Omdat ik binnenkort mijn abonnement wil verlengen en daarbij de overstap ga maken op zeer waarschijnlijk de iPhone 4, wil ik mijn iPhone 3G verkopen.
Ik bied dus aan:
iPhone 3G - 8GB
Simlock vrij
Kleur: Zwart
Opslagruimte:8 GB
Leeftijd: 11 maanden - factuur staat op 16-02-2010
Dit betekent dat je nog garantie hebt op de iPhone.
Op de bijgesloten garantie informatie staat: minimaal 24 maanden garantie na aankoopdatum (welke staat vermeldt op de factuur)
Staat van de iPhone:Prima staat.
Afgezien van normale gebruikerssporen welke je echt niet kunt voorkomen ziet de iPhone er echt keurig uit.
De iPhone is vanaf de eerste seconden voorzien van een screenguard (ik heb er nog twee extra welke je erbij krijgt).
Het scherm is dus krasvrij!
De achterzijde van de iPhone heeft wel wat lichte gebruikerssporen, ondanks dat de iPhone altijd (letterlijk: altijd) in een compleet beschermende cover heeft gezeten.
Wanneer er wat vuil tussen de cover en de iPhone komt te zitten kan dit leiden tot wat kleine krasjes.
Tevens zul je zien dat bij ingang van de oplaad connector wat lichte krasjes zitten.
Staat van de accu:Hier heb ik nimmer problemen mee gehad.
Bij intensief gebruik= Altijd wifi aan en zoekende naar wifi netwerken, gebruik van functie 3G, sociale netwerken veelvuldig checken, twitteren, lezen van de krant, spelletjes doen, browsen etc. gaat de accu c.a. 48 uur mee.
Bij rustig gebruik= Niet continu zoeken naar wifi, af en toe mail checken, bellen en smssen, dan gaat de iPhone met gemak 4 tot 5 dagen mee.
De accu heb ik bijna altijd volledig opgebruikt en pas wanneer bijna leeg ben ik gaan opladen.
Firmware:Deze iPhone is fabriek af simlockvrij.
Dit betekent dat alle simkaarten van alle provider in deze iPhone zullen werken.
Momenteel draait de iPhone op versie 4.2.1
Jailbreak?Nee...
Hoe lever ik de iPhone af?Schone installatie, ik zal de iPhone herstellen naar de oorspronkelijke instellingen.
Je krijgt erbij:
- De originele doos
- Originele factuur en garantieinformatie
- Nog helemaal nieuw originele oordopjes
- Nieuwe lader en usbkabel
- Griffin AirCurve, een zeer handige dock voor de iPhone
- Boekjes met daarbij het simkaart pinnetje
- Een screenguard x 2
- 3 iPhone covers
Indien gewenst heb ik alle accessoires in tweevoud= oordopjes, lader en usbkabel, doosje etc.
Vraagprijs: 300,- Ik ga altijd zeer voorzichtig met mijn spullen om, ik kan je dan ook garanderen dat deze iPhone nooit gevallen is of dat er andere rare dingen mee gebeurd zijn.
Vraagprijs is een vraagprijs, een goed
bod doen mag altijd, je hoort vanzelf of ik het daar wel of niet mee eens ben.
Je bent natuurlijk altijd welkom het toestel en alle accessoires te komen bekijken.
Voor vragen, opmerkingen of andere zaken, laat het me maar weten.
Foto's![Foto-8Z68ZH6J.jpg]()
![Foto-STHUAD7H.jpg]()