Hoe clichéquote:
Magic kaarten naar Y. komen brengenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:43 schreef rival het volgende:
[..]
Na wat telefoontjes blijkt dat ik geen leuke planning voor vanavond heb. Wat to dooo
Vrienden/innen bellen is dus geen optie hè dat heb ik net gedaan
Damn, dat kun jij aan een foto zien?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Blits cameraatje hoor (je hebt de V1273 neem ik aan)!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik sla even over, vind je het heel erg?
Bakkies doen met je maten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:43 schreef rival het volgende:
[..]
Na wat telefoontjes blijkt dat ik geen leuke planning voor vanavond heb. Wat to dooo
Ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, dat kun jij aan een foto zien?![]()
Kodak V1273 idd
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:43 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
Opgelost, slotjequote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Cheers met je brakke koffie dan
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weten de vrouwtjes beter dan wij. Want zij zijn er van.
Gewoon een aangetekende brief sturen en daarna dagelijks bellen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je moet meestal lang en overdreven zielig doen, dan gaan ze pas de noodzaak ergens van zien.
Rukken tijdens een msn gesprek.. De nieuwe vorm van telefoonseks?quote:
Ja vooral heel erg lastig zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon een aangetekende brief sturen en daarna dagelijks bellen.
Ja dat heb ik ook gemerktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je moet meestal lang en overdreven zielig doen, dan gaan ze pas de noodzaak ergens van zien.
Nee je hebt gelijk. Ik ben een hulpeloos dom blondje. Om de 3 uur komt er iemand van de thuiszorg om min kont af te vegen en het kwijl van mn kin te halen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen je aanvraag accepteren of afwijzen of je doorsturen naar een commissie. Maar zelfs als ze het afwijzen dan heb je een bewijs van een officiële instantie dat je moeite hebt gedaan. Dan kan je daarmee terug naar de gemeente.
Je hebt echt geen idee van wie wat uitvoert heb ik het idee.
Hup, volgens mijn bedoelt ie het niet zo slecht als ie het uitdrukt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gemerkt![]()
Pas nadat ik compleet in paniek was werd ik een beetje geholpen
[..]
Nee je hebt gelijk. Ik ben een hulpeloos dom blondje. Om de 3 uur komt er iemand van de thuiszorg om min kont af te vegen en het kwijl van mn kin te halen.
Hoewel dat erg fijn isquote:
En over 10 minuutjes dan?quote:
Wie heeft het over de hele avond?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef rival het volgende:
[..]
Hoewel dat erg fijn is
zit ik lekker niet achter de pc de hele avond
[..]
En over 10 minuutjes dan?
Eh, wat gelukt?quote:
Ik heb het er gewoon over dat je niet weet waar je moet zijn, bij welk loket, bij welke instantie, wie waartoe bevoegd is et cetera. Maar je gaat maar lekker in de hoek zitten wenen, want daarmee kom je verder in de wereld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gemerkt![]()
Pas nadat ik compleet in paniek was werd ik een beetje geholpen
[..]
Nee je hebt gelijk. Ik ben een hulpeloos dom blondje. Om de 3 uur komt er iemand van de thuiszorg om min kont af te vegen en het kwijl van mn kin te halen.
Wat moet je hebben dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga de ellende die mijn kleding heet straks eens te lijf. Voor mijn gevoel zit er echt niets leuks tussen
Zal R leuk vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Magic kaarten naar Y. komen brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |