Jij zit in 5 VWO?!?!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:05 schreef Keesje123 het volgende:
[..]
ja maar moet ook interessant zijn voor 5vwo
ik weet wat een maatschappelijk probleem is, maar ja.. ik kom niet op een interessant onderwerpquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:06 schreef Descendent het volgende:
Weet je uberhaupt wel wat een maatschappelijk probleem is?![]()
want ik kan me niet voorstellen dat als je wél weet wat t is je er geen kunt vinden....
maar hoe wil je daar een presentatie over geven van minimaal 8 minuten..?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:09 schreef Curri het volgende:
Ambulance-broeders die in elkaar worden geslagen, misschien steken je klasgenoten er wat van op
Kijk eens bij de rest van de onderwerpen op dit nieuwsforum (of op de frontpage). Ik kom er zo al 5 tegen waarvan eentje mij zo ongeveer tegemoet schreeuwt.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:06 schreef Keesje123 het volgende:
[..]
ik weet wat een maatschappelijk probleem is, maar ja.. ik kom niet op een interessant onderwerp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Descendent het volgende:
[..]
Kijk eens bij de rest van de onderwerpen op dit nieuwsforum (of op de frontpage). Ik kom er zo al 5 tegen waarvan eentje mij zo ongeveer tegemoet schreeuwt.....Ja ligt het aan mij of staat er daar niet veel in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou het over mensen die bij het zien van new kids al beginnen te filosoferen over de val van de maatschappij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:14 schreef Keesje123 het volgende:
[..]
Ja ligt het aan mij of staat er daar niet veel in?
8 ambulancebroeders.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:10 schreef Keesje123 het volgende:
[..]
maar hoe wil je daar een presentatie over geven van minimaal 8 minuten..?
Of de achteruitgang van het schoolniveau: Vroeger, toen VWO nog voor echt slimme mensen wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:26 schreef Boldface het volgende:
Ik weet nog wel een maatschappelijk probleem: leerlingen die een schoolniveau te hoog zitten en veel beter naar de havo kunnen gaan...
ja en jij zit zeker op het vmboquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Of de achteruitgang van het schoolniveau: Vroeger, toen VWO nog voor echt slimme mensen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |