Volgensmij is daar niets van waarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga de ellende die mijn kleding heet straks eens te lijf. Voor mijn gevoel zit er echt niets leuks tussen
Gewoon, iets leuksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat moet je hebben dan?
En voor welke gelegenheid?
Ohh wacht. Ik ben in de war..quote:
Maar zo voelt het wel nuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij is daar niets van waar
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:49 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh wacht. Ik ben in de war..
My bad.
Dat werkt vaak heel goed hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja vooral heel erg lastig zijn
Stylish hoor. Zou persoonlijk zelf geen ronde hals-shirt eronder aandoen, maar je ziet er scherp, Donnie.quote:
quote:
Ik ben happy met m'n nieuwe overhemden iig, die nu op de foto is, is er 1 vanquote:
Ja daarom zeg ik het ook.quote:
Niet zo miepenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:50 schreef rival het volgende:
[..]
Heb het beest niet maar de station, niet zo leuk dus
Doe eens een foto posten dan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een blouse van Vittorio Marchesi zal jou héél mooi staan.
Waarom perse dat merk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij die?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus als er niets leuks tussenzit, ga je zonder kleding over straat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:Ik ga de ellende die mijn kleding heet straks eens te lijf. Voor mijn gevoel zit er echt niets leuks tussen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus als er niets leuks tussenzit, ga je zonder kleding over straat?
Joh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |