Wat doet jouw zusje in zo'n kerk?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:59 schreef Q. het volgende:
Altijd leuk, die Christelijk Gereformeerde kerken. Op de Veluwe. Mn zusje was de enige vrouw met een broek. Voor de rest alleen maar rokken..
Hetzelfde als ik: begrafenis bezoeken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat doet jouw zusje in zo'n kerk?
Deal!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:21 schreef Tegan het volgende:
Q. Zullen we een deal maken. Als we over tien jaar nog single zijn dan gaan we trouwen?
Yep! Waar was je?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef CherryLips het volgende:
O Q, ik zat vanmiddag tussen mensen van NMLK, daar zat jij toch ook bij?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schrijf het alvast op, leuk feestje
Ik zie het, waren wel een aantal bekenden van mij bij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zentrum, soort open dag meditatielessen
Van Fok vast niet. Maar die datum vergeet ik nooit meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou de bookmark-functie dan nog werken?
Het zou op zich wel goed zijn voor me om daar ook lid van te worden...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie het, waren wel een aantal bekenden van mij bij.Stuk of 5.
Doen dan!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou op zich wel goed zijn voor me om daar ook lid van te worden...
Tegan in zo'n jurk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:54 schreef Tegan het volgende:
Wow. Ik ben een van de drie bruidsmeisjes van mijn nicht, en ze mailde me net een foto van mijn jurk dan die we allemaal gaan dragen.
[ afbeelding ].
Hoe vaak doe je mee met iets? Vind je makkelijk aansluiting enzo? En als je nieuw lid bent, gewoon voor iets opgeven en dat is het?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel gebruiken hè? Anders ga ik heel boos kijken.
Supermooiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:54 schreef Tegan het volgende:
Wow. Ik ben een van de drie bruidsmeisjes van mijn nicht, en ze mailde me net een foto van mijn jurk dan die we allemaal gaan dragen.
[ afbeelding ].
Ik gemiddeld 2x per week. Iedereen staat heel open voor andere mensen, is super makkelijk om aansluiting te vinden. En ja. En daar naar toe gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe vaak doe je mee met iets? Vind je makkelijk aansluiting enzo? En als je nieuw lid bent, gewoon voor iets opgeven en dat is het?
2 x per weekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gemiddeld 2x per week. Iedereen staat heel open voor andere mensen, is super makkelijk om aansluiting te vinden. En ja. En daar naar toe gaan natuurlijk.
Nou ja, gemiddeld. De laatste tijd wat minder, in december was ik heel druk met andere dingen en in januari ben ik alleen nog maar ziek geweest.quote:
Naar de kerk?quote:
Uithuwelijken wordt het weer helemaal in 2011! Wanneer ben jij aan de beurt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:40 schreef Tegan het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren iets bizars. Mijn neef, laat zich uithuwelijken, by choice. Dus zijn ouders en een andere tante van mij (of eigenlijk weet ik niet eens wie hebben gezocht) hebben een vrouw voor hem gevonden, en na een jaar rondmailen gaan ze komende week trouwen, en dan over een paar maanden het echte feest.
Ben blij dat mijn nichtje wel lekker Hollands trouwt.
Wtf. Ik was de hele dag in shock toen ik het hoordequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Uithuwelijken wordt het weer helemaal in 2011! Wanneer ben jij aan de beurt?
Als ze dat zo willen *shrug*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:40 schreef Tegan het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren iets bizars. Mijn neef, laat zich uithuwelijken, by choice. Dus zijn ouders en een andere tante van mij (of eigenlijk weet ik niet eens wie hebben gezocht) hebben een vrouw voor hem gevonden, en na een jaar rondmailen gaan ze komende week trouwen, en dan over een paar maanden het echte feest.
Ben blij dat mijn nichtje wel lekker Hollands trouwt.
Het was leuk je gekend te hebben.quote:
Tja, zo denk ik ook hoor. Als hij dat wil moet hij dat vooral doen. Vind het gewoon raar dat iemand van mijn generatie in mijn familie dat nog wil.quote:
Volgens mij heeft hij ook gewoon geen zin om te daten. Lijkt hij toch meer op jou dan je in eerste instantie denkt. Hij gaat er alleen anders mee om.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef Tegan het volgende:
Tja, zo denk ik ook hoor. Als hij dat wil moet hij dat vooral doen. Vind het gewoon raar dat iemand van mijn generatie in mijn familie dat nog wil.
Middagdutje of is dat de hoeveelheid slaap die je vannacht hebt gehad?quote:
OV Chipkaart FTW!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik HAAT de OV-chipkaart en de hele santekraam eromheen
Dat apparaat kapte ermee in de bus dus ik kon niet uitcheckenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik HAAT de OV-chipkaart en de hele santekraam eromheen
http://www.ov-stripkaart.nl/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Dat apparaat kapte ermee in de bus dus ik kon niet uitchecken
Eerst kijken, dan vragen.quote:
Dat is jouw probleem.quote:
Ik kreeg bij elk poortje in de metro steeds de melding: 'Probeer nogmaals', maar nogmaals proberen hielp niet. Toen kon ik het metrostation niet uitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat apparaat kapte ermee in de bus dus ik kon niet uitchecken
Dat laatstequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Middagdutje of is dat de hoeveelheid slaap die je vannacht hebt gehad?
We?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
Dat laatsteDaar gaan we vannacht verandering in brengen anders ben ik op 't werk niks waard.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We?Jij bent echt onverzadigbaar he. Geen tijd te verliezen dus!
Kom maar op dan! Neuk ik je wel ff in slaap!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
!
Ik bedoelde dat ik de tv uit doe, de laptop en telefoon uitzet, ga lezen en daarna ga slapenMaar neuken mag ook
Dit is net zo goed Singles.quote:
Ik heb hem niet ingebracht ofzo, ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oi, kunnen we je dan nu via FOK! bezwangeren?
Nouja misschien was je er wel op "gevallen"?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem niet ingebracht ofzo, ik kijk wel uit
Slechte reclame dit hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar op dan! Neuk ik je wel ff in slaap!
Toen ik naakt de ramen aan het lappen was zeker.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nouja misschien was je er wel op "gevallen"?
Ik woon echt in de verkeerde wijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik naakt de ramen aan het lappen was zeker.
Na dire keer klaarkomen val je echt wel in slaap hoor.quote:
En dan ga jij gewoon verder?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na dire keer klaarkomen val je echt wel in slaap hoor.
Nope, ook slapen. Lepeltje-lepeltje.quote:
Waar laat je dan je onderste arm?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, ook slapen. Lepeltje-lepeltje.
Jij valt na 1 keer al in slaapquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na dire keer klaarkomen val je echt wel in slaap hoor.
Jij kan toch nooit meer dan één keer, dus kan ik dan net zo goed gaan slapen als het moment over is.quote:
quote:
TMIquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan toch nooit meer dan één keer, dus kan ik dan net zo goed gaan slapen als het moment over is.
Gast, je hebt het nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan toch nooit meer dan één keer, dus kan ik dan net zo goed gaan slapen als het moment over is.
Niet merkbaar voor jou blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef MissMSX het volgende:
Gast, je hebt het nog nooit geprobeerd
Dan probeer je dus niet hard genoegquote:
It's beyond my control.quote:
Uhuh.quote:
Binnenkort maar weer es kijken?quote:
Ben je nu al uitgehuwelijkt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef Tegan het volgende:
Ben benieuwd of al bekend is wie mijn nieuwe baas wordt.
Van slapen word je luiquote:Op zondag 16 januari 2011 08:26 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Op een of andere manier meer moe dan gisteren
Dat is een definitiekwestie.quote:
Donderdag, al vind ik het allebei rukdagen om vrij te zijn. Woensdag en vrijdag zijn ideale vrije dagenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:19 schreef Tegan het volgende:
Wat is een leukere standaard vrije dag? De maandag, of de donderdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |