Het is je vader?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja daar wel, maar de tandarts zei dat hij hem er wel uithaalt als het zover isen doe mij maar liever de tandarts die ik ken en mij kent sinds ik in mijn ma's buik zat.
De enige giftige slang in Nederlandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Breng mn beperkte kennis dan niet aan het twijfelen
[..]
Nooit geweten dat ze giftig waren
nee helemaal niet. Alleen mijn moeder komt al meer dan 25 jaar bij dezelfde tandarts en ik ben 24quote:
Heb ze wel eens gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige giftige slang in Nederland
Mooie beesten hoor:
[ afbeelding ]
Op een vespaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef backgammon het volgende:
ik zei dus; morgen mn vespa op halen! ik word zo mega hip
Uhm groep 1 zijn de beginners, groep 4 doen meer vrij trainen dan nog echt les krijgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, hij kijkt af bij andere groepen, daarom issie zo goed
Ja en?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef backgammon het volgende:
Dan kan het nog altijd je vader zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee helemaal niet. Alleen mijn moeder komt al meer dan 25 jaar bij dezelfde tandarts en ik ben 24
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef backgammon het volgende:
En jij gaat thuis op de bank zitten wachten, en nieteens kijken bij 'm? Jij spoort nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op een vespa
[..]
Uhm groep 1 zijn de beginners, groep 4 doen meer vrij trainen dan nog echt les krijgen.
Hij zit in de laatste groep, is daar de jongste. Lopen wel damn lekkere jochies van een jaar of 20 rond daar
Waarom weet je dan niet dat adders de enige giftige slangen in Nederland zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ze wel eens gezienaltijd leuk natuur freaks in je familie
Ik vindt ze niet zo mooi, heb ooit een slang in blijdorp aangeraakt, en dat doe ik niet meer, voelde zo onprettig aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige giftige slang in Nederland
Mooie beesten hoor:
[ afbeelding ]
Nee. Nee, dat word je niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef backgammon het volgende:
Dat konden we net ook lezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef backgammon het volgende:
ik luister niet naar alles wat me gezegd wordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom weet je dan niet dat adders de enige giftige slangen in Nederland zijn?
Ik vind ze echt prachtigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik vindt ze niet zo mooi, heb ooit een slang in blijdorp aangeraakt, en dat doe ik niet meer, voelde zo onprettig aanik kreeg er de kriebels van
Ik vind ze juist grappig aanvoelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik vindt ze niet zo mooi, heb ooit een slang in blijdorp aangeraakt, en dat doe ik niet meer, voelde zo onprettig aanik kreeg er de kriebels van
Voelt wel lekker gladquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze echt prachtig
Vooral regenboog boa's.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Kwam net een oud filmpje tegen op m'n photobucket
[ link | afbeelding ]
Basisschool materiaal ditquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik luister niet naar alles wat me gezegd word
Daar lette ik zéker niet opquote:
Story of my lifequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist niet.
[..]
Het is de schuld van HW
lol, iedereen had zo'n ding vroeger, behalve ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Kwam net een oud filmpje tegen op m'n photobucket
[ link | afbeelding ]
Alles wat ik nodig heb is zo'n koele zonnebril, pastel gekleurde korte broek en mn vespaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
met deze mentaliteit niet natuurlijk
Laat 'm in de waanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
met deze mentaliteit niet natuurlijk
Groentensoep, met heel veel balletjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
wat voor soep?
Hier eten we straks spaggeti met tomatensaus
ik ben juist na de basischool gestopt met oplettenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar lette ik zéker niet opben pas na mn middelbare school gaan opletten in de les.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef backgammon het volgende:
[..]
Alles wat ik nodig heb is zo'n koele zonnebril, pastel gekleurde korte broek en mn vespa
Het feit dat het totaal niet hip is telt en deze zeker niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef backgammon het volgende:
[..]
Alles wat ik nodig heb is zo'n koele zonnebril, pastel gekleurde korte broek en mn vespa
Een chaotisch leven voornamelijkquote:
oe, lekker. Ik heb al jaren geen groentensoep opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Groentensoep, met heel veel balletjes
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat het totaal niet hip is telt en deze zeker niet?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat 'm in de waan![]()
Kan nog leuk worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |