Er zitten "helaas" al gaten in de carosserie/hoedenplank. Ik zeg helaas, want ik weet niet wat het met de carosseriestijfheid doet. Maar wel handig dat ze er in zitten en de speakers er wel in passen. Aan de deurpanelen is het nog even prutsen, maar dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zitten er al speakers in de deuren en hoedenplank? Als je hoedenplank nog niet gevuld is moet je wat anders verzinnen namelijk, onder de gewone hoedenplank zit een stalen carrosseriedeel (waar mensen dus vaak stukken uitslijpen voor speakers).
Reflectie van de tonen, plus dat de druk dan wordt overgedragen aan de carrosserie, wat het gevoel (lage tonen zijn voor een groot deel gevoel) versterktquote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef Koepert het volgende:
Ik heb (waarschijnlijk) een hele domme vraag/opmerking... maar ik zie overal altijd auto's waarbij de sub met de 'box' van de achterbank af staat.. Waarom? ik heb hem namelijk naar de bank toe staan, met als achterliggende gedachte, anders trilt ie tegen de achterklep aan= sneller resoneren, buiten een trillende klep, en door de achterbank dempt wel wat, maar zal minder trillen... Is dit een hele rare gedachte??
Meer ruimte? Ik denk vooral door middel van dat de bron meer in de hoek van de ruimte (in dit geval auto) staat.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
't Schijnt dat een sub harder kan spelen als 'ie naar achter is gericht, dit ivm meer ruimte.
Tja okay, naja ik rij toch nooit rond met het geluid zo hard dat mn dak gaat trillen, kan die wel, maar dan wil ik niet in de auto zittenquote:Op zondag 23 januari 2011 23:42 schreef Koepert het volgende:
Voornamelijk dat idd... K vind t zelf iig altijd ontzettend treurig lijken als er een auto langskomt die een trillende achterklep heeft.. Waarbij je dus buiten de auto alleen BOEMTRRRRrrrrr hoort ipv het BOEM in de auto (Waarbij boem natuurlijk het beuken van de bass is) Hoewel ik dus mn eigen ook niet geisoleerd heb..en dus soms ook n vibrerend klepje heb..
mits met foto'squote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:45 schreef robertzone het volgende:
Gisteren aansluitmateriaal besteld, en morgen 3 accu's ophalen.
Zo wordt de capaciteit ver3dubbeld, en zou ik theoretisch gezien 1uur lang op standje wapperen kunnen spelen zonder draaiende motor.
Vandaag alles voorbereid, elektriek naar de versterkers netjes aangesloten enzovoorts.
Als er belangstellenden zijn wil ik de voortgang hier wel posten
Klopt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:07 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
mits met foto's![]()
Ben wel benieuwd, komt dit in die rode Astra?
Dan maakt ie maar een projekttopic, dan kunnen we hem mooi negeren als hij vervelend wordt. dat domme linkjesgebagger in dit topic ben ik wel een beetje zat nuquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Straks krijgen we het inbouwen hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |