Doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:15 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, wat een vreemd text bericht krijg ik net:
[..]
Ik baal echt heeeeeeeeeeeeeel ergquote:
Er ligt gewoon ergens een veel mooier regenpak op je te wachtenquote:
Ik kom bij jou etenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef Muck het volgende:
Zo, kippie ligt in de oven, aardappels liggen af te koelen, zodat ik ze zo kan bakken en de sla ligt ut te lekken
Straks een pannetje uiensoep koken voor morgen tussen de middag
Geloof er NIETS vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er ligt gewoon ergens een veel mooier regenpak op je te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een hint dat je niet mieterig moet zijn en gewoon zonder regenpak door het leven moetquote:
Nee, omdat je nu boos bent.quote:
Als dat zou kunnenquote:
Lekker lekker lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef Muck het volgende:
Zo, kippie ligt in de oven, aardappels liggen af te koelen, zodat ik ze zo kan bakken en de sla ligt ut te lekken
Straks een pannetje uiensoep koken voor morgen tussen de middag
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn zusje luistert m-kidsWat is dat? en hoe jong is je zusje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Talk to the hand ladyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is een hint dat je niet mieterig moet zijn en gewoon zonder regenpak door het leven moet![]()
Boos en upsetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, omdat je nu boos bent.
Maar dat gaat wel weer over.
En dan zal je weten dat ik gelijk heb
Ik dacht dat je ging zeggen: pics van je zusjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is dat? en hoe jong is je zusje?
Ik duw je in de IJssel hoorquote:
7 jaar is ze en ik ben 16 jaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is dat? en hoe jong is je zusje?
En ga je dan op hem hierheen varen?quote:
Uhuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
En ga je dan op hem hierheen varen?
Dat is nog maar de vraagquote:
Weet je hoe ver ik dan moet duwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |