Biedt hem dan niet aan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:17 schreef Springvogel het volgende:
Het is meer een interesse peiling, PC hoeft niet sowieso weg
Hij moet eigenlijk wel weg, maar ga hem niet verkopen voor 100 euro. Dat is het meer. Btw op te halen in omgeving Den Haagquote:
Ja, makkelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 00:56 schreef sweetlady-o het volgende:
Een vraag: ik kijk veel anime online via streams en ik download best veel.
is deze pc daarvoor geschikt?
Zit een schijf in van 1TB (1000GB)quote:Op zondag 16 januari 2011 15:21 schreef sweetlady-o het volgende:
Okee, en hoeveel opslag geheugen heeft het?
Genoteerd en goed/te weinig?quote:
Nog niet genoegquote:Op maandag 17 januari 2011 19:52 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Genoteerd en goed/te weinig?![]()
Per wanneer doe je hem eigenlijk weg?
Welke os zit er eigenlijk op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef Springvogel het volgende:
[..]
Nog niet genoegWanneer ik vind dat er voldoende geboden is.
Zit geen Os op, hier dien je zelf voor te zorgen. Zou je evt kunnen afhalen in omgeving Den Haag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:23 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Welke os zit er eigenlijk op?
200 euro voldoende?
Ligt eraan hoe sterk je bent, maar het valt op zich wel mee....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:49 schreef sweetlady-o het volgende:
Zelf woon ik in rotterdam, ik dacht eraan met het ov te komen. Maar nu ik er over nadenk: is dat ding natuurlijk erg zwaar :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |