Roodharige vrouwen seksen vakerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd roodhaar is niet lelijk, maar nu twijfel ik.
Nou dan, kom maar op met dat telefoonnummer van je.quote:
Misschienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou dan, kom maar op met dat telefoonnummer van je.
Ah, de 'ik zeg misschien, maar bedoel nee' reactie. Ik weet alweer genoeg.quote:
Moet wel echt zijn neem ik aan, geen spoeling/verfje in het haar? Anders is het makkelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Roodharige vrouwen seksen vaker
Denk daarbij even aan Sara.
Ik mag toch hopen dat ze geen henna tussen dr benen gesmeerd heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet wel echt zijn neem ik aan, geen spoeling/verfje in het haar? Anders is het makkelijk.
O, hele verhaal lezen.
Straks ga je me stalkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de 'ik zeg misschien, maar bedoel nee' reactie. Ik weet alweer genoeg.
Weet je ook es hoe het voor mij is dat je mij continu lastigvalt via e-mail, PM en MSN.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je ook es hoe het voor mij is dat je mij continu lastigvalt via e-mail, PM en MSN.
Dan heb ik het toch alleen maar gedroomd. Damned.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch alleen maar gedroomd. Damned.
Ja ik kan toch niet op tegen mijn droomversie?quote:
Misschien was het wel een nachtmerrie!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik kan toch niet op tegen mijn droomversie?
Vast wel, je moet alleen wat harder je best doen dan je tot op heden hebt gedaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
Ja ik kan toch niet op tegen mijn droomversie?
Samzz op een nachtmerrie. Hoe ironisch gezien haar paardenliefhebberij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Misschien was het wel een nachtmerrie!
Dit is een nachtmerrie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samzz op een nachtmerrie. Hoe ironisch gezien haar paardenliefhebberij.
Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien was het wel een nachtmerrie!
Ja, het is natuurlijk weer mijn gebrek aan inspanningquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel, je moet alleen wat harder je best doen dan je tot op heden hebt gedaan.
Als jij kunt toelichten waarom het aan mij ligt, hou ik mij aanbevolen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
Ja, het is natuurlijk weer mijn gebrek aan inspanning
Ja, dat kan ik dus nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij kunt toelichten waarom het aan mij ligt, hou ik mij aanbevolen.
Oftewel, ja, het ligt echt aan jou. Maar het maakt je niet minder leuk hoor, alleen wat onervaren.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef DrMarten het volgende:
Wat een kutweer, nat tot op m'n onderbroek in een stukje van 5 minuten fietsen
...En jij was de nachthengst?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samzz op een nachtmerrie. Hoe ironisch gezien haar paardenliefhebberij.
Serieus? Dat moet zowat een wolkbreuk zijn gewweest danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef DrMarten het volgende:
Of hij had alleen een onderbroek aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Serieus? Dat moet zowat een wolkbreuk zijn gewweest dan
Of hij heeft het stukje tijgerend afgelegd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of hij had alleen een onderbroek aan
Het kwam aardig hard naar beneden jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Serieus? Dat moet zowat een wolkbreuk zijn gewweest dan
quote:
En dat kwam door het weer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef DrMarten het volgende:
Gewoon zorgen dat je zelf ook "verder" komt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:14 schreef Tegan het volgende:
Het moet verdomme niet veel gekker worden!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je zelf ook "verder" komt.
Wie weet doen ze wel iets heel anders in bed.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:46 schreef Samzz het volgende:
Pa en ma liggen nog te rotten in bed en ik ben al zes uur op
Daar wil ik vooral niet aan denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie weet doen ze wel iets heel anders in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |