aaa..dat veranderd het verhaal. Maar wat voor dieren wil je??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik doe het nu omdat ik zelf toch geen woonruimte heb, dat wordt wel anders als ik ooit zelf een toko heb want dan zit ik met m'n eigen huisdieren die ik dan wil hebben
Konijntjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
aaa..dat veranderd het verhaal. Maar wat voor dieren wil je??
Ik moest meteen hieraan denken:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
*klik, pssscht, klok, klok, klok*
het is weekend.
Cheers. *trekt ook maar weer en biertje open*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
het is weekend.
Ik denk eraan dit jaar wat meer (en vooral langer) te gaan reizen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik doe het nu omdat ik zelf toch geen woonruimte heb, dat wordt wel anders als ik ooit zelf een toko heb want dan zit ik met m'n eigen huisdieren die ik dan wil hebben
Toe maar konijntje, toe maar wiebelen, wiebelenquote:
Konijnen kwetsbaar? Howcome?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lijken me alleen zo kwetsbaar dus ik durf niet helemaal
valt wel mee hoor. Alleen kunnen ze makkelijker verstoppertje spelen als je ze los laat in huis..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lijken me alleen zo kwetsbaar dus ik durf niet helemaal
Cheers matequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
het is weekend.
ach, maar dat heeft ieder welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met hun darmen. Even niet eten en ze zijn dood
Tnxquote:
Nou nou, zo'n vaart loopt het ook weer niet. Als ze genoeg hooi hebben moet het wel heel gek gaan hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met hun darmen. Even niet eten en ze zijn dood
De mogelijkheden tot flauwe grappen zijn haast eindeloosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
Ah, m'n vinger is aan het genezen, hij jeukt als een gek
Ghehe goed bezig dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx.
hier ff inbieren, daarna door naar het Happy Hour op het Leidse.
En dat terwijl ik al 3 dagen ziek ben.
Begin danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mogelijkheden tot flauwe grappen zijn haast eindeloos.
Verras mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mogelijkheden tot flauwe grappen zijn haast eindeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |