quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:17 schreef Echtjammer het volgende:
jonguh, jullie zijn echt mongol, neem een voorbeeld aan de server van GoT.
Bouwrechten worden oprecht verleent, dank u.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:24 schreef drumstickNL het volgende:
Lol een voorbeeld nemen aan GoT inderdaad waar jij geen bouwrechten hebt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:27 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Bouwrechten worden oprecht verleent, dank u.
Ninja looten kan niet meer vriend, en BG afken al jaren niet meer...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:31 schreef drumstickNL het volgende:
Succes met het ninja'en van loot of het afk'en in BG's.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:36 schreef UBERDHOKER het volgende:
toothles server is nog altijd off door omstandigheden
Uhuh, want er is natuurlijk echt iets wat je kan doen tegen AFKen in een BG.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:33 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Ninja looten kan niet meer vriend, en BG afken al jaren niet meer...
Inderdaad, iedereen op Berend's server heeft lol om die mafkees.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:04 schreef Jump het volgende:
Man man man, wat een leuke sfeer hier weer!
Sucker, we hebben het met iedereen besloten. En het is survival, geen creatiefquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:14 schreef Echtjammer het volgende:
Tweakers lacht je uit vriend:
http://www.tweakcraft.net(...)q68ct696&topic=108.0
Ik kan niet op je server komen klopt dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:05 schreef NietTeVolgen het volgende:
Echtjammer binnen 24 uur gebanned? New record!
Het leukste is dat mensen nu lollen met Vriend, de reden waarom ik weg benquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen op Berend's server heeft lol om die mafkees.
Ik kijk erg naar de release van bukkit uit..
Oja, berend post eens een render.
Nee de reden waarom jij banned bent is omdat je zat te griefen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:40 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Het leukste is dat mensen nu lollen met Vriend, de reden waarom ik weg ben_ !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |