http://code.google.com/p/dompdf/quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:25 schreef ursel het volgende:
Man o man zeg. Wat een gekut om een tabel in PDF te krijgen zeg. Telkens positie bepalen met fpdf.
Zijn er niet simpelere manieren?
Dat ik gewoon de html tabel neem die ik al gegenereerd heb en die fijn aan een pdf creator kan geven vanaf mijn applicatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
kloptquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef GlowMouse het volgende:
group by gebruiken, en een tabel koelkast met kolomnaam bier is slecht opgezet.
bedoel een enkele met alles erin, dus metquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
3-dubbele SQL-query's zijn teveel van het goede. We houden het op één, hoe lang ook...
We houden je ook niet tegen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:02 schreef cablegunmaster het volgende:
bedoel een enkele met alles erin, dus met
Select *
from news
where news_id in (select count(*) as aantal from views where view_id = news_id)
ongeveer
ach screw het gewoon testen![]()
![]()
Even slecht inzak momentjequote:
een group by did the tricquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef GlowMouse het volgende:
group by gebruiken, en een tabel koelkast met kolomnaam bier is slecht opgezet.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | <?php $con = mysql_connect("localhost","login",""); if (!$con) { die('Could not connect: ' . mysql_error( )); } mysql_select_db("login", $con); $sql="INSERT INTO optredens(datum, dagdeel, wat, waar) VALUES ($datum,$dagdeel,$wat,$waar)"; if (!mysql_query($sql,$con)) { die('Error: ' . mysql_error( )); } echo "1 record added"; mysql_close($con) ?> |
1 | INSERT INTO optredens(datum, dagdeel, wat, waar) VALUES (,,,) |
Nooit zo doen, eerst valideren of het wel een goede datum is:quote:Op maandag 24 januari 2011 15:17 schreef stefan1218 het volgende:
heb je de variabelen wel gevuld?
$datum = $_POST['datum'];
etc
1 2 3 | <?php $sql="INSERT INTO optredens(datum, dagdeel, wat, waar) VALUES ('$aData[datum]','$aData[dagdeel]','$aData[wat]','$aData['waar']')"; ?> |
Oké. Omdat je een paar posts geleden wel verschillende variabelen gebruikt, vandaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:07 schreef MrNiles het volgende:
waarom? uhm...omdat zo het scripje werkt vanwaar ik het heb afgekeken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | <?php $database="sdhelpdesk"; mysql_connect ("localhost", "root", ""); @mysql_select_db($database) or die( "Unable to select database"); $result3 = mysql_query( "SELECT artikelnummer, artikelsoort FROM artikelen" ) or die("SELECT Error: ".mysql_error()); $options=""; while ($row=mysql_fetch_array($result3)) { $firstvalue=$row["artikelnummer"]; $secondvalue=$row["artikelsoort"]; $options.="<OPTION VALUE=\"[b]$artikelnummer[/b]\">".[b]$artikelsoort[/b].'</option>'; } ?> <tr> <th>Artikel soort:</th> <th> <SELECT NAME=p> <OPTION VALUE=0> <?php echo $options ?> </SELECT> </th> <tr> |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |