Dank jequote:
Het is je geraaie ook!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wel.
Om mee hard te lopen, that is. Daarna gaan ze ook acuut weer uit!
Het kan nu weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je
Heb ik heel lang gedaan, afgelopen voorjaar ook nog.
Ik moet weer eens beginnen
Ik heb paardrijsokkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wel.
Om mee hard te lopen, that is. Daarna gaan ze ook acuut weer uit!
Nu ben ik ziekquote:
Voor het geval je ook nog vergeetachtig aan het worden bentquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:26 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor het geval je ook nog vergeetachtig aan het worden bent
Heel verstandig jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu ben ik ziek
Van de mevrouw van het UWV moet ik in bed blijven
Oh. Ik dacht jij ook wel voor tijdens het lopenquote:
Nee, zou niet weten waarom. Gewoon zwarte sportsokkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht jij ook wel voor tijdens het lopen
Ik heb trouwens maar 2 paar witte sportsokken die lekker zitten.
De ene zijn enkelsokjes, dus zie je niet
Die andere zijn X-Socks, en die zijn gewoon cool
Jij bent niet oudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Oh, hoi Stingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:28 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, zou niet weten waarom. Gewoon zwarte sportsokken
Technische sokken voor hardlopen heb ik nog maar 1 keer in zwart gezien trouwens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:28 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, zou niet weten waarom. Gewoon zwarte sportsokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij bent niet oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het gebookmarked!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nu heb ik geen speciale sportsokken, maar bij de Decathlon hangen volgens mij genoeg zwarte hardloopsokkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Technische sokken voor hardlopen heb ik nog maar 1 keer in zwart gezien trouwens.
Misschien dat dat het is
Graag gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je
Heb ik heel lang gedaan, afgelopen voorjaar ook nog.
Ik moet weer eens beginnen
Daar kom ik dus nooitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Nu heb ik geen speciale sportsokken, maar bij de Decathlon hangen genoeg zwarte hardloopsokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en bij het sporten boeit het me sowieso wat minder
Gewoon, overdag naar mn werk enzo heb ik altijd zwarte/grijze/blauwe (enkel)sokjes aan
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |