste hoekjes van het huis schoongemaakt![]()
blegh 't is weer af
Het zal wel aan mij liggen. Maar imho wordt 1 koek in 1 pan gebakken. Ik snap het dus niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef golfer het volgende:
Voor de taalpuristen: het is tegenwoordig al een tijdje pannenkoeken.
En zo 1x per jaar zijn ze best lekker, hoewel mijn voorkeur uitgaat naar flensjes.
Die regel is vervallenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen. Maar imho wordt 1 koek in 1 pan gebakken. Ik snap het dus niet.
Voor het doucheputje leeghalen krijg je van mij een medaille! Brrr!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
Pff
ik heb zojuist de 5 smerigste hoekjes van het huis schoongemaakt![]()
blegh 't is weer af
ieuw ja, die zat er ook bijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor het doucheputje leeghalen krijg je van mij een medaille! Brrr!
Leuk stukje erover:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen. Maar imho wordt 1 koek in 1 pan gebakken. Ik snap het dus niet.
Ik weet het golfje, maar ik staak. Ik vind het er echt niet uitzienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef golfer het volgende:
Voor de taalpuristen: het is tegenwoordig al een tijdje pannenkoeken.
En zo 1x per jaar zijn ze best lekker, hoewel mijn voorkeur uitgaat naar flensjes.
Let op iedereen!quote:
?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Zondag weer het laatste deel van Zen
Yups. Ik kijk en neem het op voor B. zodat ze het morgen nog even kan nakijken.quote:
Zen, dat is een detective serie van de BBC over een zeer coole agent in Rome.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
Oh dat.
Nu jij Piet, wat is dat zen?
Oh, ok.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zen, dat is een detective serie van de BBC over een zeer coole agent in Rome.
nenzuwachtigheidquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
och wat een afgang! zingt het hele nr de tekst fout tot ze zo in de knoop zat dat ze ff niks meer kon zingen...
vind ik zo dom dat je je tekst compleet verkeerd zingt... alsof je je niet hebt voorbereid
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, ok.
Wanneer kom je koffiedrinken?
Jury en publiek dachten daar anders over, gezien hun reakties.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
och wat een afgang! zingt het hele nr de tekst fout tot ze zo in de knoop zat dat ze ff niks meer kon zingen...
vind ik zo dom dat je je tekst compleet verkeerd zingt... alsof je je niet hebt voorbereid
Ze valt opeens op dikke homo's.quote:
vind het heel slecht als zangers/zangeressen hun tekst niet weten....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nenzuwachtigheid
Heb zelden een voorstelling gespeeld waarin tekst 100% goed ging.
ja ze vinden het niet erg omdat het veel tekst is.... maar als destiny's child het verkeert zingt tijdens een concert is het echt grote schandequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Jury en publiek dachten daar anders over, gezien hun reakties.
Ik heb dat allang voorgesteld heur.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
![]()
Vanwaar ineens die aandacht?
Hoi Isa!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die regel is vervallen
En pannenkoek met spek
Hear hear!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef ColdFeet het volgende:
De beste pannekoek is spek met stroop, al die moderne pizzapannekoeken blief ik niet![]()
erg hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ja idd! en jennifer hoor je weer es niet tijens het openingslied
Krak is volgens mij nog ouder dan jij.quote:
zeker! was jij t niet aan t opnemen?quote:
om te gieren!quote:
Je bent jaloers en ik zwijg maar over de redenen....quote:
Waar moeten we morgen dan over pratenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik luister gewoon een echte artieste ipv die nepperds van The Voice: Agnes Obel
Voor B. die nu in het theater in IJmuiden zit. Die kan het dan mooi even bekijken als ik boodschappen doe of aan het dutten ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
zeker! was jij t niet aan t opnemen?
Zeker weten niet over dat helequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar moeten we morgen dan over praten
Nou zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeker weten niet over dat heleThe Voice
gebeuren
Wordt-ie nat? Hou er een paraplu bovenquote:
Geen idee! Spannend!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Krak is volgens mij nog ouder dan jij.
Alweer verzopen?quote:
Jij...moet duidelijk een fatsoenlijke smaak ontwikkelen nogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou zegzitten er toch wel een paar tussen waar ik een cd van wil
hey jouw muziek vind ik meestal ook leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij...moet duidelijk een fatsoenlijke smaak ontwikkelen nog
Voetbalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar moeten we morgen dan over praten
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Krak is volgens mij nog ouder dan jij.
In z'n profiel staat oprichtingsjaar 1965.quote:
Hmmmm...hoorde ik daar een ijmuidense mier een grote scheet laten?quote:
Het is echt een verschrikkingquote:
* PdeHoog legt een hand op de schouder van Kaas:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is echt een verschrikking![]()
Zodra 't iets droger is ga ik aan 't werk, maar als ik nu uit het raam kijk wordt ik diep droevig
Dat hoge grondwater bij jullie in die polder daar moet het waterschap wat aan doen. Daar kan jijzelf niets aan doen, toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is echt een verschrikking![]()
Zodra 't iets droger is ga ik aan 't werk, maar als ik nu uit het raam kijk wordt ik diep droevig
Ik dacht al wat ruik ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...hoorde ik daar een ijmuidense mier een grote scheet laten?
Ja dat is allemaal opgelost nu, blijft hier wel een zeiknat moeras over waarin alle planten staan te verpieteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:04 schreef golfer het volgende:
Dat hoge grondwater bij jullie in die polder daar moet het waterschap wat aan doen. Daar kan jijzelf niets aan doen, toch?
Ik dacht dat jij van een jaar ervoor was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
Als Pietverdriet van '65 is, ben ik jonger.
Pee, ik ben jong van geest.
Gelukkigquote:
Zonde manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal opgelost nu, blijft hier wel een zeiknat moeras over waarin alle planten staan te verpieteren.
Hoe oud is krakje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
Als Pietverdriet van '65 is, ben ik ouder.![]()
Pee, ik ben jong van geest.
Ik haat die uitdrukkingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal opgelost nu, blijft hier wel een zeiknat moeras over waarin alle planten staan te verpieteren.
2 jaar ervoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van een jaar ervoor was.
Nou eh, schouders eronderquote:
Huh?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:09 schreef golfer het volgende:
En niet meer van die ninja-edits doen, Krak.
En dan gaan verhuizen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou eh, schouders eronder
-Eerst drainage aanleggen
-zand er op
-alles opnieuw straten (halve bestrating van de tuin ligt er nog uit)
-dan de borders nog opnieuw indelen
Ik quote toch echt jouw post waarin je eerst schreef dat je jonger was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef krakkemieke het volgende:
Huh?
Ik reageer snel op posts maar ninja edits?
Waarom?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet om jullie teleur te stellen, maar de kans dat je mijn IRL leert kennen is erg klein.
ben je onzeker?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet om jullie teleur te stellen, maar de kans dat je mijn IRL leert kennen is erg klein.
Klopt. Ik heb geen irl leven dus ik edit net zo snel als ik praat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik quote toch echt jouw post waarin je eerst schreef dat je jonger was.
Nee, dan is de magie weg (niet te verwarren met Maggi)quote:
Oh, je hebt liever fantasieënquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dan is de magie weg (niet te verwarren met Maggi)
Nu blijven we (natte) dromen over je hebben, zonder het sprookjesbeeld kwijt te raken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, dan is de magie weg (niet te verwarren met Maggi)
Je hebt beloofd dat je ooit kwam koffiedrinken. Ooit,ik zeg het erbij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Jeetjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou eh, schouders eronder
-Eerst drainage aanleggen
-zand er op
-alles opnieuw straten (halve bestrating van de tuin ligt er nog uit)
-dan de borders nog opnieuw indelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |