Dat is wel een goede prijs in ieder geval vergeleken met wat ik vanmiddag zag staan.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
550K..met afstand mijn grootste aankoop ooit haha
Altijd lastig te zeggen..ik vond de normale versie al een held, maar tot nu toe maakt hij het wel waar met 23 goals in 11 online wedstrijden, waaronder 6 in de finale van die gouden online cup (laatste in het rijtje)quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel een goede prijs in ieder geval vergeleken met wat ik vanmiddag zag staan.
Is hij het waard?
Nicequote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd lastig te zeggen..ik vond de normale versie al een held, maar tot nu toe maakt hij het wel waar met 23 goals in 11 online wedstrijden, waaronder 6 in de finale van die gouden online cup (laatste in het rijtje)
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef Tim86 het volgende:
Milito is echt mijn angstgegner...die doet het altijd goed tegen mij..
Heb je serieus in 1 maand zo'n goed team bijelkaar?? Heb je dan ook echt geld betaald?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef psychedelicate het volgende:
Na een maand FUT11 heb ik dan eindelijk mijn team klaar:
[ afbeelding ]
Ik wilde vanmiddag een stel spelers, inclusief Forlan, verkopen om Torres te halen. Toen ik tussendoor ongeveer 7 pakjes opende, zat mijnheer Torres daar opeens tussen. Uiteindelijk de coins die ik voor Torres had gespaard (+ wat verkochte spelers) gebruikt voor Villa. Een Messi of Ronaldo zijn me te duur (shit is nagenoeg onmogelijk), dus dit is mijn definitieve team.
Tja vraag ik mij ook af, ik heb daar helaas geen tijd voor om zoiets zelfs in 3 maanden te creeren. Maar goed ik win dan ook niet elke online wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:17 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Heb je serieus in 1 maand zo'n goed team bijelkaar?? Heb je dan ook echt geld betaald?
Zo'n team win je niet bij elkaar met wedstrijden winnen. Of hij heeft er een hele lading euro's tegenaan gegooid, of dag en nacht gehandeld lijkt mij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja vraag ik mij ook af, ik heb daar helaas geen tijd voor om zoiets zelfs in 3 maanden te creeren. Maar goed ik win dan ook niet elke online wedstrijd.
Een heel mooi team, maar als ik je mijn persoonlijke mening mag geven:quote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef psychedelicate het volgende:
Na een maand FUT11 heb ik dan eindelijk mijn team klaar:
[ afbeelding ]
Ik wilde vanmiddag een stel spelers, inclusief Forlan, verkopen om Torres te halen. Toen ik tussendoor ongeveer 7 pakjes opende, zat mijnheer Torres daar opeens tussen. Uiteindelijk de coins die ik voor Torres had gespaard (+ wat verkochte spelers) gebruikt voor Villa. Een Messi of Ronaldo zijn me te duur (shit is nagenoeg onmogelijk), dus dit is mijn definitieve team.
Robben IF is het nog te vroeg voor, speelt pas net weer maar niet onverdienstelijk. V Persie verwacht ik er wel in met z'n hattrick en daarvoor heeft ie ook al 2x in een wedstrijd gescored. Misschien Berbatov en Gomez of Fabiano, allen hattrick.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:58 schreef OmniRocket het volgende:
Morgen nieuwe FUT ToTW... Robben, Van Persie, Janko, misschien Duplan?
De grote ommekeer bij mij was dat ik op een avond uit zo'n 6 pakjes IF Ramos (letterlijk 5 minuten later kreeg ik een SMS van emokid dat hij ook een IF Ramos had gekregen, what are the odds?), Tevez, Pique en Balotelli kreeg. Dan pak je zo een goede 325k, waarmee ik Xavi (77k), Iniesta (115k), Puyol (79k) en Alves (40k) kon kopen. Casillas heb ik van emokid gekregen en Abidal kost niks. Torres heb ik gisteren uit een pakje getrokken, Forlan is ook niet bijzonder duur en voor Villa heb ik gewoon een lading overbodige spelers (voornamelijk BPL en wissels zoals Ramos) moeten verkopen. Overigens heb ik inderdaad meer tijd op de computer (webapp) doorgebracht dan op de Xbox zelf (maar niet excessief veel, het was kerstvakantie). Als je een klein startkapitaal hebt, dan is handelen vrij makkelijk. Ik heb bijvoorbeeld een Tevez voor 39/49k gekocht en uren later voor 66k verkocht.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zo'n team win je niet bij elkaar met wedstrijden winnen. Of hij heeft er een hele lading euro's tegenaan gegooid, of dag en nacht gehandeld lijkt mij.
En wat doe ik dan met Forlan? Die man is een beest en mijn topscorer. Overigens bevalt Alonso mij niet genoeg voor een basisplek, en Fabregas heb ik nodig voor de goede passes (ik dribbel vrijwel nooit).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:54 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Een heel mooi team, maar als ik je mijn persoonlijke mening mag geven:
Zet Villa als LS, Torres als RS, Aguero als CF, Xabi Alonso als CM en Xavi als RCM.
Villa is niet echt geschikt als CF naar mijn mening. Aguero is dat wel. Villa is sterker met zijn zwakke been als Torres, en daarom kunnen ze beter op andere posities staan. Fabregas heeft op dit moment geen link met Alves, en dus gaat de chem tussen hun ook omlaag.
Zie dit niet als een belediging of een aanval o.i.d. maar gewoon een advies van mijn kant
Forlan zou eventueel als CF kunnen ipv Aguero. Ik heb zelf dit team:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
En wat doe ik dan met Forlan? Die man is een beest en mijn topscorer. Overigens bevalt Alonso mij niet genoeg voor een basisplek, en Fabregas heb ik nodig voor de goede passes (ik dribbel vrijwel nooit).
Mooie avond was dat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De grote ommekeer bij mij was dat ik op een avond uit zo'n 6 pakjes IF Ramos (letterlijk 5 minuten later kreeg ik een SMS van emokid dat hij ook een IF Ramos had gekregen, what are the odds?),
iets vergelijkbaars, Pisano (geloof ik) RB in mijn silverteam. Snelheid is wel goed, maar alle andere dingen lijden daar onder dus ik hou zanetti en riise aangezien ik maicon niet kan betalen.quote:[b]Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef emokid het volgende:[/url]
Heb trouwens een oplossing gevonden voor de LB positie in de Serie A. Silvers! Traore heeft een Pace van 86 en DEF van 71, kost wel 7500 maar dan heb je geloof ik wel wat. Iemand al eens geprobeerd?
Pedro heeft al een IF hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Robben IF is het nog te vroeg voor, speelt pas net weer maar niet onverdienstelijk. V Persie verwacht ik er wel in met z'n hattrick en daarvoor heeft ie ook al 2x in een wedstrijd gescored. Misschien Berbatov en Gomez of Fabiano, allen hattrick.
Pedro mogen ze ook wel eens updaten/boosten of een IF'je, man ze moesten eens weten wat die laat zien. Enorme fitness en acceleration/speed, vergelijkbaar met Ronaldo (no joke). Echt een sprintkanon.
Die hebben best veel mensen ja, maar buiten zijn pace en defending is het ook niet zo veel..Bij FUT zie je altijd maar iets van 10 stats, maar zijn hidden stats zijn behoorlijk matig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Mooie avond was dat.
Heb trouwens een oplossing gevonden voor de LB positie in de Serie A. Silvers! Traore heeft een Pace van 86 en DEF van 71, kost wel 7500 maar dan heb je geloof ik wel wat. Iemand al eens geprobeerd?
Van Persie heeft ook al IF.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Robben IF is het nog te vroeg voor, speelt pas net weer maar niet onverdienstelijk. V Persie verwacht ik er wel in met z'n hattrick en daarvoor heeft ie ook al 2x in een wedstrijd gescored. Misschien Berbatov en Gomez of Fabiano, allen hattrick.
Pedro mogen ze ook wel eens updaten/boosten of een IF'je, man ze moesten eens weten wat die laat zien. Enorme fitness en acceleration/speed, vergelijkbaar met Ronaldo (no joke). Echt een sprintkanon.
nee voor mn Serie A team, hij hoeft niet per se te linken met iemand neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:42 schreef Tim86 het volgende:
Voor de eredivisie? Met wie moet hij linken?
Dan zou ik echt voor Pastore en/of Menez gaan. Verder heb je voor dat geld ook oa Seedorf, Hamsik..genoeg optiesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee voor mn Serie A team, hij hoeft niet per se te linken met iemand neem ik aan?
nja Pastore heb ik al dus ik ga denk ik voor Hamsikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Algemene suggesties:
n
[..]
Dan zou ik echt voor Pastore en/of Menez gaan. Verder heb je voor dat geld ook oa Seedorf, Hamsik..genoeg opties
Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef KentdeBruin het volgende:
Emokid ik dacht dat jij ging stoppen!![]()
Hargreaves, Carrick, Scholes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:45 schreef Fenomeno het volgende:
Handelen lukt aardig nu, de rossi en berba zijn leuke winsten mee te pakken, wie raden jullie aan om mee te handelen bij een budget van ongeveer 5k?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |