quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oppaspoezen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Echt super engquote:
ik ookquote:
Snap ik, dat is ook heel lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef cafpow het volgende:
Sorry maar dat wordt een andere keer, want voor spaggeti in tomantensaus laat ik alles staan
Nog last v het water? Of woon je niet in de buurt v de kade?quote:
en ik ben sinds klein af aan een spaggeti freak...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snap ik, dat is ook heel lekker
Nee, maar ik wil er best op passen als mensen op vakantie gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hield toch niet zo van katten?
LOLquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt super eng![]()
En dan wilde ik de batterijen eruit slopen en dan kon alleen met een bepaalde schroevendraaier die ik dus nergens kon vinden, terwijl dat beest loopt te gillen
Nee helemaal geen last van. Vorig jaar zijn wel een keer alle putten overstroomd hier, toen woonde ik ineens wel aan, nee, in het waterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nog last v het water? Of woon je niet in de buurt v de kade?
als ik een poes zou nemen zou jij dan oppas willen doen voor 1 tot 2 maanden..want wij hebben geen kat omdat we nooit iemand hadden die oppas kon doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil er best op passen als mensen op vakantie gaanIk zou ze zelf niet nemen. Maar die zwartwitte is een beetje een kutbeest.
Nou, als het goed is eet ik met een half uurtje. Dus nog eventjes wachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ooken t duurt nog ff voordat ik ga eten ( ivm visite) dus ik ben maar aan n pak koekjes begonnen
Ligt eraan, ik doe het nu omdat ik zelf toch geen woonruimte heb, dat wordt wel anders als ik ooit zelf een toko heb want dan zit ik met m'n eigen huisdieren die ik dan wil hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
als ik een poes zou nemen zou jij dan oppas willen doen voor 1 tot 2 maanden..want wij hebben geen kat omdat we nooit iemand hadden die oppas kon doen
wij eten meestal tussen half 7 en 8 uurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als het goed is eet ik met een half uurtje. Dus nog eventjes wachten
Cheers!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
*klik, pssscht, klok, klok, klok*
het is weekend.
Hopen dat het niet erger wordt danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee helemaal geen last van. Vorig jaar zijn wel een keer alle putten overstroomd hier, toen woonde ik ineens wel aan, nee, in het water
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
*klik, pssscht, klok, klok, klok*
het is weekend.
ik nog iets later, begin meestal rond 7u met kokenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
wij eten meestal tussen half 7 en 8 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |