abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:18:48 #51
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_92907724
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef schwalbie het volgende:
Maandag om 7.30 uur gaat de kitter aan de slag om de boel netjes af te kitten en dan kunnen we vanaf dinsdag eindelijk weer douchen in de inloopdouche (1,20x1,00).
inloopdouche blijft open neem ik aan? Geen glasdeur? ^O^
pi_92908023
Hey ueberduitser, ja die inloopdouche blijft open tenzij er te veel water over de dorpel heen gaat. Maar het meeste zal naar de zijkanten gaan, dus volgende week maar eens bekijken hoe het in het echt is ;)
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:29:20 #53
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_92908100
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:27 schreef schwalbie het volgende:
Hey ueberduitser, ja die inloopdouche blijft open tenzij er te veel water over de dorpel heen gaat. Maar het meeste zal naar de zijkanten gaan, dus volgende week maar eens bekijken hoe het in het echt is ;)
Als het zonder kan, doen! Onze inloopdouche is wat dieper (zo'n 1.40), zonder dorpel en er spettert alleen wat water over.
pi_93148597
De badkamer is zover klaar. Wat een timing want vandaag is mijn vriendin uitgeteld *O*

Afgelopen vrijdag alles opgehangen en de kitter is gisteren geweest om alles af te kitten. Vanavond mogen we gebruik maken van de douche en dat gaan we eens lekker uitgebreid doen :P De dimbare spotjes zijn ook geplaatst en sfeer genoeg voor ........ ;)

Morgen wordt de radiator nog opgehangen (vanwege het kitten nog even eraf gelaten) en dan dienen alleen de pijpjes van de radiator nog geschilderd te worden. Foto's volgen zodra alles echt af en schoon is en dat zal wel eind van deze week zijn. Nog even geduld dus ... _O_
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:55:54 #55
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_93149182
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef schwalbie het volgende:
Wat een timing want vandaag is mijn vriendin uitgeteld *O*
zal voor je duimen!
Gaan jullie naar de Kreissaal(leuke naam he?) of in NL bevallen?
pi_93149366
We hebben medische indicatie en bevallen in UMC Radboud in Nijmegen. Maar nog niets aan de hand, en a.s. maandag weer op controle. Onze dochter Lyvana was ook 13 dagen later en is geboren doordat mijn vriendin ingeleid werd. Dus ook nu zal het nog wel even duren.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:35:15 #57
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_93150771
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef schwalbie het volgende:
We hebben medische indicatie en bevallen in UMC Radboud in Nijmegen. Maar nog niets aan de hand, en a.s. maandag weer op controle. Onze dochter Lyvana was ook 13 dagen later en is geboren doordat mijn vriendin ingeleid werd. Dus ook nu zal het nog wel even duren.
In ieder geval suc6!
Jullie gaan wel naar een duitse kinderarts voor de U-untersuchungen?
(je kunt, zoals je misschien wel weet, als NL-er in duitsland namelijk niet langs het consultatiebureau)
pi_93152165
Thnx.
ja, dat was met Lyvana ook het geval. Kregen toen nog op onze kop omdat we te laat waren voor U2. Maar nu loopt alles prima en zitten we bij een goede duitse kinderarts.
In die ruim 2 jaar die ze nu is zijn we er 1x geweest buiten de onderzoeken om omdat ze uitslag had. Was met een zalfje snel verholpen. Wat dat betreft hebben we veel geluk met de gezondheid van onze dochter in tegenstelling wat ik zojuist gelezen heb over jullie dochter Lenthe. (zie mijn andere reactie)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:24:50 #59
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_93153035
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:04 schreef schwalbie het volgende:
Wat dat betreft hebben we veel geluk met de gezondheid van onze dochter in tegenstelling wat ik zojuist gelezen heb over jullie dochter Lenthe. (zie mijn andere reactie)
Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend en daarom wens ik jullie ook enorm veel geluk (met de bevalling en met wat erna allemaal komt!).
Onze zoon Thijs is overigens kerngezond en speelt fantastisch de grote broer.
pi_93220463
Hierbij de foto's van de badkamer die nu echt klaar is. We dienen alleen nog het verwarmingspijpje en de deur te schilderen, maar dat wordt vrijdag gedaan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')