Have fun. En heb je pierenjan al gepmt?quote:
Verras ons!quote:
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Have fun. En heb je pierenjan al gepmt?
Lol pierenjan = piraniaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee
Waar gaat hij over? Ik dacht dat Pirania en Monopoly hier de hoogste waren?
Heel goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee
Waar gaat hij over? Ik dacht dat Pirania en Monopoly hier de hoogste waren?
Als je die van disturbed nou in mijn uur had gerequest! Dan had ik hem gelijk kunnen draaien!quote:
Pics van je zusjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:22 schreef -Datdus- het volgende:
verdomme mijn zus heeft m'n headset + microfoon geleend en nu moet ik er weer een week op wachten,,,![]()
![]()
Moet ik d'r prikken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:22 schreef -Datdus- het volgende:
verdomme mijn zus heeft m'n headset + microfoon geleend en nu moet ik er weer een week op wachten,,,![]()
![]()
In de Paling?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je neemt me in de maling!
In de Daling?quote:
Ja toch al vond ik le muts l'huppel ook wel geniaal gevondenquote:
Nee echt nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je neemt me in de maling!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik snapte het niet
Ik voel me stom nu
In de Faling?quote:
Het klinkt als een koelkast.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:23 schreef -Datdus- het volgende:
Waar komen al die kekke jingles vandaan?
In de herhaling?quote:
Kusje op je stomquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik snapte het niet
Ik voel me stom nu
Ruilen? Krijg jij ook pics van mijn zusje?quote:
Koelkastquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:23 schreef -Datdus- het volgende:
Waar komen al die kekke jingles vandaan?
Ook draaien dan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
die je net had gemaakt vind ik ook wel leuk
Ik herhaal.quote:
ja die staat helemaal niet aanquote:Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 16:0)
Er zijn nog 4 andere SC's volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef Patje1987 het volgende:
Wel fijn weer een SC in ONZ, wel met duidelijk onderwerp en goed doel.
Zijn een paar problemen mee, is bekend. Wordt aan gewerkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef Swomp het volgende:
[..]
ja die staat helemaal niet aan![]()
nu kan ik niet op de smileys klikken ... grrr
ja tering ding ik wilde hem terug zetten. gaat die opeens op zijn hardstquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goede mix met de mastervolume!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:28 schreef mash_ het volgende:
oh en het was geen verzoekplaat maar klikte verkeerde jingle
Ik heb verlorenquote:
Klopt..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:28 schreef Patje1987 het volgende:
Van dit nummer heb je ook een heerlijke dance mix
JA IKKE IKKE IKKEquote:
Probeer ff een hard refresh..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:28 schreef Swomp het volgende:
@ ibenny (shit kan ook al niet quoten)
Ok mooi, de meeste ken ik wel uit mijn hoofd ja
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef utopie het volgende:
but only love, only love can heal such a scar
CTRL + F5 ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:28 schreef Swomp het volgende:
@ ibenny (shit kan ook al niet quoten)
Ok mooi, de meeste ken ik wel uit mijn hoofd ja
Ja we weten het!quote:
Zoon?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA IKKE IKKE IKKE
MET MN ZOON
EN DE VORIGE 2 TOUREN WAS IK ER OOK BIJ
Ik was er ook, prachtig concert!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA IKKE IKKE IKKE
MET MN ZOON
EN DE VORIGE 2 TOUREN WAS IK ER OOK BIJ
Ja?quote:
Hoi zoon, zeg tegen je moeder dat ze op tijd aan het eten moet beginnen.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoi zoon, zeg tegen je moeder dat ze op tijd aan het eten moet beginnen.
kan kloppen ja maar ik durf er niet maar aan te zitten onder het nummerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
Hij staat wel een beetje te hard mash_
Je kanaal zelf dan, paar db zachter
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
LUISTER OOK VANNACHT WEER NAAR PAUL IN THE DARK!
Met de vast onderdelen:
- Kinderen voor Kinderen plaat
- Tune van een tekenfilm van vroeger
- NIEUW! Raad het geluid!
PM me even op welke dagen je volgende week ook wilt:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Met de vast onderdelen:
Geen sla vanavondquote:
Ja die heb ikquote:
Volgens mij 2de dagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:30 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik was er ook, prachtig concert!
wanneer was je er?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef ElmoFan het volgende:
Is het interview met Zanger petro al geupload? Anders doe ik dat wel
Complimenten aan Doraquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:32 schreef utopie het volgende:
[..]
Salade beef teriyaki en croutons was best lekker
Cosjenquote:
Ik was er de eerste dag.. en dan niet de innercirkel maar die eentje daar buiten.. waren net te laat om in de innercirkel te staan..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die heb ik
[..]
Volgens mij 2de dag![]()
Ik stond in de fucking inner circle dankzij mn polstattoo![]()
Zoonlief zat op de buhne met mn zusje
okeuh, ik meot er ben ik bang wel wat afknippen, want het is groter dan 200mb, dat kan ik niet uploadenquote:
Als het goed is welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:33 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Heb je al een date voor der gevonden?
quote:
Paul in the darkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Met de vast onderdelen:
Ik heb een aantal PM's gekregen jah, waaruit ze een paar uitgezocht heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:33 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Heb je al een date voor der gevonden?
Was ik ook te laat voor man. Vrienden van mij hadden het wel gehaald. Ben toen 2 bekers sinas gaan halen en zo langs de beveiliging gelopen, vroeg hij om mn stempel, liet ik in het voorbij lopen mn tattoo zien en toen was ik binnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:32 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik was er de eerste dag.. en dan niet de innercirkel maar die eentje daar buiten.. waren net te laat om in de innercirkel te staan..
donderdagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:33 schreef Patje1987 het volgende:
Let op mensen, Donderdag weer een lekker half uurtje hardstyle met Patje
Het wordt steeds erger hierquote:
Ga je dan ook tussendoor lullen enzo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:33 schreef Patje1987 het volgende:
Let op mensen, Donderdag weer een lekker half uurtje hardstyle met Patje
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:34 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb een aantal PM's gekregen jah, waaruit ze een paar uitgezocht heeft__
Ja mijn foto's waren mislukt.. ik had de flits aan laten staan..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was ik ook te laat voor man. Vrienden van mij hadden het wel gehaald. Ben toen 2 bekers sinas gaan halen en zo langs de beveiliging gelopen, vroeg hij om mn stempel, liet ik in het voorbij lopen mn tattoo zien en toen was ik binnen.
Stond zo hard te shaken dat er geen drinken meer in de bekers zat![]()
Ik heb echt prachtige foto's en filmpjes gemaakt
Het is niet voor niets ONZquote:
dat kloptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoe sla ik mijn sampler settings op in VDJ?
Als ik hem afsluit en weer opstart mag ik ze allemaal weer opnieuw instellen
Hoort hij eigenlijk normaal op te slaan..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
Save settings?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
Als ik mijn mic ingesteld krijg dan wel. En na mij is Symphoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga je dan ook tussendoor lullen enzo?
utopie D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:35 schreef utopie het volgende:
Kan ik een verzoekje aanvragen Mash_ ?!
Ah, dan moet ik wel ff luisteren hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik mijn mic ingesteld krijg dan wel. En na mij is Sympho
Help me onthouden dat ik ze een keer opzoek en naar je stuurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:35 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja mijn foto's waren mislukt.. ik had de flits aan laten staan..
Hmmmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Hoort hij eigenlijk normaal op te slaan..
Kan ik niet vinden?quote:
Ja als het niet zeer doet (ik vraag al vanaf 09:00, maar het ''past niet in hun genre''), maar ik heb nog wel een ander bazen nummer geen hardstyle... lekker chill... maar weet de titel niet, dus moet ff zoekenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
utopie D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict ?
Ok..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Help me onthouden dat ik ze een keer opzoek en naar je stuur
Koop gewoon een mac jonge!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef Snaavel het volgende:
Ik zit te denken om Mac van mijn computer af te flikkeren..
maarja, dan kan ik garageband niet meer gebruiken.. en ik krijg een Jack to USB kabel binnen..
je zei 15:10 :pquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Mash ik moet bijna weg, vergeet mn verzoekje niet
Ja klopt ookquote:
Ah, ok.. ik wacht welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb zelf maand geleden een mac gekocht sorry.
Djay? daar kan ik de radio settings ook in zetten? en daar kan ik mijn microfoon gebruiken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:38 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Snaavel gebruik dan ook djay, eventueel in combinatie met draaitafels bij de macstore kun je die zo kopen.
Ook een tof nummer iddquote:
Ah die heb ik wle op me pc staanquote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:38 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Snaavel gebruik dan ook djay, eventueel in combinatie met draaitafels bij de macstore kun je die zo kopen.
Zit een microfoon bij in, dus kan ook een eigen erop aansluiten. Radio settings weet ik zo niet, waar moet ik dan op letten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:39 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Djay? daar kan ik de radio settings ook in zetten? en daar kan ik mijn microfoon gebruiken?
Verkapt kijk mij rijk zijn postquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:43 schreef utopie het volgende:
But iiiiiiiiiiiiiii will hold on hope and iiiiiiiii won't let you choke. On the noose around your neck and i'll find strength in pain and i will change my ways ill know my name as it's called again![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DrLektroluv plaatje? Ik ga nu aanvragenquote:
Mooi dan ben ik er toch nietquote:
lol wat ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Graseter het volgende:
Mijn moeder zat gister trouwens in dit topic._!
Watquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Met de vast onderdelen:
Dat is die Djay waar Henk het over had, kost geloof ik 100 euro heb je software draaitafel microfoon alles.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:43 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij rijk zijn post
ctrl +f5quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:26 schreef Swomp het volgende:
[..]
ja die staat helemaal niet aan![]()
nu kan ik niet op de smileys klikken ... grrr
Ook gepost?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Graseter het volgende:
Mijn moeder zat gister trouwens in dit topic._!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:45 schreef PiRANiA het volgende:
HEt kost je 7 luisteraars, maar dan heb je wel Mumford geluisterd.
Wuuut? vertel...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:45 schreef Swomp het volgende:
btw dat verhaal over die moeder van dhaha die naar danny had gemaild![]()
![]()
pff moet ik dat hele verhaal gaan vertellenquote:
SMS even?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef utopie het volgende:
Doppiepoetspoetter (maat van mij) moet om 15:00. Hij is nog steeds niet online en ik denk dat hij te laat is aangezien die nog op school zit
kan alleen vindenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
DrLektroluv plaatje? Ik ga nu aanvragen
Ja want anders kan ik niet uitzenden.. snapjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:43 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Zit een microfoon bij in, dus kan ook een eigen erop aansluiten. Radio settings weet ik zo niet, waar moet ik dan op letten?
Wat gebeurd er dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef utopie het volgende:
Doppiepoetspoetter (maat van mij) moet om 15:00. Hij is nog steeds niet online en ik denk dat hij te laat is aangezien die nog op school zit
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef Swomp het volgende:
[..]
pff moet ik dat hele verhaal gaan vertellen![]()
Volgens mij heeft iemand het opgenomen ?? WIE ?
Dat ga ik zeggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, ze weet mijn username gelukkig niet.
Joah... vertelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef Swomp het volgende:
[..]
pff moet ik dat hele verhaal gaan vertellen![]()
Volgens mij heeft iemand het opgenomen ?? WIE ?
Maar waarmee kan ik zien of die functie voor de radio erop zit? Weet niet waar ik naar moet zoeken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:47 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja want anders kan ik niet uitzenden.. snapje![]()
Het probleem met virtual DJ is dat hij mijn microfoon niet kan vinden. dus ik kan niet praten onder een show. heb VDJ 6.0.1 met Mac OSX Snow Leopard 10.6.3
Doe dan maar deze omdat my moon my man inderdaad niet goed te vinden isquote:
Ik wil wel halfuurtje extraquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:47 schreef PiRANiA het volgende:
13:00 SperzieboonToon
14:00 mash_
15:00 Doppiepoetspoetter
15:30 Dagoduck
16:30 TrollenFTW
Ik heb al 1tje van jou gedraait en komt nog 1tje aanquote:
daar is ie alquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:47 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ewaa dushi's !straks om 3u doppie! ik draai nu even half uurtje waar ik zelf van hou volgende x verzoekjes!
Want ik ken jouw moeder wel jij dondersteen!quote:
gr grquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Want ik ken jouw moeder wel jij dondersteen!
System Of A Down?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik draai vanaf 15.30 wat lekkere harde rock! dames en heren
ik zal het verhaal wel uploadenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Swomp het volgende:
Wie wil het verhaal van dhaha vertellen?
Ik had btw niet helemaal goed meegekregen wat voor filmpje hij in die OP had gezet, dat was toch iets met een prank ? ofniet
Kan ik Bad Company van 5 finger death punch aanvragen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik draai vanaf 15.30 wat lekkere harde rock! dames en heren
Welk nummerquote:
staat genoteerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Kan ik Bad Company van 5 finger death punch aanvragen?
Ik ga er maar gewoon 3 aanvragen voor het geval dat je er blij van wordquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef utopie het volgende:
ik krijg vakantie gevoel bij dit nummer
quote:
kenden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Goh die nummer konden we nog niet :")
je F5 knopjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef PiRANiA het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 41 of 200 listeners (41 unique)
Listener Peak: 47
Average Listen Time: 1h 07m 51s
Current Song: Mumford and Sons - The Cave
wat klopt niet?
De titelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef PiRANiA het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 41 of 200 listeners (41 unique)
Listener Peak: 47
Average Listen Time: 1h 07m 51s
Current Song: Mumford and Sons - The Cave
wat klopt niet?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:
zo nog 2 hardstyle die aangevraagd zijn.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kom er nog steeds niet uit hoe ik live kan presenterenheb ASIO4ALL geinstalleerd, maar kan nog steeds niet in VDJ mijn microfoon instellen bij Sound Input.....
Dat was een fakking bazenset!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef JaimyLee het volgende:
Ik moet zeggen goed nummer maar na een tijdje word ie wel saaierder
Ik wil lektroluv! Stond bij hem helemaal vooraan op Lowlands
Lowlandsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dat was een fakking bazenset!![]()
![]()
![]()
Anders gaan mensen het opnemen en op youtube zetten, dat moet niet natuurlijkquote:
Heb je die gast van 66 gezien met grijs haar die met kerstlampjes om zich heen door de tent heendanste?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dat was een fakking bazenset!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef utopie het volgende:
goeien nummertjenWie heeft deze aangevraagd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |