Have fun!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:28 schreef Duderella het volgende:
ik ben treinen, borrelen, eten en ballet kieken met een vriendin, doegies all.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:28 schreef Duderella het volgende:
ja, Arty gaat een Jag kopen. Had ergens nog een potje staan ' voor dit soort dingen'.![]()
![]()
Sheesh, met dat soort dingen ben ik echt nog niet zo volwassen dat ik daar een potje voor hebquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:28 schreef Duderella het volgende:
Hoe weet je dat CF?
ja, Arty gaat een Jag kopen. Had ergens nog een potje staan ' voor dit soort dingen'.![]()
![]()
binnenkort naar eentje in Rosmalen kijken.
ik ben treinen, borrelen, eten en ballet kieken met een vriendin, doegies all.
Heb jij je agenda al gechecked?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sheesh, met dat soort dingen ben ik echt nog niet zo volwassen dat ik daar een potje voor hebMaar toch leuk!
Veel plezier met het ballet.
Een ja alsin "ja, ik heb het gechecked" of een ja alsin "ja, ik kom"quote:
Hee, meisje! Zal ik jouw zegeningen eens tellen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef Bluezz het volgende:
Pee : ik was dude's zegeningen aan het tellen
Ugh, hebben ze op de Nederlandse TV nou ook al van die onsmakelijke sensatieprogramma's? Ik heb ooit die show van Maury Povic gezien over dat onderwerp, echt bah. dat het een probleem is, dikke kinderen, dat onderschrijf ik van harte. Maar ik denk niet dat zulke TV-programma's helpenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:42 schreef Sarabi het volgende:
Herhaling van Mijn kind is te dik nu toch aan het kijken![]()
Gaat nu echt over een meisje waarin ik me heel erg kan herkennen, woont ook boven/naast de supermarkt.![]()
Misschien toch maar iets anders gaan doen
Die moederquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:42 schreef Sarabi het volgende:
Herhaling van Mijn kind is te dik nu toch aan het kijken![]()
Gaat nu echt over een meisje waarin ik me heel erg kan herkennen, woont ook boven/naast de supermarkt.![]()
Misschien toch maar iets anders gaan doen
Even voor de anderen: in de uitzending gingen ze voor de camera alle snoep uit de kasten en lades in een vuilniszak stoppen, en deze weggooien.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, P: dat is dus een ja op allebei. Daarom zeg ik het twee keer
Lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjequote:
Wel duidelijk dat het probleem niet bij de kinderen ligtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even voor de anderen: in de uitzending gingen ze voor de camera alle snoep uit de kasten en lades in een vuilniszak stoppen, en deze weggooien.
De presentatrice vraagt wat er met die zak is gebeurd. Moeder zegt: 'Niks?'
Vervolgens wordt er een camerashot getoond van de zak die weer teruggehaald was het huis in, en open, met spul er nog in.
Moeder: 'Misschien hadden jullie dat shot al vantevoren gemaakt. Ik weet niet waarom die zak terug is. Ja, maar, we vonden het zonde om weg te gooien. We hadden ook lekkers gekocht voor jullie crew enzo'
Echt.![]()
Scheef plakkertje, verkeerde instelling van het apparaat... maar niet goed, in ieder geval gelukkig dat ze het hebben gezien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel duidelijk dat het probleem niet bij de kinderen ligt
Mijn schoonzusje hebben ze net laten schrikken
Ze kreeg haar eerste echo en daar zeiden dat het hartje niet klopte.....
Maar achteraf blijkt het dat ze het verkeerd gezien hebben en dat alles goed is
Lijkt me nogal een fout om te maken....
Dus het komt wel vaker voor zulke fouten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Scheef plakkertje, verkeerde instelling van het apparaat... maar niet goed, in ieder geval gelukkig dat ze het hebben gezien.
Slordig foutje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet niet hoe vaak het voorkomt, maar fouten komen overal voor....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus het komt wel vaker voor zulke fouten?
Ik zou me dan denk ik echt de rest van de zwangerschap zorgen blijven maken
Das waarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak het voorkomt, maar fouten komen overal voor....
Samenvatting pls straksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:19 schreef borisz het volgende:
Zo om 16.00 maar eens naar het RTLnieuws kijken. RTL en NRC hebben alle 'Nederlandse' documenten van wikileaks door kunnen nemen.
Oh ja...groot nieuwsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:19 schreef borisz het volgende:
Zo om 16.00 maar eens naar het RTLnieuws kijken. RTL en NRC hebben alle 'Nederlandse' documenten van wikileaks door kunnen nemen.
Denk dat je schoonzus nu wel zeker weet dat haar hart flink kan kloppenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat je schoonzus nu wel zeker weet dat haar hart flink kan kloppen
Wereldschokkende onthullingen zoals:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:19 schreef borisz het volgende:
quote:In een van de documenten staat dat
koningin Beatrix zich in de zomer van
2009 tegenover de ambassadeur van de VS
uitgesproken heeft over de verlenging
van de Afghanistan-missie.Beatrix zou
hebben gezegd:"Het zal moeilijk
zijn",maar het moet gebeuren.
De laatste vier woorden zijn een
interpretatie van de Amerikanen.
't Is natuurlijk net hoe je het stelt - als je zegt 'oh, er is geen hartslag' terwijl je nog niet hebt uitgesloten dat je een fout hebt gemaakt, is dat bepaald niet netjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet niet hoe vaak het voorkomt, maar fouten komen overal voor....
Joodse penicilline.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef DarkElf het volgende:
ouderwetse kippensoep staat op, water, een kip, winterpeen, uien, knoflook, citroenschil (klein stukje) peper, wat zout, foelie, selderij, bleekselderij, peterselie, gedroogd pepertje.... en dan eens een paar uur laten pruttelen.
Pffquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
niemand maar had er zin inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Joodse penicilline.![]()
Wie is er ziek?
Jeetje. Daar schrik ik echt van. Legendarisch wielrenner en voaral legendarische ploegleider.quote:
Nu nog pruimen en je hebt cock-a-leekie!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef DarkElf het volgende:
oh en een prei heb ik er nog even in gemikt.
Ik heb nog niet het hele verhaal gehoord maar vraag me af hoe het precies gegaan isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[citaat van ColdFeet] ('t is hier weer mis met citeren)voor je een dergelijke uitspraak doet heb je het toch wel héél goed gecheckt en er iemand bij gehaald etc.
ah ben benieuwd wat jullie ervan vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef golfer het volgende:
Hugh's Fish Fight deel 3 ook binnen gehengeld.
Klinkt goed hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef DarkElf het volgende:
ouderwetse kippensoep staat op, water, een kip, winterpeen, uien, knoflook, citroenschil (klein stukje) peper, wat zout, foelie, selderij, bleekselderij, peterselie, laurierblad, gedroogd pepertje.... en dan eens een paar uur laten pruttelen.
Samenvatten doen we niet, maar FFT verkeert inmiddels bina op voet van oorlog met haar werkgever. Da's het spannendste wat er in de SC is gebeurdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:44 schreef MissHobje het volgende:
Middag pff druk gehad deze paar dagen
alles wel k? met allemaal ?
Hoghquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef golfer het volgende:
Hogh's Fish Fight deel 3 ook binnen gehengeld.
Ow heb ik dat tussendoor nog ergens gemist...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Samenvatten doen we niet, maar FFT verkeert inmiddels bina op voet van oorlog met haar werkgever. Da's het spannendste wat er in de SC is gebeurd
Echtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Samenvatten doen we niet, maar FFT verkeert inmiddels bina op voet van oorlog met haar werkgever. Da's het spannendste wat er in de SC is gebeurd
Jemig wat vallen die generaties snel weg de laatste tijdquote:
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef DarkElf het volgende:
Hogh, ouwe hippiemet goeie ideeën
en ook een carnivoor dus iig wil hij ons niet allemaal aan de hennepkleding hebben enzo zoals ik al tegen P zei..
Whut whut?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nigel Slater is erg vega, heb je die al eens gezien?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:48 schreef DarkElf het volgende:
Hogh, ouwe hippiemet goeie ideeën
en ook een carnivoor dus iig wil hij ons niet allemaal aan de hennepkleding hebben enzo zoals ik al tegen P zei..
mooie keuken heeft die manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nigel Slater is erg vega, heb je die al eens gezien?
Ja, uiteraard, prive ga ik me echt niet inspannenquote:
Zijn boeken zijn echt primaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mooie keuken heeft die man
ja kijk er wel eens naar maar ik vind hem zoooooooo sloooooooooooom (hoewel hij echt wel lekkere dingen maakt en een prima kok is, leuke tuin ook heeft)
ken ik niet. ik zal eens zien als ik jouw boekenkast weer zie. maar heb net 4 nieuwe boeken binnen dus dat komt dan op de wishlist als t leuke zijnquote:
Als het echt van hem zelf is.... ja hij heeft een soort vreemde pauzes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef DarkElf het volgende:
mooie keuken heeft die man
ja kijk er wel eens naar maar ik vind hem zoooooooo sloooooooooooom (hoewel hij echt wel lekkere dingen maakt en een prima kok is, leuke tuin ook heeft)
klopt. en ja misschien is het een studio maar de keuken vind ik iig erg mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als het echt van hem zelf is.... ja hij heeft een soort vreemde pauzes.
Die poes is
Hugh?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:12 schreef DarkElf het volgende:
laatst zat hij helemaal blij een kop heet water met kruiden te drinken, in zijn tuintje, een beetje rond te kijken en toen dacht ik; die man komt wel heel relaxed en gelukkig over zo (ook al moest ik wat grinniken om zijn overpeinzingen)
Samenvatting: Het was Wouter Bos die de boel heeft verpestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Wereldschokkende onthullingen zoals:
[..]
Wisten we alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Samenvatting: Het was Wouter Bos die de boel heeft verpest.
FF's baas wilde haar ontslaan en voor minder uren weer aannemen. FF wil loonsverhoging en 'waardering'.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:23 schreef LieLie het volgende:
Wie legt me nou even de oorlog van FFT uit?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:25 schreef DarkElf het volgende:
zo de kippensoep begint al lekker te ruiken en hij moet nog 3 uur zeker.
Zo eens verder met de stoofpot. heb geen guiness kunnen vinden dus gooi er Westmalle triple in... komt ook goed denk ik
Als het lekker is, is het goedquote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:
weekend!!
straks lekker uit eten
![]()
Hey Lie!!
Apies hebben een liedje geleerdquote:
Waar gaan jullie uit eten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |