herstarten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
Godver, ik deed wat raars met mijn toetsenbord en nu kan ik niet quoten, die knoppen zijn weg
Maar Yuki, nee dat zijn ze sowieso niet he.. Ik bedoel de foto bovenaan de pagina, dus geen artikel.
I know, ik draaf door, ik kan er niet tegen dat ik het niet weet
Doet me denken aan een South Park episode, waarbij de ouders samenzweren om hun kinderen ziek te laten wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_trend__.html?p=34,3
nee dank je.
Ja had ik al gedaan, deden ze het nog niet en nu ineens wel.quote:
Die kousen daar zijn een uitvergroting van die van Cettequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik geef het op hoorZe zijn tof he Yuk, laten we het daar op houden
Oh dat is wel heel fijn jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
Oh boy oh boy oh boy
M'n nieuwe setje zit echt heel fijnVoel 'm nauwelijks zitten
Ja dat zag ik al..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die kousen daar zijn een uitvergroting van die van Cette
En dat zijn ze niet... Geen streepjes bovenaan, maar kant.
En we gaan gewoon weer naar de V&D
Ik hoef geen bontkraagje. Dan krijg ik dr niet eens nat onder de douche!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat je dan je deur opendoet en dat daar zo'n lichtgebruinde, zwartgelokte, felgroenogige mediterrane hunk staat..............
Fotoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
Oh boy oh boy oh boy
M'n nieuwe setje zit echt heel fijnVoel 'm nauwelijks zitten
Ik heb vanmiddag ergens al een foto van de set gepostquote:
Je weet heel goed ik wat bedoel, Samzjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ergens al een foto van de set gepost
Uiteraard heb ik zo'n foto natuurlijk weer nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet heel goed ik wat bedoel, Samzje
Dat noemen ze nou een worstje voorhoudenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik zo'n foto natuurlijk weer niet
Oh, ik dacht doodgooien met een blije musquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou een worstje voorhouden
Mediterraaaaaan! Geen bontkraagjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoef geen bontkraagje. Dan krijg ik dr niet eens nat onder de douche!
Eerder doodgooien met twee meloenenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht doodgooien met een blije mus
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou een worstje voorhouden
Ik heb mijn meloenen niet gegooidquote:
Dan is het gooooooooooehoooooooooooed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |